Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 19 ... 35 36
Klootje Kriekeljon

http://www.nu.nl/festivals/4307427/yuri-van-gelder-doet-olympische-oefening-lowlands.html

Laatste man

Ik ga wel kijken. Er is trouwens zat 'spul' te krijgen voor Yuri xD

tendam

Die beul Philippe Lucas heeft bij Van Rouwendaal wel het goede effect gehad: die kan 10 km vol tegen de golven in beuken. Het is me nog altijd een raadsel waarom Femke Heemskerk dacht dezelfde trainingsaanpak nodig te hebben.

achtpuntzes

haha, dat is meer zijn natuurlijke omgeving dan op de spelen in het Olympisch dorp.

Romāns Vainšteins

Ook meer mijn omgeving. Voel me 100 x meer van Gelder dan zielige zeikerdjes die de Paus qua gedweeheid proberen af te troeven, had die tokkie gewoon lekker laten ringen man.

Hartstikke leuk die LL-stunt natuurlijk, dat is echt weer zoasl het festival bedoeld is, zelf van 1999-2008 een strak 10-jarig lustrum neergezet daaro, weet niet hoe het vandaag de dag is maar er zijn maar weinig dagen dat ik er niet even aan terugdenk.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik ga proberen een overzicht te maken van de medaillekansen voor de rest van het toernooi:

Marit Bouwmeester, heel grote kans op medaille, behoorlijke kans op goud.
Dafne Schippers, dito.
Sifan Hassan, kans op medaille.
Ferry Weertman, schijnt goede kans op een medaille te maken.
Hockey mannen en vrouwen, zoals altijd kanshebbers.
Beachvolleybal, 75% kans op een medaille.
BMX, Kimman schijnt een van de kandidaten voor goud te zijn.
Volleybal en handbal verwacht ik geen medaille, maar het kan wel.
Dan hebben we nog Ligtlee en de paarden die medailles zouden kunnen halen.
Edit: Epke Zonderland natuurlijk, licht geblesseerd, lijkt me geen favoriet, wel kanshebber op een medaille.

Mis ik nog iemand?

Laatst gewijzigd
TiesW

Zonderland @Poeksel!

Poeksel

Oja, natuurlijk! Even editten.

Klootje Kriekeljon

Nog genoeg namen:

http://www.olympischespelen.net/programma-olympische-spelen/

xistnc

Tjonge, magertjes hoor, allemaal.

TeamNL

En maakt Martina nog een kans(je)?

Poeksel

Churanda Martina en de tienkampers heel misschien. Er is ook nog taekwondo, geen idee of we daar kans maken.

Laatst gewijzigd
Spaakje

Sanne Wevers op balkfinale vanavond en misschien Nouchka Fontijn bij het boksen, woensdag kwartfinale

Klootje Kriekeljon

Nog een Taekwondo-meisje, nog een Triathlon-meisje, MTB/Rudi van Houts, Tienkamp-heren, Badminton, Zeil-dames...

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

https://twitter.com/WaydeDreamer/status/765054865450098688

Mag ik nu ff een teiltje?

Poeksel

Kirsten Wild misschien ook, dit jaar zevende op het WK met omnium, dus het moet wel meezitten.

Bij badminton doen we niet meer mee klootje, Piek en Muskens verloren de kwartfinale vandaag.

Klootje Kriekeljon

Maar ik zie wel gemengd dubbel nog er tussen staan Poeksel: Piek/Arends.

pirazzi

De paarden halen geen medailles, hun ruiters wel.

Poeksel

Piek/Arends waren in de poule al uitgeschakeld.

Klootje Kriekeljon

Ow geen idee, ik dacht dat dat programma geupdate werd? My bad :)

kjjl

Te laat de pagina vernieuwd, dus deze bijdrage is 0 waard. ;)

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Waar blijven de Brabanders?
In voorgaande edities van de OS waren Brabanders verantwoordelijk voor het grootste deel van Nederlands eremetaal en zouden zij gewoon in de top20 van het medailleklassement zijn geëindigd indien Brabant als zelfstandig land had meegedaan.
Maar nu, wat is er mis? Toeval, geldgebrek, verloren generatie? Dient Wim van de Donk zijn conclusies te trekken?

LyndaLid

Of totaal irrelevant wat Brabant op de Spelen presteert..?

Ik stem het laatste :)

Wat is dat toch met Brabanders? Houden we dat ook bij van Bayern, Nord-Rhein Westfalen, Yorkshire en Oregon? Of überhaupt van Gelderland, Utrecht of Zuid-Holland? Wat is dat toch voor iets raars dat als het om winnen en prestaties gaat, iemand opeens bij Brabant getrokken wordt en minder Nederlander is? Dat las ik hier ook al over Kruijswijk in de Giro bijvoorbeeld (weliswaar vooral van Sooike, dus dat is in principe eigenlijk te negeren, maar toch!).

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Jacco:
ach, als negatieve publiciteit ook publiciteit is, hebben we vet gewonnen met van Gelder. ik weet zeker dat die nu bekender is als welke Nederlandse medaille winnaar dan ook. ;)

Romāns Vainšteins

Vroeger droomde ik iig meer van de Alpha dan de OS, dat heeft ie maar mooi geflikt !

1 2 ... 19 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.