En dat allemaa zonder "topsportcultuur"..
We moeten lekker kotsen op die term, "we" doen het wederom fantastisch! En er kan nog heel veel moois bijkomen.
Het is ook allemaal in verschillende sporten, dat is zo veel leuker dan dat eindeloze schaatsen waardoor het ook lijkt alsof we in wintersporten goed zijn. Prachtig dit!
Interesante kost xistnc, leuk ook om te ontdekken dat vrolijke joker van Zetten ook nog een bijrol vertolkte in deze fraaie dirt-files,..
Hij zei het zelf al tot vervelens toe 'niemand is perfect en wie dat wel denkt heeft dat mis !' Hoewel ik geen moer om Hollands goud en OS geef moet ik zeggen dat die van Zetten wel een uitermatig kundig MC is, heeft vanavond op de achtergrond geprutteld en zou even goed op de radio gepast hebben.
Je krijgt toch een cijfer voor moelijkheidsgraad en een cijfer voor de uitvoering.
Wat vroeger een moelijkhaadsgraad 10 was is tegenwoordig misschien een 3. Als je kijkt naar de turnoefening waar Nadia Comaneci 10én mee scoorde in de jaren 80 hoef je tegenwoordig niet mee aan te komen. En toen was de puntentelling dus inderdaad ook nog anders. Wanneer die veranderd is weet ik niet , maar turncijfers zijn dus altijd aan devaluatie onderhevig en uit andere tijdsperiodes niet met elkaar te vergelijken
'@teamnl: Dat was slordig ja, ze werd van tevoren geloof ik ook wel als medaillekandidaat gezien.
De vraag waarom de Nederlandse vrouwen het relatief goed doen werd in de Volkskrant laatst ook gesteld. Wat meespeelt is dat in veel landen vrouwensport niet gestimuleerd wordt. Er werd nog een mogelijke oorzaak genoemd, maar die ben ik vergeten :(
Haha die kut cavendish.
Dit komt van thijs zonneveld z'n Twitter
""Ok i'm going to tweet this in English"
"First of all, the British press didn't pose the question wether Cav should be DQ'ed for his move"
"So i did, I showed him the rerun on my laptop. Cav asked me: "The guy wasn't Dutch was he?" Me: What?
Me: Would you care to comment on that move?
Cav: I could sue you for that, you know that?
Me: For wat? Asking a question?
Then he walked away, cursing.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.