Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 22 ... 35 36
mus van de maasstad

Echt een schande dit. Hij kan toch niet beweren dat hij hem niet heeft gezien. En dan ook nog zo reageren?

bah bah bah. Die had imo een dikke DQ achter zijn naam moeten hebben. Hopelijk is er niks ergs met die koreaan

Kingstown

De tolerantie tov andere mensen die fouten maken is wel heel laag bij sommige WielerFlitsers.
Ik mag hopen dat ze in hun eigen dagelijkse leven niet zo rigide bezig zijn om foutloos door het leven te willen gaan.

Klootje Kriekeljon

De hockeydames vannacht, wat hadden die ingeademd? :D

Spaakje

'@klootje, zuurstof denk ik, wat meer dan anders vanwege de plensbui denk ik. Maar hoezo? Zo gek ging het toch niet? Interessante sportdag vandaag, moet nog even kiezen wat ik ga kijken. Begin maar even met open water. Benieuwd wat 'Very Weird Man' kan in dit geweld.

Klootje Kriekeljon

Bekijk dit ff

http://nos.nl/rio2016/video/2126002-welten-extra-gaaf-om-met-drie-man-minder-te-winnen.html

Laatst gewijzigd
Spaakje

Haha mooi toch, de adrenaline zit nog hoog vanwege de slechte arbitrage en de spanning die nog erg toenam in de slotfase denk ik. Beter zo dan dat vlakke gelul wat je al zo vaak hoort. Sowieso een jolig en druk sfeertje bij die damesploegen heb ik het idee.

Scotty

Die Australiër heeft het op z'n heupen. Ligt een minuut voor.

achtpuntzes

'@ spaakje:
het duurde even voor het kwartje viel maar leuke woordgrap. :)

Scotty

Wat zouden die handbalvrouwen snuiven voordat ze de ring ingaan?

Wat een energie en ontlading bij elk punt.

Spaakje

'@8.6, ;) Benieuwd naar het Amerikaanse commentaar mocht hij een medaille winnen. Die andere 'grap' over van Rijsselberghe die even bij familie en vrienden op de boot ging kijken en zijn vrouw (Maxima) een knuffel gaf was ook al legendarisch.

Scotty

Zo bijzonder die verschillende interpretatie van "snelste lijn" bij open water zwemmen.

Ze liggen nagenoeg naast elkaar, maar zit er 75 meter tussen ofzo. Benieuwd wie er gelijk heeft, het peloton of Poort.

Laatst gewijzigd
Scotty

Weertman gaat verdorie goed zeg!

nickdt

Weertman was de eerste hoor.

Scotty

Als het om het aantikken gaat, zeker Weertman. Prachtig.

Pieterboy

Goud voor ferry wat een prestatie!!!

Laatste man

Mijn NOS stream is eruit. Meer last van?

Pieterboy

Nee

Scotty

Wat duurt de officiële uitslag belachelijk lang.

maximumniels

ja bij mij ook alleen de hoofdstreams kan ik nog afspelen

Pieterboy

Oh maar nu doet hij het opeens niet meer

Tinkerbell

Ja hier laden de streams ook niet meer. NOS site lijkt sowieso problemen te hebben want de liveblog is ook nog niet geupdate met Weertman.

Pieterboy

Officieel!

achtpuntzes

wat een heerlijk topsportklimaat hebben we toch! :)

op naar de tien gouden plakken?

LyndaLid

Jeetje, we vliegen ineens!

Hockey nog 2x, Schippers, Epke nog, Marit nog.. Ik vergeet vast nog wat! Sportland Nederland!

Allemaal best overigens die NOS, maar als nu de website ook nog eens niet fatsoenlijk werkt.. Kom op zeg, amateurs.

Laatst gewijzigd
ONCE

Mooi dagje zo ja.

Die handbalsters ook niet verwacht na die moeizame poulefase. En dan het gastland verslaan, netjes

1 2 ... 22 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.