na een matige start van team .nl gaat het nu toch heel goed met al 7 gouden plakken handbaldames,hockeydames,hockeyheren,beachvolleybal,ligtlee,allemaal halve finale,misschien ook de volleybaldames en dan hebben we nog schippers 200mtr,bouwmeester zeilen,epke turnen,
bmx rijders wij als klein landje zijn supertrots op al onze sporters in rio
Waar het in de eerste week vaak net de verkeerde kant opviel voor Nederland, gaat het nu vaak net goed... met Sanne Wevers wat mij betreft als absolute uitschieter. En de handbaldames hebben de boel ineens ook op de rit, daar zag het in de eerdere wedstrijden absoluut nog niet naar uit. Maar die Estavana Polman is wel een big game player.
Op de atletiekbaan valt het niet echt mee, trouwens. Behalve Schippers en Hassan blijven de sporters ver van hun beste vorm verwijderd. Misschien toch te laat afgereisd, net als de zwemmers?
'@LL, waar het heen gaat weet je nooit, het kan ook zomaar weer gebeurd zijn (behalve dan die plak van Bouwmeester die er sowieso nog aan komt). Ik tel een stuk of 8 optredens in de halve finales, maar daar gaan er realistisch gezien ook gewoon een aantal vierde worden, wat ook helemaal niet erg is. Ik tel de grootste kansen op nog meer goud bij Bouwmeester, Schippers en de hockeyploegen. Een springruiter, Hassan, Zonderland en de handbaldames hebben ook een goede kans op een medaille.
Het is niet erg als je jaloers bent op mensen die zich kunnen vermaken met sporten uitlachen hoor, jij kunt vast ook wel iets tofs wat ik graag had willen kunnen,.. De wereld is hard maar eerlijk, kijk maar naar Balotelli > hersens van een amoebe maar kan weergaloos tegen een bal aantrappen.
:)
Doet Epke die 3 vluchtelementen achter elkaar nog wel eens. Als dat lukt is ie moelijk in te halen. In uitvoering zijn er sws al paar beter maar wat betreft moeilijkheidsgraad kunnen ze niet aan m tippen.
Of tovert Epke vanavond even 4 vluchtelementen achter elkaar uit de mouw. Waar die 4 jaar lang op heeft geoefend in het geheim. ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.