Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 23 ... 35 36
nickdt

Handbal gaat lekker. Hahahaha... Keepster scoort.

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

na een matige start van team .nl gaat het nu toch heel goed met al 7 gouden plakken handbaldames,hockeydames,hockeyheren,beachvolleybal,ligtlee,allemaal halve finale,misschien ook de volleybaldames en dan hebben we nog schippers 200mtr,bouwmeester zeilen,epke turnen,
bmx rijders wij als klein landje zijn supertrots op al onze sporters in rio

Laatste man

Dan maar Engelse vage streams. Prachtig begin van de week!

Hup Holland ;)

Moraalridder

De livestreams doen het weer bij de nos!

Chrys

De NOS ondervindt problemen door de enorme druk op de servers. Te veel mensen willen de livestreams bekijken. Een beetje begrip in plaats van commentaar zou op zijn plaats zijn @lyndalid

ONCE

Stel je voor, kritiek op de NOS...

LyndaLid

Haha begrip, kom op zeg. Het is half 5 op een dinsdag middag, dan mag je gewoon verwachten dat ze bij de omroep die de Spelen uitzendt het gewoon voor mekaar hebben.

Maargoed, hij doet het weer.

Spaakje

Topdagje zo, fantastische laatste meters van Weertman, veel mannen nog kans vlak voor het einde, een stuk spannender dan bij de vrouwen. Handbaldames echt sterk hoor en de volleybaldames zijn nu ook goed op weg in set 4.

LyndaLid

Waar gaat dit allemaal heen joh!

F4L

'@ LyndaLid, een dinsdagmiddag waarbij tegelijkertijd vier Nederlandse sporters/sportteams in actie komen. Iedereen zal naast zijn TV ook nog één of twee streams open hebben gehad, waardoor er voor de NOS niet tegen op te boksen viel.

Romāns Vainšteins

Lyndalid de oranje-hophopper, je zou er bijna je paspoort van inleveren.

xistnc

Tjonge, het is nu echt allemaal niet meer bij te houden. En niks brons of zilver, maar alles gewoon pats boem goud.

Minpuntje is hoe het Braziliaanse publiek tegenstanders van hun eigen medaillekandidaten uitfluiten. Jammer, moet niet nodig zijn.

LyndaLid

Wat doe je hier eigenlijk Romans? Lekker de bijdehande rebel uithangen op een forum dat je niet boeit, je hebt natuurlijk geen geschikt podium zo zonder echte wielerwestrijden. Moet je het ergens anders zoeken, anders is er een aandachtsgebrek deze weken! :)

Laatst gewijzigd
tendam

Waar het in de eerste week vaak net de verkeerde kant opviel voor Nederland, gaat het nu vaak net goed... met Sanne Wevers wat mij betreft als absolute uitschieter. En de handbaldames hebben de boel ineens ook op de rit, daar zag het in de eerdere wedstrijden absoluut nog niet naar uit. Maar die Estavana Polman is wel een big game player.

Op de atletiekbaan valt het niet echt mee, trouwens. Behalve Schippers en Hassan blijven de sporters ver van hun beste vorm verwijderd. Misschien toch te laat afgereisd, net als de zwemmers?

Laatst gewijzigd
Spaakje

'@LL, waar het heen gaat weet je nooit, het kan ook zomaar weer gebeurd zijn (behalve dan die plak van Bouwmeester die er sowieso nog aan komt). Ik tel een stuk of 8 optredens in de halve finales, maar daar gaan er realistisch gezien ook gewoon een aantal vierde worden, wat ook helemaal niet erg is. Ik tel de grootste kansen op nog meer goud bij Bouwmeester, Schippers en de hockeyploegen. Een springruiter, Hassan, Zonderland en de handbaldames hebben ook een goede kans op een medaille.

LyndaLid

'@ spaakje

Dan vergeet je toch echt Epke voor goud, die heeft maar 1 echte concurrent! Zekerheidje dus ;)

Laatst gewijzigd
Scotty

Gaat inderdaad lekker zo: Buchli, Ligtlee, volleybaldames en handbaldames, allen halve finales.
Kuijken in de finale.

Ach, valt allemaal in het niet als Schippers wint :)

tendam

'@scotty
Nee hoor, de 200 m valt minder hoog in te schalen als de 100 m. Voor mij is de prestatie van Sanne Wevers bv. al vergelijkbaar. En Schippers moet eerst nog maar winnen, natuurliijk ;)

Romāns Vainšteins

Hebben we bij het nichterig paardengehuppel nog kanshebbers ?

LyndaLid

Lekker afgeven op de Spelen en toch kijken, mooi!

xistnc

Voor de atleten kan ik me voorstellen dat het EK in eigen land, zo vlak voor de OS, de ideale voorbereiding heeft verstoord.

Eigenlijk vielen alleen zwemmen en judo wat tegen. De twee plakken op de 10km maken dan wat goed, al wordt dat officieel als aparte discipline gezien.

Romāns Vainšteins

Het is niet erg als je jaloers bent op mensen die zich kunnen vermaken met sporten uitlachen hoor, jij kunt vast ook wel iets tofs wat ik graag had willen kunnen,.. De wereld is hard maar eerlijk, kijk maar naar Balotelli > hersens van een amoebe maar kan weergaloos tegen een bal aantrappen.

:)

Spaakje

'@LL, Simone Biles had ook geen concurrenten op balk, bij zulke sporten telt een medaille pas als ie binnen is. Daar komt bij dat Epke niet (meer) zo goed is als hij vier jaar geleden was.

@RV, het nichterig paardengehuppel is al afgelopen, bij de springruiters zijn er wel kansen.

ONCE

Doet Epke die 3 vluchtelementen achter elkaar nog wel eens. Als dat lukt is ie moelijk in te halen. In uitvoering zijn er sws al paar beter maar wat betreft moeilijkheidsgraad kunnen ze niet aan m tippen.

Of tovert Epke vanavond even 4 vluchtelementen achter elkaar uit de mouw. Waar die 4 jaar lang op heeft geoefend in het geheim. ;)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Hij gaat er 2x 2 achter elkaar doen ofzoiets las ik, snel achter elkaar denk ik dan.

Turnt Hambüchen trouwens voor hem of na hem? Dat kan ook zijn oefening beinvloeden, zoals dat gisteren zo bij Sanne Wevers was (onwijs leuk interview trouwens!).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 23 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.