Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 24 ... 35 36
xistnc

Die drie elementen achter elkaar schijnen net iets minder bonus op te leveren dan 4 jaar terug. Daardoor maakt Epke een andere afweging. Zoiets, maar Hans kan het vast beter uitleggen.

Het hordenlopen bij de paarden gaat ook prima. Drie foutloze proeven, dus dat is ook het resultaat van deze ronde. Bovendien 2 man individueel nog foutloos, al weet ik niet of die punten uiteindelijke meetellen of in volgende rondes vervallen.

Kingstown

Het polsstokhoogspringen bij de vrouwen zonder Isinbajeva is een beetje zoals de 100 meter zonder Bolt zou zijn.

xistnc

Tjonge Bouwmeester... Ze doet er alles aan om goud nog weg te geven, maar de Ierse weigert om het cadeau uit te pakken. Goud nummer 8!

nickdt

Jaaaaa weer goud! Wat een dag!

tendam

Die Bouwmeester zwijnt, op dit moment gaan dit soort momenten echt allemaal goed voor Nederland. Dat geluk kan Zonderland vanavond ook wel gebruiken. Hij is een vrij 'slordige' turner, daar houden de jury's niet zo van, dus het wordt heel spannend.

Verweggistan

Die medaillespiegel slaat nu wel heel erg naar goud uit. 8 goud, 2zilver, 3 brons.:)

Laatste man

Tja tendam, je was gewoon te snel in je oordeel. En nu valt alles ineens 'gelukkig'. Beetje makkelijk.

LyndaLid

http://nos.nl/rio2016/artikel/2126186-zonderland-komt-ten-val-bij-laatste-training.html

Da's fijn, zo vlak voor een olympische finale.

nickdt

'@LL

Liever nu dan vanavond.

LyndaLid

Ja haha, liever niet dan nu.

Spaakje

'@LL, toch maar geen zekerheidje? ;) Alles geven en maar zien waar ie uitkomt.
@tendam, zwijnen? Dat lijkt me wat overdreven. Ze heeft zich natuurlijk voor de medal race al de beste getoond. In zo'n medal race moet het dan niet teveel tegen zitten en dat zat het ook niet, maar zwijnen is hier niet het goede woord.

Zadelpen

Weer 2 keer goud vandaag, fantastische sport krijgen we te zien hoor.

Alleen dan weer jammer dat uitgerekend een grote naam wielrenner op schandelijke wijze een plak pakt. Alsof 'onze' sport al niet genoeg vage toestanden heeft (gehad?).

Onbegrijpelijk.

Laatst gewijzigd
TeamNL

Ik ga de vraag over topsportcultuut nooit meer stellen. Ik had zoveel gouden plakken niet verwacht.

Behoorlijk wat kippenvel al gehad deze OS.

Fantastisch commentaar bij de meeste sporten.

mus van de maasstad

Oei

Epke met gekneusde vingers straks de finale in...

Maar wat is TeamNL lekker bezig zeg. Vooral de totale vernedering voor het thuisland zal de handbalmeiden een heerlijk gevoel geven.

tendam

'@laatste man
Je kunt toch niet ontkennen dat voor Nederland de net wel/net niet-momenten precies fout vielen in de eerste week? Toen viel het gewoon tegen, nu niet. Ik snap niet waarom het altijd 100% geweldig of 100 % k.t moet zijn.

Ik gun Epke Zonderland straks echt het goud, wat een jaar heeft die gast gehad. Over pech op het verkeerde moment gesproken. Al een wonder dat hij in Rio staat, en hij maakt nog kans op een medaille ook.

LutsenkoFan

Ik denk zelf dat die Duitser goud haalt maar het valt te hopen voor Epke!

LutsenkoFan

Deze dag is dus ook eigenlijk net als gisteren perfect verlopen. Haast alle Nederlanders door op elke sport behalve Theo Bos. Daarnaast ook nog 2 gouden medailles... Gaan we dan toch richting die 35 medailles die de optimistische telegraaf voorspeld had?

Verweggistan

35 medailles? Doen we uberhaupt in zoveel sporten mee?

LyndaLid

Wow, wat is dat turnen toch gaaf eigenlijk. Die gasten op die balk (en eigenlijk overal), wát een atleten.

En die Simone Biles op die vloer, alsof ze straalaandrijving heeft!

xistnc

Daarnaast ook nog 2 gouden medailles

Bijvangst?

LutsenkoFan

Mijn excuses. Had het verkeerd geformuleerd, maar je begrijpt mijn verhaal.

jp.vanoosterhout

ten dam luister even het gaat niet altijd 100% goed of 100& slecht ,er worden ook genoeg ereplaatsen gehaald tussen plek 4 en plek 10, dat noem ik { goede prestaties } goud-zilver-brons noem ik geweldig !!! en slecht vind ik als ze heel ver verwijderd blijven van hun persoonlijk record!!en bij sport gebeurt nu eenmaal alle 3 die facetten .en dat is niet alleen bij de nederlandse ploeg ,dat gebeurt namelijk bij ieder land en ieder land heeft soms een beetje geluk en soms ook pech! EN ZO IS HET

achtpuntzes

oei, Epke. :(

Laatst gewijzigd
xistnc

Da's andere koek dan 'Hij staat!'...

Hmmm, Epke dus geheel in stijl met de aanloop. Jammer, maar hij blijft een held!

LyndaLid

Hè godver (edit: pardon, verdorie). Ik durfde al niet te kijken, retespannend die sport, maar dit zat er na die val en pijn aan zn vingers dik in :( Jammer, het was m zo gegund!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 24 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.