Die drie elementen achter elkaar schijnen net iets minder bonus op te leveren dan 4 jaar terug. Daardoor maakt Epke een andere afweging. Zoiets, maar Hans kan het vast beter uitleggen.
Het hordenlopen bij de paarden gaat ook prima. Drie foutloze proeven, dus dat is ook het resultaat van deze ronde. Bovendien 2 man individueel nog foutloos, al weet ik niet of die punten uiteindelijke meetellen of in volgende rondes vervallen.
'@LL, toch maar geen zekerheidje? ;) Alles geven en maar zien waar ie uitkomt.
@tendam, zwijnen? Dat lijkt me wat overdreven. Ze heeft zich natuurlijk voor de medal race al de beste getoond. In zo'n medal race moet het dan niet teveel tegen zitten en dat zat het ook niet, maar zwijnen is hier niet het goede woord.
'@laatste man
Je kunt toch niet ontkennen dat voor Nederland de net wel/net niet-momenten precies fout vielen in de eerste week? Toen viel het gewoon tegen, nu niet. Ik snap niet waarom het altijd 100% geweldig of 100 % k.t moet zijn.
Ik gun Epke Zonderland straks echt het goud, wat een jaar heeft die gast gehad. Over pech op het verkeerde moment gesproken. Al een wonder dat hij in Rio staat, en hij maakt nog kans op een medaille ook.
ten dam luister even het gaat niet altijd 100% goed of 100& slecht ,er worden ook genoeg ereplaatsen gehaald tussen plek 4 en plek 10, dat noem ik { goede prestaties } goud-zilver-brons noem ik geweldig !!! en slecht vind ik als ze heel ver verwijderd blijven van hun persoonlijk record!!en bij sport gebeurt nu eenmaal alle 3 die facetten .en dat is niet alleen bij de nederlandse ploeg ,dat gebeurt namelijk bij ieder land en ieder land heeft soms een beetje geluk en soms ook pech! EN ZO IS HET
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.