'@tendam,
Het was allemaal maar matig, lachwekkend, Nederlanders kunnen niet pieken, de Belgen zijn ons voorbij, Nederlanders halen bijna allemaal hun niveau niet, veel sporters halen niet het beste uit hun zelf. Het was vooral erg voorbarig en gebaseerd op slechts enkele dagen. En vervolgens als we winnen valt het allemaal de goede kant op, zwijnen we.
Die Britten zijn ineens allemaal rap, Cavendish wint ineens weer 4 tourritten in het jaar van de Olympische spelen terwijl hij heel dit jaar nog nauwelijks iets had gepresteerd, evenals de jaren hiervoor.
De Britse sprinters bij de mannen vond ik vooral het verhaal van die Engelse Zilvere medaille apart. Die vent is blijkbaar al jaren de zwakste schakel maar nu kan hij het opeens wel..
Ja, ik frons mijn wenkbrauwen hierdoor.. En dat mag.. al wil ik dat zelf ook niet.
Britse sportiviteit verliest toch wat van zijn pluimen hoor. Eerst gisteren Cavendish die een collega van de baan rijdt. Dan de oorverdovende stilte die erop volgt van de BBC, Hoy, Millar en tutti quanti.
En vandaag die Britse turner die staat te glimlachen bij die val van Zonderland. Om dan net te laat die grijns van zijn gezicht te halen als hij vol in beeld komt. Betrapt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.