Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 25 ... 35 36
Detankuitlimburg

Epke duidelijk geen topsportmentaliteit.

pirazzi

Epke Zondermedaille.

Laatste man

Wel knap uitgeturnd. Blijft een topper.

@tendam,
Als je na 3/4 dagen roept dat de Spelen een teleurstelling is en Nederland maar matig is, zonder dat er toen werd gesproken is het makkelijk om nu geluk te roepen.

Klootje Kriekeljon

Zonde rland hoor.

Laatst gewijzigd
Kirsipuu

Zou Yuri in karma geloven?

tendam

'@laatste man
Toen waren ze teleurstellend, wat is daar nou raar aan? Een gebrek aan nuance kun je mij echt niet verwijten.

Voor Zonderland zat net even te veel tegen. En natuurlijk is een volledig fitte Zonderland ook vaak genoeg van dat ding af gelazerd, hoort nu eenmaal bij het toestel.

Laatste man

'@tendam,
Het was allemaal maar matig, lachwekkend, Nederlanders kunnen niet pieken, de Belgen zijn ons voorbij, Nederlanders halen bijna allemaal hun niveau niet, veel sporters halen niet het beste uit hun zelf. Het was vooral erg voorbarig en gebaseerd op slechts enkele dagen. En vervolgens als we winnen valt het allemaal de goede kant op, zwijnen we.

LyndaLid

Als je ze naast elkaar zag leek het meteen oneerlijk, die 130 kilo van Ligtlee tegen de 40 kilo van James, maar die tengere Britse is me een partijtje rap.

Op voor brons, Elis!

LutsenkoFan

Die Britten zijn ineens allemaal rap, Cavendish wint ineens weer 4 tourritten in het jaar van de Olympische spelen terwijl hij heel dit jaar nog nauwelijks iets had gepresteerd, evenals de jaren hiervoor.
De Britse sprinters bij de mannen vond ik vooral het verhaal van die Engelse Zilvere medaille apart. Die vent is blijkbaar al jaren de zwakste schakel maar nu kan hij het opeens wel..

Ja, ik frons mijn wenkbrauwen hierdoor.. En dat mag.. al wil ik dat zelf ook niet.

ONCE

Skinnerd ja. Ik blijf het ook een apart verhaal vinden. Ook maar ternauwernood geplaatst voor de teamsprint de heren, en de dames zelfs helemaal niet

Poeksel

Beachvolleyballers eerste set verloren helaas, tweede set gaat gelijk op.

jp.vanoosterhout

die Brazilianen wat een kutpubliek bij elke service van nederland een hels boegeroep..zo erg nog nooit meegemaakt !!

TeamNL

Bij mij vallen de livestreams van NOS uit...

ONCE

Vannacht ook al toen die braziliaan voorstond met polstokhoogspringen. Die fransman stond klaar voor de aanloop werd ook keihard uitgeboe'd. Zwaar onsportief publiek

achilles

Britse sportiviteit verliest toch wat van zijn pluimen hoor. Eerst gisteren Cavendish die een collega van de baan rijdt. Dan de oorverdovende stilte die erop volgt van de BBC, Hoy, Millar en tutti quanti.

En vandaag die Britse turner die staat te glimlachen bij die val van Zonderland. Om dan net te laat die grijns van zijn gezicht te halen als hij vol in beeld komt. Betrapt.

Scotty

Mijn hemel wat is dat beachvolleybal spannend..

Laatst gewijzigd
xistnc

Mooi hoor, zoals de Belgen hockeyen. NL weet zich er geen raad mee. Wie het eerstvolgende doelpunt maakt, die wint.

Sagan=hulk

3-1!
"We winnen gewoon van die Belgen." Zo klonk het gisteren nog ;)

Laatst gewijzigd
nickdt

Dag NL.

TeamNL

Nederland speelt ook echt niet heel sterk. Dit was de kans voor NL om weer Olympisch Kampioen te worden. Zeker met de uitschakeling van de Duitsers.

xistnc

'@Sagan=Hulk
Ja, dat heeft de Belgische pers er slim van gemaakt. En het werkt ook nog.

tendam

Belgen spelen altijd goed uit een underdogrol, en bovendien zijn de Belgische hockeyers al een tijdje niet echt minder meer dan Nederland. Nu wordt Nederland wel erg overklast. Het waren meer de Aussies die heel matig waren, dan dat Nederland dit toernooi nou zo goed was.

ONCE

Nou alle hoop op Büchli. Kenny is niet te pakken dus zilver maximaal haalbare

xistnc

Dikke proficiat België! Geweldig gespeeld. Nederland zonder passie, zonder visie, kwam totaal niet in het spel. Totaal radeloos. Niet als oorzaak, maar als gevolg van het spel van België. Nu doorpakken in de finale! #hupbelgjes

Vic413

Wauw, fantastische Olympische avond voor mij als Belg. Hockey mannen zomaar naar finale en Jolien D'hoore pakt brons op het omnium. Trots!

1 2 ... 25 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.