Olympische Spelen Rio 2016

1 2 ... 7 ... 35 36
xistnc

Mooie bronzen plak voor de linkerarm van Annika van Emden. Staan we iig weer gelijk met onze zuiderburen.

Scotty

Van Rijsselberghe ook aan een beste opmars bezig!

Poeksel

Ja, hij maakt gewoon weer een behoorlijke kans op goud (wat niet verwacht werd, zover ik begrepen heb).

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

the bitch fight continues....

coolietje

'@grootverzet voorlopig doet team belgium het boven verwachting, laten we hopen dat het zo blijft; nederland kloppen zal echter niet gebeuren (behalve mss bij het hockey)

achtpuntzes

'@ xistnc:
zou ik misschien mogen melden dat Yuri dmv een rechtszaak gaat proberen alsnog deelname af te dwingen in de Olympische finale op de ringen?
bij voorbaat dank.

achtpuntzes

dat de Nederlandse beachvolleyballsters een soort broekpak aantrekken oke, maar waarom dat bh-tje er alsnog overheen aantrekken? ziet er niet uit!

pirazzi

Achterop het bovenstukje staan nummers, 1 en 2.

achtpuntzes

ach, dat damesbeachvolleybal heeft toch niets om het lijf. ;)

Pieterboy

Polling uit😭

Pieterboy

Polling uit😭

oscarito1908

Meneer Hendrix mag aan het het eind zijn biezen gaan pakken denk ik.

achtpuntzes

'@ Oscarito:
dat zou een goede zaak zijn. een wat losser regime is wel gewenst. zo veel belachelijke regels, sporters hebben 4 jaar naar deze spelen toegeleefd en worden meteen op de losersvlucht naar huis gezet. nergens voor nodig, en wellicht zorgt het voor een verstarring bij de sporters.

pirazzi

Yuri mocht wel dronken zijn maar hij verstoorde de nachtrust van anderen in het dorp.

oscarito1908

Vind ik ook 8.6 het zijn geen kinderen meer. Ze weten zelf wel wat ze wel en niet moeten doen.

esims

Tis volgens mij vooral het imago van de Nederlandse Olympische ploeg waar het om gaat. Dat gaat m.i. ook voor het belang van de individuele sporter. Ik betwijfel of het kort geding van Yuri van Gelder iets zal uithalen.

oscarito1908

Dat zal het zeker zijn Esims. Ik vind het betutteling in optima forma.

achtpuntzes

'@ esims:
dat kort geding zal niets meer uithalen. volgens de internationale turnbond is hij officieel teruggetrokken en kan hij niet meer deelnemen. bron: Nu

Klootje Kriekeljon

Waarom gaat het elke keer over die Phelps? Doe in alle sporten weet ik hoeveel onderdelen waaraan je mee kunt doen, dan praten we verder. Om nog maar te zwijgen over de fraude die gepleegd is om zijn record te behalen.

Dekker

Ik heb t gemist dan, doe is iets minder zwijgen...

Klootje Kriekeljon

Nee Dekker? Is toch echt wel een groot ding geweest.

Phelps tikte bij 1 van de 8 gouden medailles niet als eerste aan. De tijdmeter was ook zijn persoonlijke sponsor. Uiteindelijk hebben ze er maar dit verhaal van gemaakt:

https://sports.vice.com/en_us/article/catching-up-with-milorad-cavic-who-beat-michael-phelps-but-lost-gold-by-the-force-of-a-finger

Hier kun je het duidelijk zien:

https://postimg.org/image/6n0wubh0h/

achtpuntzes

'@ klootje:
misschien kunnen ze het ook met wielrennen gaan doen:
150 km wegrace vlak
200 km wegrace vlak
250 km wegrace vlak
150 km wegrace kasseien
enz
proloog tijdrit
25 km tijdrit vlak
25 km klimtijdrit
enz.

eigenlijk is het gewoon van den zotte dat er maar een parcours is. met een beetje pech heb je als bepaald soort wielrenner zo maar 8 of 12 jaar geen enkele kans als het weer jouw soort parcours niet is. en die Phelps maar oogsten.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Dat bedoel ik. Die kanttekening hoor je nooit. Je zou het moeten delen door deelgenomen onderdelen in al die jaren. En dan is er nog een groot verschil in sporten mbt aantal deelnemers enz.

achtpuntzes

schaatsen is ook leuk, zorgt ook voor veel medailles. hebben we tenminste nog iets. ;)

Klootje Kriekeljon

En nog weten ze Bjorn Daehli en die andere pipo niet te verslaan ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.