Scorito Vuelta a España 2016 pool

« 1 2 3 4 ... 79 80
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ook dit jaar heeft WielerFlits weer een pool aangemaakt voor de Vuelta a España

Het spel werkt eenvoudig:
– Stel een team samen van 20 renners
– Kies 3 kopmannen
– Stel iedere etappe 9 renners op
– Kies per etappe één van je 3 kopmannen

Aanmelden kan uiterlijk tot zaterdag 20 augustus

fiets_hollandia

De nummers 1 t/m 5 krijgen een unieke WielerFlits-fiets, beschikbaar gesteld door Hollandia[/url].

Schrijf je nu in

raymankapeens

Yeah! Zin in

Wel een stuk kariger budget van 38 miljoen

En doet Valverde niet mee?

Laatst gewijzigd
Imbatido

Jammer dat Scorito niet gewoon hele of in ieder geval ruimere ploegen erin zet. Mochten de selecties bekend zijn dan kunnen ze altijd nog schrappen. Nu kan je niet of nauwelijks een team maken.

jort101

Goedemorgen!

achtpuntzes

wie wil der helpe me men pooltje?

Aanklampen

Jesus, het kiezen van sprinters wordt nog wat... Weinig keus, niet zo raar met de klimmerskoers die de vuelta gaat zijn...

Onie

Die fiets lijkt me wel wat, helaas vergeet ik vaak na week 1 om mijn dagteam op te geven (niet dat ik anders wel kans zou maken). Misschien maar weer eens een poging wagen.

MarcelGr91

38 miljoen maar aan budget, dat is volgens mij 14 miljoen minder dan in de Tour. Terwijl er toch ook hier behoorlijke klassementsmannen aan de start gaan staan. Vond de Tour al lastig samenstellen :-P

Laatste man

Ik had al een voorlopig team, maar bij renner 18 budget op. Terwijl ik veel lage budget renners had. Blijkt dus door het totaalbudget te komen. Puzzelen maar weer..

Chaba

'@laatste man
Ik had precies 5 miljoen over na er 20 te hebben ingevuld. :P

LutsenkoFan

Ik heb nog 1.5 miljoen over.. Met 20 renners. Ik hoop dat er nog wat sprinters komen.

PeterPaprika

Jammer dat Scorito niet gewoon hele of in ieder geval ruimere ploegen erin zet. Mochten de selecties bekend zijn dan kunnen ze altijd nog schrappen. Nu kan je niet of nauwelijks een team maken.

Dit ja, waarom niet gewoon een ruime voorselectie maken. Nu kun je die bende net zo goed pas over een week online gooien.

Chaba

Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat ze geen zin hebben om voor iedereen een waardering te gaan maken. ik zou ook lekker afwachten ;)

raymankapeens

Ik hoop dat Sagan meedoet :P

PeterPaprika

Sagan rijdt in Canada tijdens de Vuelta volgens mij

arviidd

Klopt het dat de site en de app het niet doen vanuit het buitenland? (op mobiel)

Mardai

Dit is toch niet te doen joh :P. Heb echt geen idee wie ik wel of niet moet pakken haha

Ik wacht even af tot alle teams definitief zijn

Wicky

Ik zie erg weinig etappes voor de sprinters. Heeft het wel zin daar een paar van mee te nemen als ze nog toegevoegd gaan worden... Alleen een sagan kan in deze heuvels potten breken of zie ik het verkeerd...? Degenkolb misschien?

Ab Normaal

In 5 minuten klaar. Budget precies op.
Had nog 9,5 mln "over" voor de laatste 2 renners, dus toch maar Froome en Quintana toegevoegd hoewel die niet op mijn lijstje stonden.
Kopmannen zal veel lastiger worden met deze anti sprinter ronde.

Kingstown

Sky zal wel voor König ofzo gaan rijden. Froome zie ik absoluut Madrid niet halen.

Aanklampen

Konig wordt het sowieso niet... genoeg keus

Starlynk

Wordt nog een flinke klus om het budget op te maken hier. Je wordt bijna gedwongen om mensen te kiezen die de tour hebben gereden of Cannondale renners te selecteren :-(

wilco91

'@Starlynk, ik denk dat je niet gaat winnen als je niet renners vd tour gaat selecteren. Is een tip ;)

JimKro

Als er geen duurdere sprinters bijkomen zal ik net als vorig jaar het budget niet opmaken.

Aanklampen

'@Jimkro, goed naar het profile kijken. Dan is het kunnen selecteren van dure sprinters niet echt nodig.
Er zijn sprinters die sowieso Madrid niet gaan halen gezien hun klimcapaciteiten...

« 1 2 3 4 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.