Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 77 78 79 80 »
nathancouw

300 (!) plekken gezakt op de laatste dag door klassement. 604 en 222

jsprunk

'@wceendt: echte koopjes had ik niet, wellicht op Thomas na. Ik had Sagan als kopman, naast Froome en Quintana (die veel punten pakte door de witte trui).
Hier heeft de organisatie een afbeelding van mijn team gepost:
https://mobile.twitter.com/scoritocycling/status/625375982808076288

De stijging op de laatste dag kwam vooral door de klassementen en een beetje door de tweede plek van Coquard die toen niet heel veel was gekozen.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@jsprunk: met de nieuwe reglementering, ging je van die ploeg een dure renner moeten weg doen om dan van 15 tot 20 renners te kunnen gaan. Je team bevatte daar maar 16 renners he. Toch wel zo gemaakt nu scorito om het selecteren van etappes zo moeilijk mogelijk te maken met 20 renners. Mooi teampje en proficiat met je overwinning toen!

jsprunk

Ja klopt, ik heb toen de afwegingen gemaakt om 2 goedkope renners te wisselen voor 1 dure, dat kan niet meer nu.
Vind persoonlijk dat de teams meer op elkaar zijn gaan lijken door een strikt aantal van 20.

Patrijs

Haaaa, dat was spannend gisteren zeg! Kopman Drucker leek het feestje nog te bederven voor me, maar gelukkig hield ik net genoeg over om de WF-pool te winnen. In de algemene pool zesde geworden, fors achter de nummer 1. Maar sowieso leuk, ik was nog niet eerder in de top 100 geëindigd. Helemaal leuk is dat ik nu weer een fiets krijg, want de mijne was een maand geleden net gejat. :)

Beste keuze
- Zowel Valverde als Quintana als kopman. Valverde stond eigenlijk vrij snel vast, maar Quintana heb ik samen met Latour pas op de laatste dag gewisseld voor de combo Kruijswijk/MA Lopez. Felline is zijn geld ook meer dan waard geweest, niet als kopman voor mij trouwens.

Slechtste keuze
- Vooral m'n dagkeuzes waren zo nu en dan dramatisch. Drie keer heb ik de winnaar niet opgesteld (Yates, Van Genechten en Latour) en daarnaast heb ik een aantal keer flink punten gemist, bijvoorbeeld door het niet opstellen van Moreno in de rit dat Yates won en Bennati toen Van Genechten won. Ook Felline een paar keer onderschat.

Grootste pech
- Uitvallen van Sammy Sanchez en Rojas. Met name van Sanchez baalde ik, omdat hij net zo lekker bezig was in de tijdrit en misschien wel de vijfde plek in het eindklassement voor zich had kunnen opeisen. Rojas had nog wat teampunten kunnen opleveren de laatste dag. Uitvallers Kiserlovski en Goncalves waren voor mijn scorito minder erg.

Laatst gewijzigd
nasibal

Gefeliciteerd Patrijs, goed bezig geweest!

Zadelpen

Ik ben op slinkse wijze net nog de top 1000 ingeglipt. En heb enkele verbeterpunten voor mezelf opgemaakt;

- betere renners selecteren
- betere kopmannen selecteren
- elke dag de goede renners opstellen

Als ik met de giro me houdt aan deze punten, zal het beter moeten gaan.

;-)

--

Van harte Patrijs, een hele mooie prestatie en veel plezier met je fiets.

Laatst gewijzigd
Cormet de Roselend

Van harte Patrijs! Had je zoveel vertrouwen dat je je fiets hebt laten jatten ;)

Laatst gewijzigd
Patrick Coaster

9e geworden van heel scorito en 3e van de wielerflits poule. Klopt het dat de eerste 5 een fiets krijgen? ^^

Patrijs

Lekker @Patrick! Klopt hoor, ik heb inmiddels bericht gekregen van Wielerflits. Check even het e-mailadres waarmee je bij Scorito een account hebt.

JDL75

Gefeliciteerd Patrijs! Mooi team en goed gedaan. Het eerste wat ik deed na de etappe was kijken of hoe je geindigd was, mooie 6e plaats.
Had je je fiets niet op slot staan? Als je dat vaker niet doet, waar woon je dan😜

Patrijs

'@JDL75 Haha, thanks! Ik zet m'n fiets altijd op slot, maar helaas is dat geen garantie dat hij niet wordt gejat. Voor dit exemplaar laat ik denk ik een speciaal slot maken ;-)

1 2 ... 77 78 79 80 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.