Latour én Atapuma opgesteld!
Chaves helaas er uit gelaten.
Verder punten gepakt met Quintana, Froome, Contador, Valverde en Brambilla. Cataldo en Meintjes helaas niet in de kopgroep vandaag.
Wel weer gestegen naar plek 33!! Zo hoog heb ik nog niet eerder gestaan.
Al zal ik morgen wel weer wat gaan zakken..
Mijn blunders: 1/ Quintana niet in mijn team opnemen. Na zijn gewonnen giro leek hij een belofte zonder die waar te kunnen maken, een wieltjesplakker die hoog in het klassement eindigt, maar het top of the Bill zijn niet kan waarmaken. Oeps. Foutje! Wereldrenner!
2/ niet gewoon heel Movistar opnemen in mijn team. Zwaar gegokt op BMC , met rittenkapers EN potentiële klassementsrenners. Wat deed TJ in godsnaam in deze ronde?
3/ toch te weinig sprinters in mijn team. Ook al zijn ze bijna allen van de tweede garnituur, EN weinig sprintetappes, wat heeft dat mij veel punten gekost. Uiteraard geen Meersman en Felline in mijn team.
4/ onvoorstelbaar veel punten laten liggen door de verkeerde keuzes in bepaalde etappes.
Kortom, ik verdien de tweeduizendste plaats, hoger had een aanfluiting geweest, waarbij ik als enige excuus aan kan dragen dat er wel heul veel verrassende uitslagen waren.
Dat maakte deze Vuelta wel heel mooi, dus......viva La Vuelta, ik heb genoten!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.