Toch wel een interessante vraag. Wie zal er kopman bij Sky zijn? Froome gaat denk ik net als vorig jaar het einde niet halen en ik zie dat ze Sebastian en niet Sergio hebben geselecteerd. Ik hoop dat er nog verandering in komt want ik zie in Sergio deze Vuelta wel een podium kandidaat.
Verder een tip aan iedereen: Vol op Gesink inzetten. Hij is net als Nibali, je hoort net lang genoeg niks van hem dat je denkt: "die zal het nu echt niet meer kunnen" en dan... Bam schudden ze er een wereldprestatie uit.
'@wilco91: het zou best kunnen dat een van die jongens die top 10 heeft gereden in de tour, hier weer top 10 gaat rijden, maar historisch gezien is het geen gelukkig huwelijk, tenzij je Valverde heet ;)
2015:
Froome: 1, DNF
Quintana: 2, 4
Valverde: 3, 7
Nibali: 4, DNF
Rolland: 10, 50
Talansky: 11, DNF
Sanchez: 12, DNF
Majka: 28, 3
Rodriguez: 29, 2
Dumoulin: DNF, 6
Meintjes: DNF, 10
Van Garderen: DNF, DNF
2014:
Pinot: 3, DNF
Valverde: 4, 3
Zubeldia: 8, DNF
Ten Dam: 9, 44
Van den Broeck: 13, DNF
Rodriguez: 54, 4
Contador: DNF, 1
Froome: DNF, 2
Navarro: DNF, 10
Talansky: DNF, 51
2013:
Rodriguez: 3, 4
Kreuziger: 5, DNF
Mollema: 6, 52
Fuglsang: 7, 29
Valverde: 8, 3
Ten Dam: 13, DNF
Moreno: 17, 10
Roche: 40, 5
Pinot: DNF, 7
2012:
Froome: 2, 4
Van den Broeck: 4, DNF
Roche: 12, 12
Valverde: 20, 2
Ten Dam: 28, 8
Gesink: DNF, 6
Sky gaat waarschijnlijk voor Landa. König gaat volgend jaar toch ergens rijden.
Quote uit interview met Brailsford, o.a. over de evt. deelname van Froome:
"The plan is for Mikel to do it and we will assess where he is at. I think he needs another race before the Vuelta, so we will see where we are at,” Brailsford told Sky Sports. "It's his home race and a lot of the race is around his home town and up in the north of Spain, and we have big ambitions for him as well."
'@ ab normaal en once: Barbero was vorig jaar de grote " geheimtip" en is toen op het forum nogal " gehyped" ...en reed vervolgens elke dag keurig als 102 over de meet:-) . Een soort navardauskas zeg maar :-). Ik weet niet of ie dit jaar start maar je zult zien dat hij dan 2 etappes wint terwijl niemand hem meer opstelt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.