Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 3 4 ... 79 80
bakfiets

Ik ben ook benieuwd welke sprinters er nog bij gaan komen. Zoveel kansen zijn er niet...

sstijnntje

Toch wel een interessante vraag. Wie zal er kopman bij Sky zijn? Froome gaat denk ik net als vorig jaar het einde niet halen en ik zie dat ze Sebastian en niet Sergio hebben geselecteerd. Ik hoop dat er nog verandering in komt want ik zie in Sergio deze Vuelta wel een podium kandidaat.
Verder een tip aan iedereen: Vol op Gesink inzetten. Hij is net als Nibali, je hoort net lang genoeg niks van hem dat je denkt: "die zal het nu echt niet meer kunnen" en dan... Bam schudden ze er een wereldprestatie uit.

Aanklampen

Verwacht nog wel een sprinter van Trek...

Jeffrey81

En Bouhanni?

Starlynk

'@wilco91: het zou best kunnen dat een van die jongens die top 10 heeft gereden in de tour, hier weer top 10 gaat rijden, maar historisch gezien is het geen gelukkig huwelijk, tenzij je Valverde heet ;)

2015:
Froome: 1, DNF
Quintana: 2, 4
Valverde: 3, 7
Nibali: 4, DNF
Rolland: 10, 50
Talansky: 11, DNF
Sanchez: 12, DNF
Majka: 28, 3
Rodriguez: 29, 2
Dumoulin: DNF, 6
Meintjes: DNF, 10
Van Garderen: DNF, DNF

2014:
Pinot: 3, DNF
Valverde: 4, 3
Zubeldia: 8, DNF
Ten Dam: 9, 44
Van den Broeck: 13, DNF
Rodriguez: 54, 4
Contador: DNF, 1
Froome: DNF, 2
Navarro: DNF, 10
Talansky: DNF, 51

2013:
Rodriguez: 3, 4
Kreuziger: 5, DNF
Mollema: 6, 52
Fuglsang: 7, 29
Valverde: 8, 3
Ten Dam: 13, DNF
Moreno: 17, 10
Roche: 40, 5
Pinot: DNF, 7

2012:
Froome: 2, 4
Van den Broeck: 4, DNF
Roche: 12, 12
Valverde: 20, 2
Ten Dam: 28, 8
Gesink: DNF, 6

Mardai

Even een tip voor iedereen...

Luister nooit naar de tips over renners van mensen die uit Tricht komen! Gaat altijd mis!

Aanklampen

Damn, let ik effe niet op bij Henao... Net hetzelfde als bij Jose en Jesus... Eruit gewieberd

Retro Lex

Ik ga voor het eerst meedoen. Heb al wat namen geselecteerd. En nog budget over. Ik wacht nog even tot alle deelnemers bekend zijn.
Als ik het goed begrijp krijg je geen punten voor het Eindklassement ?
En hoe kom ik in de subpoule van Wf ??

Niballie

Sky gaat waarschijnlijk voor Landa. König gaat volgend jaar toch ergens rijden.
Quote uit interview met Brailsford, o.a. over de evt. deelname van Froome:

"The plan is for Mikel to do it and we will assess where he is at. I think he needs another race before the Vuelta, so we will see where we are at,” Brailsford told Sky Sports. "It's his home race and a lot of the race is around his home town and up in the north of Spain, and we have big ambitions for him as well."

Ab Normaal

Lijkt me sterk. Halve Giro en hele Tour in de benen.

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Plus Froome zie ik echt niet een grote ronde rijden om tweede viool te spelen. Als die gaat dan gaat ie om te winnen.

Kingstown

Ik geloof er ook helemaal niets van. Is een mooi praatje, maar die zijn er voorafgaand aan een grote ronde altijd in overvloed.

Lage rugpijn

Ik verwacht dit jaar veel van barbero.

Benzardi

Ik denk dat Gesink een leuke Vuelta gaat rijden,hij heeft de Tour en OS niet gereden.
Die komt helemaal fit aan de start, terwijl de andere heren al een hoop hebben meegemaakt.

Niballie

Brailsford spreekt dan ook over een gedeeld kopmanschap.

Ab Normaal

'@lage rugpijn
Omdat?

ONCE

Ik denk dat lage rugpijn zn opmerking sarcastisch bedoeld is ;)

HF2013

"Sprinters die zeker Madrid niet gaan halen." Dat idee had ik ook bij Groenewegen en McLay in de Tour...

Ik wacht nog even tot er meer bekend is over de teams en uiteraard op de mooie voorbeschouwing van Scorito.

Phoenix0000

Ik wacht rustig op Pelluchi

Niballie

Bouhanni doet vast wel mee.

Lage rugpijn

'@ ab normaal en once: Barbero was vorig jaar de grote " geheimtip" en is toen op het forum nogal " gehyped" ...en reed vervolgens elke dag keurig als 102 over de meet:-) . Een soort navardauskas zeg maar :-). Ik weet niet of ie dit jaar start maar je zult zien dat hij dan 2 etappes wint terwijl niemand hem meer opstelt.

jort101

Ik verwacht kruijswijk heel sterk deze Vuelta, ik denk dat hij na de Giro heel gretig is deze Vuelta.

ONCE

Alleen de klimmen in de Vuelta zijn anders dan de Giro en niet echt iets voor een diesel als Kruijswijk, maargoed als ie zo sterk is als in de Giro is alles mogelijk. Gesink is normaal gesproken toch iets geknipter voor dit werk

vasnd

Met 10 ingevulde plekken ben ik al wel door de huidige lijst heen. Scorito gaat nog even terug de koelkast in.

xShanty

Ik heb ook alvast even gekeken maar wacht nog maar even tot na de os (het wielrennen iig) met invullen, hopelijk zijn er dan al meer renners zeker.

1 2 3 4 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.