Megaflits Wielerspel Vuelta 2016

1 2 ... 6 7 8 9
Senioralex

FONDISTA: Daar zou iedereen, die op de uitslag zit te wachten, intrappen.Zo gauw die gepubliceerd wordt maak ik een
kopie...En twee dagen later wordt je daar dan met verrast.ZONDER DEZE WIJZIGING TE VERMELDEN.

Ik dank U.
Senioralex

Senioralex

Vervolg rit 7 (voor ons rit 6)

14) REYN 70
15) PIRAZZI 60
16) FONDISTA 16
17) ZWIEBELN - COURAGE - DUSTIN - GOOZBABS en PIETERBOY 10
22) KOKKIE 6
23) RAHIMNS - VIC 413 en SENIORALEX O

Senioralex

De wijziging aan het totaal van DRIE deelnemers.Het betreft hier Rit 5, bij ons dus rit 4.

MILSEN: Felline wordt 500 en het Totaal van deze rit 1.300
PIETERBOY: Ook 500 en een totaal van 500
PIRAZZI: Ook 500 en een totaal van 710.
Dit alles wordt dus opgenomen in de klassering na zes ritten,klassering voor morgen

Deze wijziging is te wijten aan een laattijdige aanpassing van de uitslag bij Procycling.

Senioralex (bij wie de pret er stilaan afgeraakt - Het wordt stilaan tijd dat ik nog eens een verhaal vertel,dat ontspant me,en
jullie ook hoop ik)

Pieterboy

Dank u wel voor de duidelijkheid senioralex. Ik ben benieuwd naar uw verhaal kom maar op!

Senioralex

Volk gekregen!!! De zevende rit krijg je morgenvroeg .En de stand na zes ritten is zowat klaar.Geduld a.u.b.
(een kleinkind van de bezoekers vroeg aan de moeder: "Is dat die vent van 85?"....Ik heb eens gepinkt..."

Senioralex

billi

maar Senioralex, je voelt je nog jong :)

Milsen

😂😂😂

Goozbabs

Senioralex, ik snap heel goed dat je soms moe wordt van al dat berekenen en de kleine foutjes. Echter zijn er een aantal spelers die je graag willen helpen. Sommige zoals Fondista kunnen zelfs een excel programma maken die het vanzelf uitrekend (moet wel bij gezegd worden dat een excel programma verkeerd kan uitrekenen door een perongeluk foute invoer)

Het enige wat je daarvoor moet doen is alle teams doorsturen. Deze kunnen dan verwerkt worden.

Senioralex

@Goozbabs:

Kijk,dat klinkt aanlokkelijk,maar ik werk door.Zo was dat steeds bij ondergetekende.Ik deed de Giro en nu de Vuelta,
had ook graag nog de Tour gedaan,maar ik ben realist en sluit definitief af met de Vuelta.Ik blijf hier en doe mee aan
aan alle wielerspelletjes en heb nog vele verhaaltjes,maar niets wat me dringt en,om het met Ella Fitzgerald en Louis
Armstrong te zingen: " Who walks in when I walk out".

Senioralex (en die teams worden doorgegeven)

Senioralex

8e Rit (onze zevende)

1) billi 210
2) Kokkie en Fondista 162
4) Peter Post Forever en Moraalridder 152
6) Dustin - Ilfuego - Krypton - Poeksel -Shyguy en Zwiebeln 142
12) Goozbabs - Courage - Reyn - Rimmeno - Rahimms en Senioralex 132
18) Pirazzi 122
19) Hofsje en Silent Hill 112
21)Vic 413 102
22) Jelmerbelkin - Milsen - Pieterboy 62
25) TiesW 32
Niet vet...

Laatst gewijzigd
Senioralex

We stappen nu over naar het klassement na ZES ritten.U ziet ACHTER mekaar drie getallen.
het eerste is na drie ritten - het tweede na zes ritten en het derde is het totaal.Hopelijk tel
ik juist rond....
1) MILSEN 1.350 2.650 4.000
2) ILFUEGO 1.600 1.680 3.280
3) TIES W 1.622 1.630 3.252
4) PIRAZZI 1.380 1.862 3.242
5) billi 1282 1530 2.812
6) JELMERBEL. 1162 1466 2.628
7) PIETERBOY 1.470 1130 2.600
8) DUSTIN 1.440 980 2.420
9)SILENT HILL 1.290 1.082 2.372 (vervolgt)

Laatst gewijzigd
dustin

Senioralex, dank voor al uw werk, ga zo door.
Back-up stand is altijd handig.

dustin

rit 2: 19e
rit 3: 4e
rit 4: 2e
rit 5: 19e
rit 6: 3e
rit 7: 17e
rit 8: 6e
stand: 8e
Ik mag niet klagen.
Of goed, of slecht.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex waarom geef je de uitslagen en klassementen niet gewoon in 1x, dit is heel verwarrend zeker als er weer berichten tussen zitten. Het is dan gewoon iets overzichtelijker.

Senioralex

Na de middag werk ik dat klassement af.De Ronde van Spanje is niet om aan te zien.Ze laten
minder bekenden en mannen in prepensioen en halen ze niet meer in.Ik kijk naar Schaal Sels
en neem de finale van de Vuelta indien mogelijk er nog bij.

Toen Rik van Steenbergen destijds stopte met wielrennen heeft hij een fortuin verloren door
te kaarten met linke mannen.Toen hij daar mee ophield (hij moest wel) ontmoette hij ons in
de café van den Ajuin,heel toepasselijk "BIJEENKOMST" genoemd.Ook daar zou hij kaarten
maar daar kon je hooguit 2 à 300 frank verliezen,en als er één zo veel verloor was het ruzie en
hield men daar mee op.Toen keek Rik naar mij,den Ajuin en Frank om wat boomke wies te spe-
len. Maar hij moest met mij staan,daar bleef hij bij.
De toogmannen kwamen errond te staan,want hier was het lachen geblazen...Zo wonnen Rik en
ik de twee eerste matchen,waarop Rik me vroeg: "Hoe weet gij altijd dat ik goede kaarten heb.
Na m'n antwoord daverde heel de café,Rik inbegrepen.iK zei "Wel Rik,zodra de kaarten gegeven
zijn kijk je naar mij en wanneer je goei kaarten hebt ,kwispel je altijd met Uwe staart.....

Laatst gewijzigd
Senioralex

Rahimns: Ja man,ik zie het helemaal niet meer zitten.Ik pak uit met een tijdrovend werk,
krijg een klop op m'n schouder van Dustin en wat later breek jij weer alles af...Ik stond
om vijf uur op en dacht "'k zal ze eens allemaal tevreden stellen vandaag".

En nu maar wachten op kritiek over dat vertelselke met Rik...

Heel verwarrend !?

SENIORALEX

TiesW

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig van begrijp Senioralex. Waardeer uw inzet heel erg hoor, daar niet van, maar het is inderdaad erg onoverzichtelijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex als het je boven het hoofd groeit dan is dat gewoon goed te begrijpen. Maar laat anderen je dan helpen, dat is geen probleem. Er zijn er hier die dat graag willen. Het is al eerder aangeboden. Ook ik waardeer je inzet, maar soms heb je gewoon een beetje hulp nodig.

Fondista

En ik laat Senioralex verder gewoon zijn organisatie doen hoor. T is puur omdat hij mij vroeg de berekening van de eindklasseringen op mij te nemen dat ik in dat kader graag alle teams dien te ontvangen en in datzelfde kader dat ik voor mijzelf n efficiënte excelsheet heb gemaakt.

Tot aan de eindklasseringen houd ik mij verder niet bezig met de berekening van de dagscores, de organisatie is immers in handen van Senioralex en daar wil ik absoluut niet aan tornen. Ik zal voortaan, indien ik n rekenfoutje opmerk, n PB sturen aan Senioralex om dat even 1-op-1 na te lopen.

Overigens mag eenieder die dat wil het excelformat gebruiken voor huidige of toekomstige megaflits poule organisaties. :)

Senioralex

Rit 9 (voor ons dus 8)

1) PIRAZZI 690
2) SENIORALEX 556
3) GOOZBABS 390
4) SHYGUY 380
5) PETER POST FOREVER 330
6) billi 240
7) HOFSJE 230
8) PIETERBOY 220
9) VIC413 190
10 ) POEKSEL 180 en DUSTIN 180
12) MILSEN en TIES W 150

Laatst gewijzigd
Senioralex

vervolg rit 9 (voor ons dus 8)
14) COURAGE 130
15) SILENT HILL 120
16) KOKKIE en FONDISTA 112
18) ILFUEGO - KRYPTON - REYN - ZWIEBELN 110
22)JELMERBELKIN 82
23) MORAALRIDDER 62
24) RIMMENO en RAHIMNS 60

Laatst gewijzigd
billi

goed bezig SrAlex :)

leuk verhaal ook van Rik van Steenbergen

zelf: gaat goed, rit 8 weer is dagwinst :)
en 5e in de stand, ben content

Senioralex

SCHAAL SELS was bui-ten-ge-woon...Doet me denken aan Strade Bianche.De speakers
kenden er niet veel van,want toen ze nog 60 km.te rijden hadden vond één ervan dat hij
niet veel verwachtte van Wout Van Aert,maar op de eerste meter van de laatste zand-
strook knalde hij weg en men zag hem eerst terug aan de aankomst.Boonen zou graag
Paris-Roubaix nog eens winnen,maar dat Tommeke maar thuisblijft als Wout er bij is.
Het zal wellicht z'n laatste crossseizoen worden; voor Wout en ook voor Mathieu ligt wat
anders te wachten...

Laatst gewijzigd
billi

ja inderdaad, Wout van Aert zag er moe uit volgens de commentatoren, en niet veel later trok hij de gashendel open en zette hij zijn mederenners onder druk, wel mooie beelden, is toch bij jou in de buurt SrAlex?

Senioralex

billi: Ja,wanneer ik op de hoek van onze straat ging staan kon ik ze zien,maar op T.V. is meer te zien.
Het was ooit anders en aangezien m'n vader spoorwegbediende was,kon ik naar alle koersen met de
trein,en met gratis coupons.Rond Antwerpen zelf zijn verschillende wedstrijden verdwenen.De meest
opmerkelijke aankomst was op de Oude Vaartstraat,waar ooit drie renners gelijk over de meet reden.
Dat was in de Drie Zustersteden en het heeft maanden geduurd alvorens men iemand tot overwinnaar
uitriep.Ik herinner me er slechts twee renners ervan:Jos de Feyter en Nest Sterckx.Ga ik vast opzoeken.

SENIORALEX

1 2 ... 6 7 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.