Huidige Situatie Ronderenners

Jaizkibel2008

Ik denk dat Contador beseft dat zijn kansen op een tourzege echt minimaal zijn. Het zou voor hem inderdaad verstandig zijn om zich te richten op de Giro-Vuelta. Dan kan Mollema mooi voor het podium gaan in de Tour. Froome laat bijna elk jaar weten dat hij de Giro overweegt, maar hij start nooit. Zolang hij een grote favoriet is voor de tourzege, zal hij dat ook niet gaan doen. Ik hoop wel dat hij ooit voor de Giro gaat en niet een Armstrong 2.0 wordt.

Johnny7

Waarschijnlijk heeft de Giro-Vuelta ook de voorkeur voor Contador zelf, maar hij zit niet bij een klein team en waarschijnlijk ook niet met een klein salaris.
Wat er dus ik afgesproken ivm met de sponsorbelangen van zijn nieuwe ploeg zal de doorslag geven.

Wat een voordeel kan zijn is dat Segafredo een grote Italiaanse sponsor is, dus wie weet!

Overigens was hij in het voorjaar een stuk sterker dan in de zomer dus dat kan ook mee tellen!!! Als hij fietst zoals in Baskenland dit seizoen.....

Laatst gewijzigd
Johnny7

*Update:

OVERZICHT DEELNAME GROTE RONDES:
Vraagteken staat voor – grote waarschijnlijkheid-
De (Y) is een bevestiging in de media.
Na de presentaties van de grote rondes natuurlijk meer bevestigingen.

Giro: Quintana (?), Kruijswijk (Y), Aru (Y), Nibali (Y), Chaves (Y), Landa (Y), Zakarin (Y), Mollema (Y), vGarderen (Y), Konig (?), Pinot (Y),

Tour: Contador (Y), Froome (Y), Quintana (Y), Porte (Y), Bardet (Y), Gesink, Fuglsang (Y), Valverde (Y), Meintjes (Y), Majka (Y)

Vuelta: Contador (?), Froome (?), Quintana (?), Aru (Y), Chaves (Y), Valverde (Y), Kruijswijk (?),

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Johhny7:
Rohan Dennis ook voor de Giro. hij gaat naar eigen zeggen voor het klassement, al dan zonder hulp van zijn ploeg.

Johnny7

Sorry maar ik neem hem niet serieus. Zo zijn er nog 25 andere renners met klassementsambities. Hij is nog nooit hoger dan 84e geworden in een grote ronde. Laat hem maar eerst een top 15/20 rijden voordat we hem als 'klassementsman' gaan zien. Voorlopig voeg ik al bewezen top-10 rijders toe.

Lijstje weer aangepast na het nieuws van de afgelopen dagen.

Netraam

Nou Johnny7, Dennis was toen ooit in de Dauphine goed op weg naar een eindklassering, tot hij op de laatste klim vast kwam te zitten in de grote ring. Dat hij zich daarna vooral op tijdrijden heeft gefocust is een feit, maar ook in Californie en Utah heeft hij laten zien te kunnen klimmen de afgelopen jaren.

wielerbaas

Voor school heb ik een enquête gemaakt voor wielrenners. Het zou heel fijn zijn als er mensen een of allebei de enquetes in zouden willen vullen, alvast bedankt!

http://fontysfeht.qualtrics.com/SE/?SID=SV_1EMfZsndRmwOgsd​

http://fontysfeht.qualtrics.com/SE/?SID=SV_bKNnr8HdKscsmnX​

Romāns Vainšteins

haha ze werken allebei niet

lnnrt

'@ Johnny: Quintana gaat voor de Giro/Tour dubbel

Johnny7

'@Innrt, Lijstjes aangepast en Quintana toegevoegd bij de Giro met een vraagteken. Heb nog geen echte 100% bevestiging gezien maar het lijkt wel een grote mogelijkheid inderdaad.

*Update:

OVERZICHT DEELNAME GROTE RONDES:
Vraagteken (?) staat voor – grote waarschijnlijkheid-
De (Y) is een bevestiging in de media.
Na de presentaties van de grote rondes (Vuelta) natuurlijk meer bevestigingen.

Giro: Quintana (?), Kruijswijk (Y), Aru (Y), Nibali (Y), Chaves (Y), Landa (Y), Zakarin (Y), Mollema (Y), vGarderen (Y), Konig (?), Pinot (Y),

Tour: Contador (Y), Froome (Y), Quintana (Y), Porte (Y), Bardet (Y), Gesink (?), Fuglsang (Y), Valverde (Y), Meintjes (Y), Majka (Y)

Vuelta: Contador (?), Froome (?), Quintana (?), Aru (Y), Chaves (Y), Valverde (Y), Zakarin(Y), Kruijswijk (?),

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Zakarin heeft al onomwonden aangegeven ook de vuelta te rijden dus daar mag je ook een (Y) toevoegen.

Johnny7

Gedaan.

Over Zakarin.. Gevaarlijke outsider voor een podium. Zelfs met zoveel toppers heb ik vetrouwen in hem. Hij durft ook aan te vallen. Nog iets aan zijn tijdrit sleutelen daar op Cyprus en het komt goed met hem.

Milanos Kateros

Chill overzicht, thanks!

Johnny7

No problem! Update:

OVERZICHT DEELNAME GROTE RONDES:
Vraagteken (?) staat voor – grote waarschijnlijkheid-
De (Y) is een bevestiging in de media.
Na de presentaties van de grote rondes (Vuelta) natuurlijk meer bevestigingen.

Giro: Quintana (?), Kruijswijk (Y), Aru (Y), Nibali (Y), Chaves (Y), Landa (Y), Zakarin (Y), Mollema (Y), vGarderen (Y), Konig (Y), Pinot (Y), Dumoulin (Y), Pozzovivo (?), Thomas (Y),

Tour: Contador (Y), Froome (Y), Quintana (Y), Porte (Y), Bardet (Y), Gesink (?), Fuglsang (Y), Valverde (Y), Meintjes (Y), Majka (Y), Izagierre (Y),

Vuelta: Contador (?), Froome (?), Quintana (?), Aru (Y), Chaves (Y), Valverde (Y), Zakarin(Y), Kruijswijk (?), Dumoulin (?), Konig (?),

Laatst gewijzigd
Johnny7

Overzicht 2018, tips zijn welkom wat ik heb natuurlijk niet alles meegekregen.
Gaat om Top 10 kandidaten. Geen klassementsrenners die voor dagsuccessen of als knecht gaan.

Giro: Dumoulin, Pozzovivo, Aru, Pinot, Froome (?), Chaves, Simon Yates, Formolo, Lopez, Bennet, Woods, Meintjes, Amador

Tour: Mollema, Valverde, Landa, Quintana, Thomas, Froome (?), Majka, Uran, Zakarin, Kruijswijk, Fuglsang, Porte, Meintjes, Bardet, Nibali, Adam Yates, Dan Martin

Vuelta: Kelderman, Valverde, Landa, Quintana, Nibali, Aru, Chaves, Simon Yates, Adam Yates, Lopez

Laatst gewijzigd
Jori

Giro: Amador, Roche, Woods, Meintjes, mss nog Hermans?

Laatst gewijzigd
OliverNaesen

Dan Martin tour niet te vergeten!

Canabliz

Bennett is kopman TLJ voor Giro, gaat wel voor top 10 (en hem ook wel lukken) als hij geen tegenslag heeft.

Johnny7

Aangepast! Iedereen toegevoegd behalve Roche, zie ik niet meer als top 10 kandidaat om eerlijk te zijn. Gaat Caruso toevallig naar de Giro of Van Garderen?

Sagan=hulk

Dumoulin wint de Giro, Valverde de Tour & Landa de Vuelta.

En waarom staat Nibali in godsnaam niet bij de kandidaten voor de Giro?

Edit: Juist, Nibali ging voor de Tour dit jaar.

Laatst gewijzigd
Jori

'@sagan=hulk: Omdat Antonio toch een stukje minder is dan Vincenzo ;)
@johnny7: Roche en Dennis zijn de kopmannen daar en Dennis gaat nog niet zo goed mee in de bergen, dus zou dan van Roche moeten komen

Johnny7

Ja matige selectie zal dat zijn van BMC, zodra Dennis een keer in de, nou laten we zeggen, top 50 van een grote ronde zal eindigen zullen we hem overwegen voor dit overzicht :P

JimKro

Poels in de Giro, lijkt me zeker een top 10 kandidaat.

Johnny7

Overzicht 2019, tips zijn welkom wat ik heb natuurlijk niet alles meegekregen.
Gaat om Top 10 kandidaten. Geen klassementsrenners die voor dagsuccessen of als knecht gaan.

Giro: Dumoulin, Nibali, Lopez, S.Yates, Valverde, Landa, Roglic, Mollema, Zakarin, Bernal (?)

Tour: Kruijswijk, Bennett, Froome, Thomas, Quintana, Landa, Pinot, Bardet, Porte, Fuglsang, A.Yates (?), Martin (?)

Vuelta: Quintana, Valverde, Kruijswijk, Lopez

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Giro: zou Carapaz vermelden; Vuillermoz en Gallopin hebben beide amibitie top-10; Aru
Tour: Buchmann; Kreuziger wilde ook voor een klassement gaan meen ik

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.