Huidige Situatie Ronderenners

1 2 3 »
Gerrit Glomser

Op papier is het deelnemersveld van de Giro erg sterk. Dumoulin zou er starten; Movistar heeft met Carapaz, Landa en Valverde meerdere kopmannen; Nibali wil weer eens vlammen; Katusha meldt Zakarin als kopman, Sky komt met Moscon en Bernal en mogelijk ook Froome; Simon Yates wil nu wel het roze winnen; Voor Astana zou MA Lopez gaan rijden en Jumbo-Visma zet Roglic in als kopman. Een sterk deelnemersveld dus en dat zal nog wel sterker worden ook.

Bij de Tour wordt alles ingezet om hun Franse toppers Bardet en Pinot te laten winnen al heeft ook Nairo Quintana aangegeven de Tour als belangrijkste doel van dit seizoen te zien. Heb verder begrepen dat Fuglsang de kopman van Astana zou zijn in de Tour. Ook Kruijswijk wil graag de Tour winnen. Dus ook hier kan een mooie strijd ontstaan. Zeker als Froome en Dumoulin besluiten voor deze ronde te gaan.

De Vuelta is nog ver weg, maar ik kan me indenken dat Valverde hier nog éénmaal wil vlammen. Hier zou ook Kruijswijk gaan starten en wellicht is de combi Tour Vuelta wel mogelijk voor hem.

Johnny7

Buchmann, Vuillermoz en Gallopin hebben nog nooit een top 10 gereden dus wat dat betreft tellen ze even niet mee. Carapaz wel maar die lijkt me eerder nog als meesterknecht mee te gaan aangezien Landa en Valverde kopmannen zijn, even de berichten daarover afwachten.

Aru twijfelt nog volgens hemzelf dus laten we dat ook even afwachten.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik verwacht dat valverde niet voor t klassement gaat maar carapaz als 2e man bij movistar, maar we gaan t zien.

Rond uran is t nog vrij stil... Ben benieuwd, en wat gaat Mas doen?

Johnny7

UPDATE*

Overzicht 2019, tips zijn welkom wat ik heb natuurlijk niet alles meegekregen.
Gaat om Top 10 kandidaten. Geen klassementsrenners die voor dagsuccessen of als knecht gaan.

Giro: Dumoulin, Nibali, Lopez, S.Yates, Valverde, Landa, Roglic, Mollema, Zakarin, Bernal, Carapaz, Jungels, Aru (?)

Tour: Kruijswijk, Bennett, Froome, Thomas, Quintana, Landa, Pinot, Bardet, Porte, Fuglsang, A.Yates (?), Martin (?), Mas (?)

Vuelta: Quintana, Valverde, Kruijswijk, Lopez

Laatst gewijzigd
1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.