Geen Adrie van der Poel of Peter Winnen en ook geen linken.
Samenvatting van tot nu toe gegeven linken:
- actief of niet actief renner, waarvoor ik voor de laatste categorie ook 12 directe linken had kunnen geven i.p.v. een eerdere tweevoudige link.
- vanuit die eerste tweevoudige link was de helft weer een andere link.
deze link is daarna nog maar 1 x voorgekomen, voor zover mij bekend .
- link qua ploeg zit er ook tussen.
- De juiste nationaliteit is wel meermaals genoemd.
- Van de 14 antwoorden heeft er slechts 1 renner ongeveer dezelfde periode met de gezochte quoter samen gefietst.
Uitslagen of truitjes e.d. heb ik geen linken gegeven.
Deze quote is wel van enkele jaren geleden, maar de quoter in kwestie is onlangs nog in het nieuws geweest.
Nee ook Joop en Breukink fietsten niet in dezelfde periode. Uit alle antwoorden tot nu toe zit er eigenlijk pas eentje die vrijwel dezelfde periode als de quoter koerste.
Met Joop en Breukink en de gisteren vergeten Van Impe krijgen we wel een uitbreiding van een bepaalde link. Deze link begon eerst met twee en daarna kwamen er nog één bij en nu weer drie.
Samenvatting van eerder gegeven linken:
– actief of niet actief renner, waarvoor ik voor de laatste categorie ook 12 directe linken had kunnen geven i.p.v. een eerdere tweevoudige link.
– vanuit die eerste tweevoudige link was de helft weer een andere link.
deze link is daarna nog maar 1 x voorgekomen, voor zover mij bekend .
– link qua ploeg zit er ook tussen.
– De juiste nationaliteit is wel meermaals genoemd.
– Van de 14 antwoorden heeft er slechts 1 renner ongeveer dezelfde periode met de gezochte quoter samen gefietst.
Uitslagen of truitjes e.d. heb ik geen linken gegeven.
Deze quote is wel van enkele jaren geleden, maar de quoter in kwestie is onlangs nog in het nieuws geweest.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.