Quotes raden XIX

1 2 ... 12 ... 47 48
simplex

De Dekkers vallen hier buiten. Het is inderdaad Jeromeke Blijlevens.
Uitspraak heb ik uit een boek van 2012.
Was al ploegleider dames Rabo en net begonnen als ploegleider mannen toen hij alsnog moest toegeven doping te hebben gebruikt cq. de waarheid had verzwegen.
Onlangs weer gevraagd als ploegleider bij nieuwe ploeg Marianne Vos en vorige week nog in het nieuws vanwege zijn twitterreactie op Marijn

Pédaleur mag de volgende maken.

Ik neem aan dat ik de linken niet meer hoef te verklaren.

Laatst gewijzigd
Pédaleur de charme

Opgelost dankzij de hint dat 'ie onlangs nog in het nieuws was.

Pédaleur de charme

'Soms vergeet ik bijna welke nationaliteit er in mijn paspoort staat. Ik ben erg internationaal geworden. Maar toen laatst duizenden thuisfans me toejuichten, sprongen de tranen in mijn ogen en wist ik het weer.'

Jacco van Stierop: 2
simplex: 2
Pédaleur de charme: 2
Vic413: 1
Wielrennertje: 1
dustin: 1
chrisabels: 1

billi

N Roche?

simplex

Rohan Dennis?

Pédaleur de charme

Twee wereldburgers, maar de renner die ik zoek heeft een andere nationaliteit.

Wel linkjes: 2 met Roche en 1 met Dennis.

kartje

Goh ik zou graag Cancellara zeggen maar die zal het wel niet te zijn wegens voor te hand liggend?

simplex

Esteban Chaves?

Jacco van Stierop

Sagan?

Pédaleur de charme

3x nee

Met Sagan 2 links en met Cancellara 3 plus een leuke anekdote die niet direct een link kan worden genoemd. Geen link met Chaves.

dustin

Jungels?

Pédaleur de charme

Nee. De quoter spreekt zijn talen, maar bij mijn weten is hij het Luxemburgs niet machtig. Al kan ik me voorstellen dat hij er af en toe best wat van begrijpt. Wel 3 links met Jungels.

Overigens zie ik net dat ik bij Roche een link over het hoofd heb gezien.

simplex

Taylor Phinney?

Jacco van Stierop

Thor Hushovd?

billi

Boasson Hagen?

dustin

Cummings?

Pédaleur de charme

Nee, de erelijst van de quoter steekt nogal bleekjes af tegen die van deze vier mannen. Jullie zoeken het nu gemiddeld wel ongeveer in de goede leeftijdscategorie: zo ongeveer tussen Hushovd en Phinney in.

Met Cummings zie ik 1 link (een nieuwe), met Phinney 2 (waarvan 1 nieuwe) en met de beide Noren ook 2.

billi

Farrar?

Pédaleur de charme

Nee, geen links met Farrar. Ik weet eigenlijk niet of de quoter, net als Farrar, een woordje Nederlands spreekt. Zou kunnen.

De juiste nationaliteit is nog niet voorbij gekomen.

dustin

Henderson?

Vic413

Lars Bak?

simplex

POPOVYCH Yaroslav?

billi

Geschke?

Pédaleur de charme

Edit: Nee, ook deze 4 zijn het niet. De quoter won nooit een (individuele) rit in een grote ronde.

Met Henderson zie ik geen links.
Met Geschke 1 link.
Met Bak tel ik 2 links. Beide zijn al diverse keren eerder voorbij gekomen.
Met Popo 3 links, waarvan 2 die nog niet (veel) voorbij zijn gekomen. Popo is van de vier heren vermoedelijk de renner die het vaakst in de buurt van de quoter is geweest. Op zijn erelijst prijkt een koers waar ook de quoter goede herinneringen aan bewaart (geen link). In tegenstelling tot Popo rijdt de quoter nog gewoon in het peloton rond.

Laatst gewijzigd
simplex

Haimar Zubeldia?

1 2 ... 12 ... 47 48

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.