Wielermaster CQ-Spel - 2017 - We zijn los!

1 2 ... 21 ... 41 42
rolei

Ook verstuurd

Luuuuuuukk

Hoop na deze ronde overigens wel klaar te zijn. Zou het hierna echt niet meer weten

heuvelcolombia

Echt te veel betaald voor Gallopin en Atapuma, maar ik wilde niet het risico lopen dat er helemaal geen goede renners meer waren en dat ik met een enorm budget zat en zoals vorig jaar 800 op Marcato moest bieden of zoiets.
Daarbij sluit ik 1000 punten voor beiden niet uit.

Luuuuuuukk

Ik vond mijn bod op Gallopin van 1050 al aan de maat haha, jij maakt het inderdaad wel erg bont

hofsje

ik heb ook weer geboden ,voor diegene die het willen weten mogen me een pb weer sturen

weet nog dat ik vorig jaar iets van 1500 had geboden op Rohan Dennis .......

Luuuuuuukk

Ik had vorig jaar iets van 2200 op Nibali geboden, ook niet helemaal waar gemaakt..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Na lang beraad ook mijn bod verstuurd

heuvelcolombia

Mooi team Edjahh. Verwacht het meeste van de teams van Edjahh, Noud89 en Davidavid.

LOPEZ MORENO Miguel Angel 1202
LANDA MEANA Mikel 1302
MEINTJES Louis 682
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian 101
REYES ORTEGA Aldemar 48
PONZI Simone 81
ROWE Luke 380
NORDHAUG Lars Petter 260
BOIVIN Guillaume 90
GALLOPIN Tony 1423
ATAPUMA HURTADO Jhon Darwin 1211
MARINI Nicolas 220

ezequiel

Mijn bod is ook verstuurd

Leukefans

Noud, wat een belachelijk sterk team! :o
Voor mij toch de topfavoriet!

Luuuuuuukk

Noud heeft zeker een goed team, maar eerlijk gezegd verwacht ik meer van het team van Edjahh. Noud wel top-5 als er geen gekke dingen gebeuren.

Edjahh

Voor mij is Javier de topfavoriet maar ook Davidavid heeft een erg interessant team. Schat mezelf wel bij de beste 5, maar goed ik had er vorig jaar ook veel van verwacht en eindigde laatste :p

elrio

Ben erg blij met mijn 6 nieuwe renners in deze ronde. Denk overigens niet dat ik het sterkste team heb (volgens mij is dat het team van Noud), maar hoop in het linkerrijtje te komen....
En als we nou 1 kolom gebruiken voor de stand komen we allemaal in het linkerrijtje :)

Javier

Zeker dit rijtje heeft Noud netjes gedaan:

FUGLSANG Jakob 850
URAN URAN Rigoberto 800
FELLINE Fabio 725
EWAN Caleb 700
ROSA Diego 803
KÖNIG Leopold 643
SPILAK Simon 602

Noud89

Ik ben blij met mijn team, maar we moeten niet overdrijven. Het is een team met vooral subtoppers en alles zal goed moeten vallen om hier te gaan winnen. Zeker mannen als Rosa en Spilak zijn absoluut geen garantie dat ik de punten die ik geinvesteerd heb ook terug ga pakken.

Ikzelf vind Ezequiel trouwens een sterk team hebben. Zie daar weinig renners waarvan ik denk dat ze wel eens ver onder het geboden bedrag kunnen blijven.

Laatst gewijzigd
Homme

Biedingen ronde 4 zijn de deur weer uit

elrio

'@rahimns ik hoop dat de ziekte van Pfeiffer van Bennett niet teveel invloed heeft op zijn presteren dit jaar...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik hoop het ook niet ;)

elrio

Als jij dan ook maar hoopt dat Tom Leezer dit jaar wel wereldkampioen wordt ;)

Wicky

Ronde 4 is verzonden

Wicky

Dacht ik even op een koopje te hebben geboden, blijkt hij er in de Vuelta met een dubbele beenbreuk uitgevlogen te zijn... 🙃

Volgende keer eerst zoeken voor het bieden...

Laatst gewijzigd
ezequiel

'@Wicky, als je minder dan 303 hebt geboden heb je hem alvast niet :p

Laatst gewijzigd
Wicky

Hahaha, dat was precies het bedrag wat ik eerst opschreef. Volgens mij heb ik het met 2 pnt verlaagd.

wilco kelderman

Verstuurd

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Ik had hem ook nog overwogen, maar toch voor andere namen gegaan. Ook niet bij stilgestaan dat hij die beenbreuk heeft

1 2 ... 21 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.