Wielermaster CQ-Spel - 2017 - We zijn los!

1 2 ... 7 ... 41 42
heuvelcolombia

'@elrio,
Iets met 'dezelfde vijver' en iets met 'vissen'.

rolei

Ik ben wel benieuwd naar jouw bod op Modolo:)

Leukefans

Verdorie Poeters, niet alleen kan ik Enger aan jou kwijtspelen, daarnaast hoopte ik Swift als mijn joker voor de volgende ronde te kunnen houden...

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Oef 1 puntje dat is heel zuur. Hoop dat ik die anderen wel kan pakken.

djoriana

BONIFAZIO Niccolo 461
ARU Fabio 1213
VAN GARDEREN Tejay 889
FERNANDEZ ANDUJAR Ruben 445
GERRANS Simon 778
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban 1556
LANDA MEANA Mikel 1213
HALVORSEN Kristoffer 445

Edjahh

Ik kan alvast melden dat Javier gewoon mee kan doen, zoals verwacht heb ik niks meer van NNopsf gehoord.

Ik ben druk bezig met verwerken van de teams momenteel, vergeten dat daar nog best wat werk in gaat zitten :p

Peter Post Forever

Succes en sterkte!!!!

Javier

Dank Edjahh! En succes met de teams. Doe rustig aan:)

Edjahh

Zie pagina 1 voor de voorlopige teams na ronde 1.

We zijn nog niet helemaal klaar met ronde 1 aangezien we een aantal gelijke boden hebben.

Hofsje/Rahimns 500 gelijk geboden (Sam Oomen)

Hofsje/Davidavid 335 gelijk geboden (Daniel Navarro)

Rolei/Davidavid 417 gelijk geboden (Jempy Drucker)

Graag ontvang ik binnen 24 uur een nieuw bod van de bovenstaande personen. Je kunt je restbudget en het eerder geboden aantal punten gebruiken voor een nieuw bod.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb geen restbudget

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@rahimns

18. Rahimns

MARECZKO Jakub 500
OOMEN Sam 500
ROGLIC Primoz 550
FORMOLO Davide 540
BENNETT George 475
TORRES AGUDELO Rodolfo Andres 500
STUYVEN Jasper 579

Restbudget: 3356

Of zie ik iets verkeerd?

waggie

Oef @ kartje

Kwiat op 9 punten verschil. Ik haat je :D :p ;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@edjahh oke, bedoel je hem zo. Ik vind het prima, maar eerlijk gezegd wel vreemd. Dat je opeens een restbudget mag gebruiken omdat je een aantal spelers niet hebben binnengehaald. Terwijl ik officieel nog niet kan weten wat ik heb binnengehaald. Maar ik vind het prima hoor.

Laatst gewijzigd
Edjahh

Ja, mijn keuze om Javier alsnog mee te laten doen komt me ook duur te staan. Ik mis Degenkolb op 1 puntje dankzij Javier.

Was trouwens geloof ik 13x geboden op Degenkolb. Hij was daarmee de meest begeerde renner in de eerste ronde.

Edjahh

'@Rahimns valt iets voor te zeggen. Maar hoe wil je dit anders oplossen?

hofsje

allebei nu bieden op Oomen? Rahimns ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Edjahh volgens mij moet het zo zijn dat je kijkt naar het restbudget wat nog niet gebruikt was, wat ik heb begrepen had Hofsje wel nog ruimte en ik niet. Dus wint hij altijd. Bij het geval dat beide geen restpunten meer hebben zou het bijvoorbeeld via een loting of iets dergelijks gaan, of diegene die als eerste zijn ploeg had doorgestuurd. Nu kan ik profiteren van het feit dat ik een aantal renners niet heb gekregen. Terwijl als Hofsje wel al zijn keuzes binnen had gehaald opeens niet meer kan overbieden. Ik weet dat het in mijn eigen nadeel is, maar zou dat wel eerlijker vinden. Maar ik stuur wel een nieuw bod.

@Hofsje prima

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bod verstuurd

hofsje

hoeveel heb je geboden :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

594 meer durfde ik gewoon niet ;)

Edjahh

Hmm nou je het zo zegt, maar goed ik heb jullie beide boden gehad en Oomen gaat naar Rahimns met een bod van 594.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Hofsje Sorry

hofsje

geeft niet hoort bij het spel ,nog genoeg renners over

Luuuuuuukk

Toen ik in het vorige seizoen een nieuw bod moest doen bij een dubbel bod telden ook de saldo's mee van na ronde 1, dus met optelling van de boden die je niet succesvol waren

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Luuuuuukk ik vind het prima hoor. Als dat de regel is. Maar dan is het wel handiger dat Edjahh eerst de teams bekend maakt die binnen zijn gehaald en dan de gelijk geboden deelnemers alsnog laat bieden. Want anders kan je nooit officieel weten wat je nog aan punten overhebt.

1 2 ... 7 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.