Wielermaster CQ-Spel - 2017 - We zijn los!

1 2 ... 9 ... 41 42
Peter Post Forever

Lekker team hoor Leukefans, denk nu al 1 van de grote kanshebbers op plek 1!!

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Ik ben er al uit hoor, dus 2e ronde kan gaan beginnen. Snel graag voordat ik weer ga twijfelen ;-)

Leukefans

Ik ben er ook al klaar voor, dus kan mijn boden opsturen zodra er groen licht komt. :)

Edjahh

Ik heb zojuist aan Rahimns mijn boden verzonden, dus wat mij betreft is de volgende biedronde geopend!

Rahim Vlasblom
admin

'@Edjahh mijn boden zijn jouw kant op.

Leukefans

Die van mij zijn ook verstuurd, geïnteresseerden sturen maar een berichtje (nadat ze hun bod zelf verzonden hebben natuurlijk ;) ).

Peter Post Forever

Verstuurd

Luuuuuuukk

Ik ga er zo ook aan zitten. Gaat lastig worden met zoveel keuze en nog zoveel budget ook

Luuuuuuukk

Boden verstuurd! Voor interesse kun je PM sturen (nadat je je bod zelf verzonden hebt natuurlijk ;) )

Rahim Vlasblom
admin

Ik ben benieuwd @Luuuuuukk .. PM verstuurd

123poetertjes

Boden opgestuurd. En nee, ik verklap lekker geen namen. :p

shiraz

Ook verstuurd

elrio

Verstuurd, iedereen die ze wil weten mag me PM'en, hopelijk ben ik het deze keer wat meer oneens met de anderen over wie je moet kiezen...

Noud89

Ik ook verstuurd. Zie jullie berichtjes wel. ;)

Laatste man

Verzonden. PM mag ;)

elrio

't gaat niet zo best... alweer 5 keer overboden (van de 10), de vijver is verplaatste maar het lijkt nog steeds dezelfde te zijn.

Luuuuuuukk

Hier tot nu toe 3/11 kwijt, ben (nog ;) ) niet ontevreden

Edjahh

Ik ben d'r pas één kwijt tot dit moment, ik hoop dat vast te houden uiteraard :)

Leukefans

Drie van de vijf al kwijt, wordt nog een hele klus om nog wat kwaliteit te vinden in de volgende ronde.. 😑

ZwartebroekengeIetrui

Ik heb mijn boden voor de tweede ronde verzonden. Stuur maar PM als iemand ze wil weten.

rolei

De eerste ronde met twee renners is wel erg dramatisch, op het laatste moment nog 3 renners verloren

@Edjahh: Heeft davidavid niet geboden of minder geboden?

Rahim Vlasblom
admin

Mijn eerste renner kwijt, wel eentje waar ik vooraf over twijfelde om te nemen. Maar toch baal ik wel.

elrio

Wat gebeurt er eigenlijk als bij de talenten cup twee mensen 50 bieden op dezelfde renner? Ze kunnen niet meer hoger bieden...

Rahim Vlasblom
admin

'@Elrio bij de biedingen op de talentencup gaat het wel om de snelste reactie. Dan is er dus bij gelijke boden diegene die het eerste reageerde die hem binnenhaalt.

Laatst gewijzigd
elrio

goed om te weten!

1 2 ... 9 ... 41 42

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.