Er gaan er ook een tiental de deur uit deze week. Eerst te koop zetten. Als dat niet lukt is ontslag de enige uitweg. Mocht ik in de tussentijd interessante renners zien wil ik kunnen bieden. Renners dan nog ontslaan terwijl ze te koop staan gaat niet.
Van dit probleem is dus geen sprake, kan gewoon blijven bieden.
@Naspa, wil zo rond de 40 komen te zitten.
Trouwens, Pinotto Vivarelli doet het goed, heeft de giro op zijn naam geschreven.
'@Dustin. Ik kan me er wat bij voorstellen. Mijn big-team-policy heeft mij ook geen windeieren gelegd. Wel regelmatig even evalueren wie je eigenlijk weinig gebruikt. En op een gegeven moment bij contractverlengingen goed afwegen of ie zijn geld nog waard is.
Vivarelli is inderdaad een fijne renner, heeft in 3:3 nog bergtruien voor mij gewonnen :-)
Is bij mij afgevallen omdat ik zo tegen een nieuwe salarisonderhandelingsronde, de jongere Prevost op de kop kon tikken die nog wat trainbaarder is.
'@BC
Je stelt de vraag die ik mij al lang afvraag bij jou :-)
Met het loon van Capdeville en Boivin kan ik mijn halve team onderhouden.
Antwerp heeft inderdaad ook een aardige salariskost.
Ikzelf probeer dat maximaal onder controle te houden.
Financiën boven alles!!!
Ik rijd voor de centen en bekijk het als volgt:
- Besset (1ste) met een loon van 25.300 wint aan 100% 48.999€. Duurt dus 2 weken voor hij weer 100% is: opbrengst: 48.999€ - 2 * 25.300 = -1.601€
- Durao (2de) met een loon van 13.812 wint aan 100% 36.749€. Duurt dus 2 weken voor hij weer 100% is: opbrengst: 36.749€ - 2 * 13.812 = +9.125€
Wie is dan de winnaar van de rit?
Oneindig is de stroom renners zeker niet. Vandaag voluit moeten passen, wegens geen competitieve renners meer :-)
Gewoon kwestie van momenten kiezen in het zeer drukke koersschema.
Eerste worden levert meer supporters op dan tweede worden davyduck, die moet je ook nog in je berekening meenemen. Verder krijg je meer punten, die indirekt (positie eindrangschikking) ook meer supporters opleveren (als wat in de Wiki staat nog steeds klopt).
Financiën boven alles ben ik het natuurlijk wel mee eens ;)
AB, Het was een eendagswedstrijd. Geen tussenspurten, bergspurten of klassementen.
Dat is dan ook één van de redenen waarom ik net vandaag gepast heb natuurlijk.
Poeksel, Supporterstijging vind ik relatief gezien verwaarloosbaar bij het bepalen van de rentabiliteit van een renner, behalve voor een AK-winst misschien. Bovendien te moeilijk te berekenen/schatten, dus beschouw ik dat graag als een variabele onbekende .
ik rijd vaak geen 100% davyduck ;) maar sparen lukt ook niet echt dit seizoen. Maar verlies tot nu toe ook nog niets.
Daarbij zijn veel renners in mijn team zelfgescoutte jonkies. Die kosten nog niet zoveel.
En mijn youthscout + trainer kosten een stuk minder dan jou 286k trainer. ;)
Bwoah ... Ik denk toch dat het vrij kort bij elkaar ligt geld en winst, als ik de stand bekijk in 3:4 ...
Maar als je een wedstrijd moet skippen dan liever een 1dagswedstrijd, dan een rit in een rondje van 3 dagen met 6 tussensprinten ...
En spelen voor het geld om maximaal te kunnen investeren in opleiding, om dan later hopelijk een gooi te doen naar promotie naar 1ste divisie. Winst op lange termijn.
Volgend seizoen promotie naar 2de divisie. Met mijn jeugdploeg en zware trainer zal ik dan zwarte sneeuw zien. Dan zal ik elke euro nodig hebben om mijn opleiding te volmaken.
Ik zou mij dan meteen kunnen laten terugzakken, maar dat is voor mij het tegengestelde van spelplezier. Dus liever naïef strijden, maar hopelijk op een intelligente manier.
PS: Iemand interesse in http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=116433
4 7 7 4 4 8 6 9 4 0 170 53 26
Ik heb 1 trainingsplek te kort, dus ik moet er dringend 1 laten gaan.
26 jaar.
Heuvel heeft ie nog 1 training nodig om te poppen.
TT staat hij op 8.3 (3 trainingen na 8 gekregen)
Prachtig BMI en slechts 1 blessure gehad 7 seizoenen geleden.
Scoort in de jongerenraces.
Ik had gedacht aan 750k€.
Iemand interesse?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.