Peloton Seizoen 16

1 2 3 4 ... 30 31
Ab Normaal

Trainer bijscholen tot 15 is voldoende als je geen tegenstanders hebt. Bovendien moet je je renners nog verzamelen voor de toekomst.

davidavid

Coquelet wordt wel een miljoen voor betaald met die secondaries lijkt me.

Poeksel

Renners als Celso Silvagni en Marien Thauvoye lijken me voor de korte termijn goede aankopen voor je dustin, daar win je alles mee dit seizoen, en volgend seizoen kunnen ze ook nog goed mee. Alleen even letten op de salariskosten (maar die zullen wel meevallen).

dustin

Ik heb nogmaals een vraag.
Als je bij transfers een bedrag vergeet in te geven en bevestigd pakt de computer automatich 1000, wat is de reden daarvan?

Ik zal de 18 jarigen dan spoedig te koop zetten.
Begrijp enkel niet de reden dat het zoveel oplevert, ra ra?
Terwijl dat bij 19 jarigen niet zo is.

Het verkoopbedrag dus dan ingeven bij die 18 jarigen?

@Poeksel, had daar al een bod op gedaan.
Salaris categorie 6-8.

Poeksel

Als je 'biedoorlogen' krijgt waarin mensen steeds met 1 verhogen kan het heel lang duren, daarom denk ik.

Een 18-jarige kan je een jaar langer trainen dan een 19-jarige. Vooral voor de categorie onder 21 is dat belangrijk. In theorie krijg je de beste 20-jarige door een goede 18-jarige vanaf het begin van het seizoen te trainen.

Genomico

'@Marakus: Gezellig, samen in 4:3. Ik ga alleen voor de U21 races, dus van mij heb je verder niets te vrezen. Succes!

Edit: 6 inactieve teams in onze league. Jammer.

Laatst gewijzigd
Genomico

Ik wil iets van een competitie opzetten (via funraces) voor renners tussen 22-30 jaar. Het lijkt me leuk wedstrijden te organiseren voor bijv. <22, <24, <26, <28 en <30 jaar. Bijv. elke week 2 races van 2 verschillende categorieën en dan zijn er voor elke race punten te verdienen voor de competitie. Dit maakt het hopelijk interessanter om deze leeftijdscategorie te blijven trainen.

Ik heb zelf nog geen renners van die leeftijd, dus kan neutraal deze competitie opzetten, bijhouden etc. Ik wil jullie even polsen om te kijken of mensen interesse hebben hierin.

Edit: Kunnen overigens 8-9 verschillende leeftijdscategorieën zijn.

Laatst gewijzigd
dustin

Ik ga Eelen in de verkoop doen.
@Genomico, interesse?
Coquelet volgt mogelijk later.

Genomico

Eelen bied ik sowieso wel 500k op. Misschien meer, maar dat hangt af van welke andere renners ik binnenhaal van degene die op de transfermarkt staan.

Milanos Kateros

Klinkt goed Genomico!

Luuuuuuukk

Op basis waarvan zijn die jonge renners zoveel waard? Heb ik ook zulke goede renners? Ik heet ingame Luuuuuuukkk

dustin

Leeftijd 18!

Luuuuuuukk

Daar heb ik er helaas maar 1 van:

G. Vanden Houte 1 1 2 1 2 2 19 6 1 2 174 66 18 100

Alle 7 andere teams in mijn divisie zonder manager helaas.

Poeksel

Dat is (vanwege de secondaries) ook een goede Luuuuuuukk.

En Genomico, zeker interesse in zulke funraces. Het helpt als je ze hier (of op het pelotonforum) post, dan vergeet ik het niet

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Genomico, ik doe zeker mee!
Leuk als je een competitie bijhoudt.

Slayer772004

PAN wil Granato terug. Die wil dus punten pakken, en niet verder wegzakken naar 3de.
Ik zie 3:4 anders wel zitten :D

De kalender eens bekeken en tof gedaan. Heel benieuwd naar de TdF, en een WK TTT is origineel en heel goed gevonden. Bij een ITT staat de Top 3 op voorhand al vast, een TTT is gissen voor wie die zal zijn. Misschien enkel het WK nog veranderen van Qatar naar Noorwegen ? Is iets meer up to date, en daar zijn er effectief ook bergen.

Laatst gewijzigd
davyduck

Thauvoye heb ik heel veel plezier aan beleefd in de laagste reeksen. Loon = 7099$
Door z'n redelijke lengte en lage gewicht presteerde hij dikwijls beter dan ik verwachtte.

Loon van silvagni = 6651$
Iets minder kwaliteit als Thauvoye, maar toch in 4de divisie een stevige puntenpakker (182ptn) in een team dat 4 keer zoveel punten gehaald heeft als nr 2.

Crisalli vond ik ook altijd een leuke, maar best wel oud nu, en misschien salaris iets te hoog.

PS: Pro Funrace idee!

Ab Normaal

'@Slayer
Lol. Ik vond TTT idd beter dan ITT om die reden, ondanks dat ik met Andreoli een zekere winnaar in huis heb van de ITT.
Het heette ook eerst Bergen, Noorwegen, maar Schizm en Bosko vertelden, terecht, dat we die pas in S17 moeten gebruiken omdat het "echte" wk pas tegen die tijd wordt verreden.

En was te laat om het parcours nog aan te passen naar een vlakparcours

Slayer772004

Ik was aan het muggenziften, Ab. Prima kalender ! Goed over nagedacht.

Naspa

Wel leuk, zo 2:2. Gelijk al 10 van de 11 ploegen die meedoen.
Ken de meeste renners nog niet, maar heb wel al gezien dat de tijden van 2-3 keer winnen per week achter me liggen.
Gelukkig zijn het prijzengeld en aantal supporters ook een stuk hoger.

@Ab. Vandaag dus Andreoli. Wie wordt het morgen? Oedekerk van Gonzalez? En heb je Guiggi meegenomen voor de laatste rit?

BrokenChain

Vandaag eens zien hoe mijn team er voor staat in divisie 3. Gewoon nog maar even uit de losse pols verder zoals ik tot nu toe gedaan heb

BrokenChain

mhmm niet super, maar ok. Ik had ook geen hoge fitness ingesteld. Capdeville 2e met 75% effort

Ab Normaal

Totaal onverwacht slechts een tweede plaats.
Begrijp de verschillen sowieso niet zo.
Tussen Guiggi en Gommers zit maar 1,5 in TT skill en meer dan een minuut, terwijl tussen Degryse en Gommers 2,5 in TT skill zit en daar maar 40 sec tussen zit. Alledrie op SF en allesdrie dezelfde vlakskill.

Toss, foto maken!!

Naspa, denk ik wel ja. En morgen lijkt me Odekerk idd de favoriet.

Laatst gewijzigd
davyduck

Howhow.
Meteen derde plaats met een 26-jarige. Dat is een aardige binnenkomer. Veel meer dan ik verwacht had alleszins.
Als top 8 halen het doel is, zijn we alvast goed vertrokken ! ! !

dustin

Ik ben de enige actieve ploeg (met manager) in 5.7 en toch wordt ik slechts 6e t/m 10e!
Er deed nog een in-active ploeg mee (zonder manager), goed voor plek 1 t/m 5!
En dat was ook nog de beste inactieve ploeg uit 5.7 (Warner Bros Racing).
Hopelijk is het niet elke keer WBR want die is veel te sterk!
Volgens de ploeggeschiedenis zijn het steeds dezelfde 5 renners die rijden bij WBR.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.