'@Luuuuuuukk: een renner van 28 is ook nog lang niet voltooid, dus die zou je ook nog jong kunnen noemen. Alleen zijn goeie twintigers veel moeilijker te krijgen dan goeie veteranen, en op korte termijn leveren de laatste meer op. Dus in eerste instantie zijn die laatste je prioriteit, maar op een gegeven moment wil je ook wat renners voor de langere termijn hebben.
Hmm... ik mag ook nog heel wat leren in het kader van tactieken. Power Team wint alle drie de races tot nu toe vrij makkelijk. Eens zien op ik morgen de bergetappe kan winnen en South het eindklassement kan laten pakken, maar het wordt een pittig seizoen, zo... Dat is natuurlijk leuker dan alles op m'n sloffen winnen :).
Haha, vandaag eens gezien of mijn sprinter competitief is in div. 3.
Valt nog goed mee blijkbaar. Weliswaar op 100%
Alleszins wel beangstigend dat Veland gewoon 2de wordt op 75%. Sterk!
Alleszins, ik ben al heel blij met deze eerste overwinning. Als ik er zo elke week 1tje kan pakken, ben ik meer dan tevreden.
Morgen bekijk ik het even vanop de tweede rij ...
heeft iemand interesse in een 7 7 9 2 7 10?
Lichtgewicht, secundaries 17 17 16 8LS
34 jaar.
Een goed bruikbare reserveleider/allrounder? In 2:2 gaat hij niet tot zijn recht komen en ik heb geen plaats meer hem verder op te trainen.
Edit: niet allemaal tegelijk. (Heeft trouwens altijd in een garage gestaan en is van een oud vrouwtje geweest).
'@Luuuuuk hangt een beetje af hoe voortvarend je concurrentie inkoopt, maar in mijn tijd was dit in divisie 5 absoluut een koning geweest.
Salaris rond de 12k per week (omdat hij redelijk all round is en op geen skills super hoog scoort -max 10; een renner met 18-1-1-1-1-1 is duurder en minder bruikbaar dan deze man); een keer in de 3 weken een rit en een trui winnen en wat supporters binnen slepen. Zeg het maar, is ie je een ton waard? Ik heb meer dan 3 ton betaald, maar ja, toen was ie 2 seizoenen jonger en zat ik net in 4.
Oei Naspa.
Ik heb net z'n broer op de TL gegooid.
8-7-10-2-7-9 33 jaar en goeie secundaire skills.
Loon iets minder dan 11k.
Ideale lichaamsbouw om allrounder te zijn. Ik heb er heel veel plezier aan beleefd.
Hij heeft vorig jaar in 4de divisie makkelijk 721ptn gescoord, terwijl ie eigenlijk nooit echt kopman is geweest. Hij stond steeds in de schaduw van Bourel.
Hij moet weg om dezelfde reden als Naspa.
Op de TL gezet voor slechts 100k, zeker een goeie koop!
Bah, 4e geworden in de eindrangschikking in San Luis. Dat terwijl ik al een aardige voorsprong had op alle renners die voor me eindigden. Troostprijs: twee truitjes, namelijk puntentrui en jongerentrui. Maar ik had die twee graag ingeruild voor een AK-overwinning. De afdaling was te lang vandaag.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.