Peloton Seizoen 16

1 2 3 4 ... 30 31
Poeksel

'@Luuuuuuukk: een renner van 28 is ook nog lang niet voltooid, dus die zou je ook nog jong kunnen noemen. Alleen zijn goeie twintigers veel moeilijker te krijgen dan goeie veteranen, en op korte termijn leveren de laatste meer op. Dus in eerste instantie zijn die laatste je prioriteit, maar op een gegeven moment wil je ook wat renners voor de langere termijn hebben.

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Oke ik merk al dat er veel denkwerk komt kijken bij dit spel haha

Ab Normaal

'@Luuuuuuuukk
Enorm veel! Daarom heb ik ooit gewonnen :)

dustin

Training:
Learning skill ($10,000 p/w):

Wanneer ik dit wil doen, en bevestigd, blijft het op 'nothing' staan.
Begrijp het niet?

Ab Normaal

Je moet kiezen waarop je wilt trainen en dan op de 2 pijltjes naar rechts drukken.

dustin

OK thanks
Ik had 'confirm training selection' aangeklikt.
dom!

Naspa

5 minutes of fame.. Of wat zeg zeg ik, hier kan ik tot morgen 13:00 uur van genieten.
Dankzij jarenlange trainingsarbeid van @Ab, blijkt Fars nog snel genoeg om in 2:2 te winnen!

Mardy

Hmm... ik mag ook nog heel wat leren in het kader van tactieken. Power Team wint alle drie de races tot nu toe vrij makkelijk. Eens zien op ik morgen de bergetappe kan winnen en South het eindklassement kan laten pakken, maar het wordt een pittig seizoen, zo... Dat is natuurlijk leuker dan alles op m'n sloffen winnen :).

Luuuuuuukk

Mijn 1e race ook gewonnen hier :). Nu kijken wat aanvallen in SL oplevert morgen

BrokenChain

Netjes, weer tweede. De verkennende week laten we het maar noemen. Dit keer op 75% met Veland.

Justin Case

BC en DD zijn lekker bezig in de 3:4. Ik hoop morgen mijn deel van het succes op te rapen.

davyduck

Haha, vandaag eens gezien of mijn sprinter competitief is in div. 3.
Valt nog goed mee blijkbaar. Weliswaar op 100%
Alleszins wel beangstigend dat Veland gewoon 2de wordt op 75%. Sterk!
Alleszins, ik ben al heel blij met deze eerste overwinning. Als ik er zo elke week 1tje kan pakken, ben ik meer dan tevreden.

Morgen bekijk ik het even vanop de tweede rij ...

Tossboom

Veland is 1 van de beste renners in het spel dus zo gek is dat niet. BC heeft een aantal pareltjes voor hem rijden.

Naspa

heeft iemand interesse in een 7 7 9 2 7 10?
Lichtgewicht, secundaries 17 17 16 8LS
34 jaar.
Een goed bruikbare reserveleider/allrounder? In 2:2 gaat hij niet tot zijn recht komen en ik heb geen plaats meer hem verder op te trainen.

Edit: niet allemaal tegelijk. (Heeft trouwens altijd in een garage gestaan en is van een oud vrouwtje geweest).

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Te duur/goed voor divisie 5 zeker?

Naspa

'@Luuuuuk hangt een beetje af hoe voortvarend je concurrentie inkoopt, maar in mijn tijd was dit in divisie 5 absoluut een koning geweest.

Salaris rond de 12k per week (omdat hij redelijk all round is en op geen skills super hoog scoort -max 10; een renner met 18-1-1-1-1-1 is duurder en minder bruikbaar dan deze man); een keer in de 3 weken een rit en een trui winnen en wat supporters binnen slepen. Zeg het maar, is ie je een ton waard? Ik heb meer dan 3 ton betaald, maar ja, toen was ie 2 seizoenen jonger en zat ik net in 4.

Laatst gewijzigd
davyduck

Oei Naspa.
Ik heb net z'n broer op de TL gegooid.
8-7-10-2-7-9 33 jaar en goeie secundaire skills.
Loon iets minder dan 11k.
Ideale lichaamsbouw om allrounder te zijn. Ik heb er heel veel plezier aan beleefd.
Hij heeft vorig jaar in 4de divisie makkelijk 721ptn gescoord, terwijl ie eigenlijk nooit echt kopman is geweest. Hij stond steeds in de schaduw van Bourel.
Hij moet weg om dezelfde reden als Naspa.
Op de TL gezet voor slechts 100k, zeker een goeie koop!

dustin

Naspa, een ton is goed!
Leiderschap spreekt me wel aan.

Justin Case

Wie nog een leider nodig heeft: ik heb een LS-14 over. Heeft al eens op de TL gestaan, maar leverde toen niets op. Ik heb hem niet meer nodig, dus als ik iemand blij kan maken, kan hij zomaar voor 1000 voor jou zijn. Loon rond de 9k, wel al 36 jaar oud. Stats: 3 1 7 1 6 9 14 18 17 14

Milanos Kateros

Ik kan hem nog wel gebruiken Justin Case!

Justin Case

ok, hij staat te koop http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=10211

BrokenChain

ik wilde al zeggen dat ik hem niet zag hehe.

Justin Case

Bah, 4e geworden in de eindrangschikking in San Luis. Dat terwijl ik al een aardige voorsprong had op alle renners die voor me eindigden. Troostprijs: twee truitjes, namelijk puntentrui en jongerentrui. Maar ik had die twee graag ingeruild voor een AK-overwinning. De afdaling was te lang vandaag.

Tossboom

Ik sta nog 1e na 4 ritten, ongekend. Tijd en puntentrui in San Luis, helemaal niet gek... Kost me 200k aan bonussen, maar met nu al 21000 supporters wordt dat zondag wel gecompenseerd.

Poeksel

Ik heb het geluk dat ik met een bonusloze renner tijd- en puntentrui won. Wel wat minder supporters dan Tossboom ;)

Trui truien is op zich niet slecht, Justin. Maar wat levert een jongerentrui ook alweer op aan punten/supporters?

1 2 3 4 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.