Peloton Seizoen 16

1 2 ... 5 ... 30 31
Naspa

Mijn eerste tour zonder prijzen... sinds de eerste weken toen ik ooit in de 6e divisie begon. Toen ik er werkelijk nog geen hout van begreep. Bij de leider/leader vulde ik de kopman voor het GC in (LS wat is dat?). Mijn trainer had van alle skills wel 2 of 3 punten. En ik reed alles altijd op 100% effort. (Gebruiksaanwijzingen lees ik ook altijd pas achteraf).

Ik heb veel geleerd sinds toen. Maar nog niet genoeg om lekker mee te kunnen draaien in divisie 2.

MicheleBartoli

Vandaag in San Luis 2e geëindigd in het AK met de bollen als bonus. Gisteren mijn eerste dagoverwinning in de Tour Down Under. Voorlopig hoor je me dus niet klagen!

Momenteel mijn kern in de breedte wat aan het uitbreiden om op meerdere fronten actief te kunnen zijn & op die manier misschien een gooi te kunnen doen naar promotie of wie weet zelfs de oppergaai!
PAN gooit echter meer dan me lief is roet in het eten door erg vaak dezelfde renners te viseren op de transferlijst (wellicht staat hij financieel ook wel iets sterker dan mij en heeft hij ondertussen wel door dat ik op een bepaald moment moet afhaken :-)).

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Hier wat mis gegaan met tactiek. Mijn leider in het ak wel op 100% gezet maar blijkbaar weer verschoven omdat ik wat te snel/ langzaam was

Justin Case

'@BC, ik kan nu zeggen: "He wat jammer", maar dan zou je me terecht een huichelaar kunnen noemen. Het kwam mij wel goed uit :)

Mardy

Zo, eerste overwinning in 4:7 is binnen. Guion reed op 95% effort de rest op een hoopje, met dus tevens winst in het AK en BK als gevolg. Bergkvist pakt de jongerentrui en het teamklassement is ook van mij.

In de divisie sta ik nu nog maar 15 puntjes achter op de nummer 1. Het verschil is dus minder groot dan de eerste drie races deden vermoeden :).

Laatst gewijzigd
dustin

6 t/m 10 op 10!
Moet nog wat bijgeschaafd worden!
Het komt wel goed, kwestie van tijd!

davyduck

'@ dustin.
Met zo'n renners kan je ook niet anders dan de laatste plaatsen bezetten.
Geen paniek. Met een hoopje gemiddelde renners bezet je makkelijk de eerste 5 plaaten ...
$$$$$$$$

Slayer772004

'@Poeksel

- 30 - 20 - 10 - 5 - 3 ptn voor de Top 5
- supporters is te verwaarlozen (plaatsen 2 - 3 - 5 leverden 27 supporters op vandaag - al kunnen die ook van mijn 10de plaats komen in ploegenklassement - misschien dat de witte trui zelf wel iets oplevert - zal ik in de gaten houden)
- financieel sowieso niets
- de witte trui winnen telt wel mee om mood op te krikken (2 ptn erbij)

Laatst gewijzigd
Naspa

Merkwaardig trouwens, twee van mijn sales zijn best in trek op de transfermarkt:
ADONIS WILLIOT (72719)
PARIDE TORTOLA (14286)

Zijn geen onaardige renners, hoor...maar wat mij verbaast, PAN is iedereen hier steeds weer aan het overbieden.
Hij zit in 2:1... Misschien zie ik het verkeerd en had ik ze moeten houden?
Of zijn het voormalige renners van hem waar hij een zwak voor heeft?
Of wil hij straks degraderen en divisie 3 domineren?
Iemand?

dustin

Het zijn allemaal 30+ renners! (Had een voornamelijk 25- ploeg)
De reden daarvan begrijp ik niet.
(Veel hoge 'bergen' erbij)

Laatst gewijzigd
Naspa

Misschien wat puntjes sprokkelen.
Wat mij ook opvalt; hij biedt vrij snel weer hoger, terwijl hij toch een premium member is die kan shortlisten.
Wat ik van veteranen als Slayer heb geleerd, is dat de killer-pro's koelbloedig een minuutje voor de deadline inloggen en het winnende bod uitbrengen...

Maar laat ik u niet op ideeën brengen, heren. Elk bod is welkom... En als Pan zo blijft acteren, moet u maar denken; u doet er mij een plezier mee en ontneemt slagkracht aan een team dat u binnenkort kan tegenkomen!

Edit- hij heeft die Koos Brueren van Ab ook gekocht. Misschien is ie aan het verjongen en wat geschrokken dat zijn jonkies nog niets klaarspelen, en koopt toch weer wat ouderen in om in 2:1 te blijven, dat kan ook. Maar dat zou betekenen dat ik misschien beter een 36jarige dan deze heren had kunnen laten gaan.

Weer wat geleerd.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Dank Slayer772004. Hoeveel punten was ook alweer nodig om een moodlevel omhoog te gaan?

Die Pan had in juni al zijn oudere renners verkocht inderdaad. Nu zal ie dus toch wat behoorlijke renners willen hebben.

Slayer772004

Schizm had het ergens eens gepost.
Je start op 65, eenmaal op 70 is je renner blij, dan 80 gelukkig, 90 heel gelukkig tot hij verrukt is op 100.

2 punten per overwinning, ik denk een trui ook 'maar' 2 ptn, maar dat ben ik niet zeker.
De jongerentrui is sowieso 2 ptn.

Naspa

'@Dustin. Je hebt er een neusje voor. Er was nog geen transactie gedaan en je vond het inlog-gedrag al verdacht.

@Schizm, pak jij hem van hier op, of zal ik aan Helder melden?

48044 11/18/2016 Nazzareno Grossi Sold to Giansbike $250,000 Match found. Click to report

Date From To Price
11/18/2016 Vertigo's Bike Giansbike $250,000.00

NAZZARENO GROSSI (137872)
24 jaar
Salaris: $1,206

dustin

Heeft nu wel een bod van 150. op ene van jouw renners gedaan! (van dat geld)
Het is een nieuw iemand, respijt?
Suggestie: laat hem een bod doen op een 'geen ploeg' renner met lage skills! (van 250.)

dustin

vraag: Ik heb interesse in Jean-Pol Brouillet!
Deze lijkt me een goede voor in divisie 5. (ivm LS)
Dit ivm een goede inactieve speler in 5.7.
Advies? (al denk ik dat er wel overboden gaat worden)

Naspa

'@Dustin; tja met zo'n bot van Vertigo ben ik natuurlijk zelf ook verdacht, al acht ik de renner meer waard dan Grossi :-)
Ik bezweer je hoe dan ook, met mijn Italiaanse neef heb ik al 5 jaar geen contact gehad. (En chanteren of me laten omkopen doe ik natuurlijk ook niet, anders had ik het niet gemeld.)
Misschien dat ie (Vertigo) probeert met een aantal wat grotere biedingen zijn vals spel te verhullen? Of heeft ie een nulletje te veel getypt? Of weet ie niet zo goed dat ie Carbonnier best voor veel minder had kunnen krijgen?
Heb ik dan mazzel of gaat dat geld dan ook terug?
Ik zag ook dat er al 2 eerdere Vertigo-teams in actie waren gekomen?

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@dustin: 13 berg lijkt me wat overkill, anderzijds heb je wel wat te besteden. Maar de prijs gaat nog wel omhoog dit weekend.

Ik ga trouwens misschien komende week een goedkopere 14 leiderschap op de markt brengen.

dustin

'@Naspa, verdacht? Integendeel, jij bent voor eerlijk spel. Het 'melden' zegt genoeg.
Daar heb ik geen moment aan getwijfeld.

Die bieding van 250. vond ik raar. Aangezien ik het spel nog moet leren wat verder gaan kijken.
De koper was maar 1 keer ingelogd, inlog tijd kwam dicht bij de inlog tijd van de ander. Ook de naam en divisie 5 deden me meer twijfelen. Had al een vermoeden dat deze snel 'hogere' biedingen zou doen.
Al eerder andere 'Vertigo' teams? Zegt genoeg!

dustin

'@Poeksel.
13 berg, voornamelijk voor berg-aankomsten!
Overige skills goed voor divisie 5.
Ik zal morgen misschien een bod doen.

Ik ga jouw renner met LS 14 zeker in de gaten houden.

Poeksel

Ter vergelijking: ik heb één renner met berg 9, eentje met berg 8 en de rest 7 of lager. Daarmee kom ik in divisie 3.2 aardig mee (daarom lijkt me berg 13 overkill in divisie 5).

Maar goed, je hebt sowieso wat nieuwe renners nodig.

Naspa

Ach, kijk, Vertigo heeft al lik op stuk gekregen:
48044 11/18/2016 Nazzareno Grossi Sold to $1 No match found

BrokenChain

Dustin, een leider is op zich wel fijn. Alleen die lijkt met wat duur, ook zijn salaris. Je wil het liefste zoveel mogelijk cashen in div 5, vooral met maar 1 bot er bij. Ik zou proberen ( ik weet niet hoe het nu loopt op de markt ) een paar renners van max 30k kopen die een salaris hebben tot 8k. Daarmee zou je een aantal wat oudere (probeer tot max 33 te gaan) maar iets ouder is niet zo erg, want goedoop ) all rounders o.i.d. moeten kunnen kopen.

lees ook even de wiki na over SP en TT bij aanvallers.

dustin

'@BrokenChain, er is nu een nieuwe (actieve) bijgekomen. Deze heeft San Luis gemist, maar wel nu al 2x gewonnen, daar wil ik wat aan doen. Moet nog even uitzoeken hoe! Vandaag zelf 2e t/m 5e (op 20). De nr 1 had ook op 85% gereden.
Ik heb er nu 2 die meer dan 10. gekost hebben.
Ik heb nu 6 renners met een salaris tussen de 5. en 10.
Ik heb nu 6 renners van ouder dan 30, waarvan 3 er 35 jaar of ouder zijn.

Ik vrees dat ik nog wat versterking nodig heb.
Allrounders met diverse hoge skills ga ik naar op zoek.

Luuuuuuukk

Ik heb tot nu toe een stuk minder succes op de transfermarkt, helaas. Ook omdat ik vaak niet aanwezig ben of kan zijn op het moment dat de deadline afloopt.. Nog geen enkele 30+'er kunnen contracteren. En het nieuwe 'actieve' lid dat er bij mij bij is gekomen, doet niks tot nu toe. Dus eigenlijk nog steeds geen actieve teams.

1 2 ... 5 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.