'@Luuuuuuukk
Bij mij is die wel actief, en hoe, direct winst voor hem.
Dat zal vast ook wel lukken om een 30+ renner te bemachtigen.
Kijk welke renners aan de deadline zitten als je online bent.
Kijk tevens wie er ook online zitten.
Als je wat ziet, op het juiste (late) moment een bod plaatsen.
Misschien direct wat hoger gaan zitten.
'@Dustin. Ja, ik vind het ook netjes. Een moderator heeft het signaal opgepakt. Schizm waarschijnlijk (of Helder van Melres United). Dank!
Edit: De man van een kwart miljoen is trouwens net op de TL verschenen:
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=137872
Secundaries zijn wel aardig, misschien als ie 18 zou zijn...Maar 9 primairy skill points voor een 24-jarige :-(
Wie zou hier ook maar een peloton dollar op bieden?
'@luuuuuuuukk
En slecht nieuws als het 'm lukt met zijn twee 18-jarige 2 miljoen op de te halen.
Zelf denk ik dat hij (Theonlyone) markt iets overschat, maar je weet maar nooit, de secundaries zijn wel mooi..
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=137987
9 pri en 24 sec
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=137985
10 om 29
'@Dustin. Gefeliciteerd. Altijd een magisch moment.
Voor de zekerheid; dat van de verkoopprijzen heb je begrepen?
Ik geloofde het in het begin ook niet en heb proefondervindelijk de formules en de optimalisatie getest; en het is waar 15-20-40-30 is het beste (niks meer aan doen), mits er van elk item tenminste 50% van het supportersaantal aanwezig is. (Als je geen geld hebt om voldoende voorraad in te kopen, dan kunnen de prijzen natuurlijk wat omhoog).
'@Luuuuuuukk als je veel geld hebt en drastisch wil vernieuwen, of op het moment dat Russisch Roulette je favoriete tijdverdrijf wordt.
Mijn jeugd-lulhannes (salaris 80k per -edit- WEEK; ik moet er bijna een jaar voor werken) heeft ondanks zijn bovengemiddelde skills nu voor het eerst sinds een week of 5-6 weer beet. Een 19-jarige nono die men mag komen ophalen voor 1 euro, nu op de TL, over 3 dagen in de afval bak.
Edit: ik heb me vergist. Hij ligt goed de markt. Iemand heeft al 10x de vraagprijs geboden. Zal wel door de 3 ls komen:
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=138011
3 LS is wel aardig. Jammer dat hij al 19 is.
Ik had vorige week meer geluk:
18 jaar en ik ga hem zelf optrainen tot leuke leider met veel sprint en TT.
2m08
89kg
Primary skills
Flat 3
Hill 0
Mountain 2
Downhill 4
Sprint 0
Time trial 0
Secondary skills
Steering11
Experience 2
Balance3
Leadership 2
'@Naspa, -lol-
Nee, ik zoek er ene met een hogere LS.
Ik probeerde het deze ochtend bij een oudere renner met een LS van 14 (van Justin Case volgens mij), tot een bepaalde hoogte. Helaas, de ander wilde hem zeker hebben.
Wat mij opvalt, de prijzen liggen deze week veel hoger dan vorige week.
Koopjes zijn moeilijk te vinden.
Met Dustin eens, prijzen liggen erg hoog. Ben er ook nog steeds niet in geslaagd een degelijke renner te contracteren.
Die nieuwe gast in mijn competitie die koopt in elk geval zo duur mogelijk in merk ik. Heeft nu een renner voor 200k gekocht met een salaris van 20k/week. Ik weet niet of dat nu zo verstandig is in divisie 5. Enige echt goede skill is overigens heuvel op 15, overkill lijkt mij
Transfermarkt golft altijd op en neer. Einde seizoen zijn de prijzen vaak laag, zeker zoals in vorig seizoen relatief veel teams stoppen of koers wijzigen en oudjes dumpen om nieuwe generaties te gaan kweken.
Het trekt nu even aan. Zijn wat nieuwe teams bij en wat oudere teams die toch nog iets willen bijkopen. Dat is ook wel weer eens fijn voor de teams die nog wat te verkopen hebben.
De transfer markt is grillig en het is nu even moeilijk voor de starters om relatief goede oudjes binnen te slepen. Maar wanhoop niet; met wat geduld en een beetje gelukd, vind je vast nog wel wat van je gading voor een redelijke prijs.
vorige week gekocht voor 11
L. Fraraccio 4 10 7 3 4 1 2 4 5 1 173 56 32 100
vorige week gekocht voor 5000
C. Silvagni 8 5 7 2 7 7 18 15 7 0 177 66 35 100
vorige week gekocht voor 1000
S. Munteaunu 9 4 4 2 5 6 14 7 11 5 186 74 39 100
Dit waren wel koopjes in mijn ogen, de laatste wel op leeftijd.
(tussen de 6 en 8 duizend loon)
'@Luuk Je bedoelt dat hij (TheOnlyOne) aan het bieden is op Otha Larminie? Laat 'm lekker. Die moet op zijn 33ste nog veel sprint en TT bijtrainen. Hij is nog geblesseerd ook. Gaat veel kosten, en niet veel winnen.
Edit:
Je kan beter even kijken naar de twee oudjes die ik net heb gepost. Daar heb je meer aan.
Dorren Litecky 25k
36
Flat7
Hill 9
Mountain 9
Downhill4
Sprint 9
Time trial 9
Isidro Gentil, 85k.
35
Flat11
Hill 2
Mountain 7
Downhill3
Sprint 7
Time trial 11
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.