Peloton Seizoen 16

1 2 ... 7 ... 30 31
dustin

'@Luuuuuuukk
Het zal je vast lukken.
Let vooral op de deadline!

Ab Normaal

'@Dustin
Koopjes vind je nooit aan het begin van het seizoen

Naspa

Even een vraagje, misschien weet @Schizm dat. Ik overweeg mijn team te hernoemen naar "Start amount". Dit om biedingen op renners te camoufleren.

Is dat toegestaan?

Poeksel

Serieus?

Naspa

Nee, geintje, als ik 50k er voor deze grap over had gehad, had ik het al geprobeerd. Maar vraag me wel af; zou het werken?

Poeksel

Als mensen kleurenblind zijn misschien?

Naspa

Ach ja, en anders ingesteld dan Engelstalig, werkt het ook niet :-(
Leek een geinig idee, maar zo er even al iemand intrapt, is de uitwerking snel achterhaald.

Poeksel

Levert het ploegenklassement nog iets op?

Justin Case

'@Poeksel Punten, geen geld:
30
20
10
5
3

Luuuuuuukk

Eerst eindoverwinning binnen! Bokern wint alle 3 de ritten Down Under en mag zich eindwinnaar noemen. Vreemd genoeg het puntenklassement niet gewonnen

Tossboom

Schizm, zou jij eens willen kijken naar het volgende. Torroni wint het bergklassement en krijgt daarvoor een bonus. Volgens de financiële pagina kost me dat 84.200, maar bij zijn contract staat toch echt 30.400 als bonus. Ik vermoed dat het overzicht van zijn contract niet klopt want daar staat ook dat hij 10% jaarlijkse salarisverhoging krijgt en ik kan me niet voorstellen dat ik daar mee akkoord ben gegaan.

dustin

In de winning mood!
De 2e is binnen, te veel inspanning gebruikt helaas. (5 minuten voor op nummer 2, ploegmaat notabene).
Vanaf morgen in totaal 3 actieve teams in 5.7. Wordt opletten!
@Luuuuuuukk, die Bokern is wel een winnaar.
Puntenklassement: ook de tussensprints tellen mee!
Ik laat dikwijls iemand aanvallen voor een sprint of bergprijs.
Alle punten (en geld) zijn meegenomen.

BrokenChain

hier weer te weinig effort. Nu beast mode maar aanzetten..

dustin

In de winning mood!
De 2e is binnen, te veel inspanning gebruikt helaas. (5 minuten voor op nummer 2, ploegmaat notabene).
Vanaf morgen in totaal 3 actieve teams in 5.7. Wordt opletten!
@Luuuuuuukk, die Bokern is wel een winnaar.
Puntenklassement: ook de tussensprints tellen mee!
Ik zie dat Gandhy alle 7 tussensprints heeft gewonnen voor een ploegmaat.
Ik laat dikwijls iemand aanvallen voor een sprint of bergprijs.
Alle punten (en geld) zijn meegenomen.

edit: bewerkte eerder bericht en het plaatste een nieuw bericht?

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@Justin: bedankt.
@dustin: sowieso wil je bijna altijd op het eerste aanvalspunt aanvallen.

Marakus

Nou ik denk divisie 4 zal wat moeilijker worden maar ik win alles met gemak sterker nog vrijwel het hele podium is voor mij.. ach beetje geld verdienen zullen we maar zeggen :)

Mardy

'@luuk&dustin:

Die Bokern is van mij geweest, maar heb ik eind vorig seizoen ontslagen. Grappig en mooi te zien dat hij jullie plezier oplevert :). Wat zijn z'n skills ook al weer? Hij was 0 op twee skills toch?

Luuuuuuukk

2 2 2 5 4 0

Mardy

Ahja... hij was 0 in bergen toe ik 'm kocht. En 0 in time trial dus. En 5 op downhill is vrij nutteloos. Daarom had ik 'm dus ontslagen. Maar ben blij dat 'ie jou tot dienst is! :)

schizm

'@Toss : Ik kan enkel zien wat er bij zijn contract in de database staat en dat is toch echt 84200 bij een bergtrui (30400 is bij groene trui) en 10% opslag.

Hoe het op die getallen is geraakt kan ik niet zien maar ik vermoed niet dat dit zo maar uit het niets gekomen is.

Tossboom

Tx voor het kijken, maar het blijft raar dat er bij financiën een ander bedrag staat dan bij zijn contract details. Nah ja ik houd het wel in de gaten bij anderen ook.

Luuuuuuukk

He Dustin, was je me weer net te snel af met die deadline..

dustin

Sorry, ik wilde hem graag hebben!
Mijn concurrent heeft een goede sprinter.
Ik had deze al vanaf het begin op het oog.
Nu voor een goede prijs. Mijn max was rond 50.000.
De E-3 prijs is zijn eerste doel. Daarna volgen Parijs Roubaix en de giro.

@Luuuuuuukk, wacht wat langer met opbieden!
Anders drijf je enkel de prijs omhoog.
Je kan altijd nog op het laatst een hoge prijs bieden.
Vroeg bieden kan ook bewust zijn!

@Luuuuuuukk, Funraces ook wel interessant.
Dat zal voor mij ergens achterin eindigen zijn!
Geen goede renners van die leeftijd!
Maar wel leerzaam!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ja, vijf funraces vanavond om 19.00, ik heb me nu ook voor allemaal ingeschreven.

Poeksel

Twee keer goud, een keer zilver, twee keer brons in de jonkieswedstrijden vandaag. Ze lijken klaar voor de league van EGV!

1 2 ... 7 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.