'@Dustin. Dat kan je eigenlijk alleen maar gebeuren met een tijdrit aan het begin van het seizoen. Beetje pech voor je. WBR heeft toevallig nog mooie renners in de ploeg, aan de salarissen te zien.
Maar zo'n bot-ploeg rijdt bijna altijd met dezelfde renners en zet verder geen tactieken; dus binnenkort heb je er weinig last meer van.
Ik begin het door te krijgen!
Ik zie steeds meer.
1e dag voorwiel etc aangeklikt. Blijkt dat je daarvoor moet betalen. Misschien later wel meer van belang. Laatste dag San Luis zet ik er ene 100% op aanvallen.
Vandaag 3-4-5-6-8 op 10. Zag ook vandaag dat leiderschap van belang is voor de kopman inzake aanvallen etc. Elke dag leer ik bij.
Hier ondanks maar 1 ander inactief team, niet in staat koersen te winnen helaas.
Als ik het goed begrijp moet ik dit seizoen niet aangrijpen om dure renners te kopen en nog zwaarder te domineren maar vooral geld sparen en renners trainen? Wat zou volgens jullie het maximum salaris van een renner mogen zijn?
Je hebt niet heel dure renners nodig om in divisie 5 te domineren. Oude renners van tussen de 30 en 35 punten opgeteld, met 6 a 8 in TT en sprint en maximaal 8 in een ander skill zouden qua salaris onder de 10k moeten zitten en zullen sterk genoeg zijn om veel te winnen.
Maar je hebt wel nieuwe renners nodig, van de renners waarmee je als nieuwe ploeg begint kan je minstens driekwart dumpen. Vervangen dus door oude renners om geld/punten te pakken, en jongere renners om op te leiden tot goede renners.
'@Dustin, Lu^8kk... Een beetje competitie stuwt je vooruit. Houd de transmarkt in de gaten en zorg dat je je concurrent een stap voor bent. Maar zelfs als je concurrent -ondanks alle adviezen hier aan je gewaagd is; als je de prijzen met 'n tweeën deelt, valt er nog meer dan genoeg te halen.
Ik was vandaag voor het eerst in mijn peloton-carrière tevreden met een derde plaats. Morgen waarschijnlijk weer een top 3 klassering met Fars, al zal hij het nu allicht moeten afleggen tegen Striani.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.