Peloton Seizoen 16

1 2 3 4 ... 30 31
Ab Normaal

Met welke effort heb je geraced dan?

Naspa

'@Dustin. Dat kan je eigenlijk alleen maar gebeuren met een tijdrit aan het begin van het seizoen. Beetje pech voor je. WBR heeft toevallig nog mooie renners in de ploeg, aan de salarissen te zien.
Maar zo'n bot-ploeg rijdt bijna altijd met dezelfde renners en zet verder geen tactieken; dus binnenkort heb je er weinig last meer van.

dustin

Ik heb W. Coquelet te koop gezet.
2 2 2 1 2 2 19 15 3 0 188 82 18 100
Wel tegen een gewaagde prijs.
Maar als ik zie waar andere 18-jarigen voor weg gaan moet het haalbaar zijn.

dustin

'@Ab Normaal, dacht dat ik de enige was, dus niet echt een tactiek gebruikt.
4x70 en 1x60
Mijn beste tijdrijders wel opgesteld.

Poeksel

Dat is inderdaad een gewaagde prijs dustin! Ik ben benieuwd of iemand dat gaat betalen.
En wedstrijden winnen gaat vanzelf wel, zeker als je nog wat behoorlijke oude renners koopt.

Tossboom

Haha ja heb de foto gemaakt hoor. Voor 1 dag ben ik de beste van peloton!

BC waarom 75pct, deze rit kon je toch gewoon all in met je tters?

BrokenChain

nieuwsgierig hoe goed Capdevill zou zijn en nu kan ie volgende week weer met 100% knallen als het nodig is

Tossboom

Volgende week is er geen tijdrit...

Genomico

Ik heb een topic aangemaakt op het forum voor de funrace-competitie voor 22-29 jarigen. Graag een reply in dat topic als je wil meedoen :)

Naspa

Ik wil wel mee doen. Heb je een link naar het topic?

Poeksel

http://peloton.proboards.com/thread/9220/extra-competition-furnaces-year-cyclists

dustin

'@Genomico
Ik kan daar niet inloggen bij "topic aangemaakt op het forum voor de funrace-competitie" , moet je je daar apart registreren?

Poeksel

Je hebt voor dat forum inderdaad een apart account nodig om te kunnen posten.

BrokenChain

Ik heb geen rijders in de categorieën voor de funraces, helaas.

@Tossboom, ik zei toch uit de losse pols. Verder dan tdu heb ik nog niet gekeken

Poeksel

Overigens Dustin, had je al door dat aanvallen loont bij peloton?

dustin

Ik begin het door te krijgen!
Ik zie steeds meer.
1e dag voorwiel etc aangeklikt. Blijkt dat je daarvoor moet betalen. Misschien later wel meer van belang. Laatste dag San Luis zet ik er ene 100% op aanvallen.
Vandaag 3-4-5-6-8 op 10. Zag ook vandaag dat leiderschap van belang is voor de kopman inzake aanvallen etc. Elke dag leer ik bij.

Tossboom

Dat zijn ook dingen die in de starting guide en tips voor beginners staan. Ik zou die eens beginnen te lezen, zie pagina 1 van dit thread.

Laatst gewijzigd
dustin

Ik had het gelezen. Maar alles was nieuw, niet alles dringde tot me door. Vandaag nogmaals een keer doorgelezen.
Wel dankbaar voor alle tips!

Ab Normaal

Als je nog iets wilt weten gewoon hier vragen.

Luuuuuuukk

Hier ondanks maar 1 ander inactief team, niet in staat koersen te winnen helaas.

Als ik het goed begrijp moet ik dit seizoen niet aangrijpen om dure renners te kopen en nog zwaarder te domineren maar vooral geld sparen en renners trainen? Wat zou volgens jullie het maximum salaris van een renner mogen zijn?

Poeksel

Je hebt niet heel dure renners nodig om in divisie 5 te domineren. Oude renners van tussen de 30 en 35 punten opgeteld, met 6 a 8 in TT en sprint en maximaal 8 in een ander skill zouden qua salaris onder de 10k moeten zitten en zullen sterk genoeg zijn om veel te winnen.

Maar je hebt wel nieuwe renners nodig, van de renners waarmee je als nieuwe ploeg begint kan je minstens driekwart dumpen. Vervangen dus door oude renners om geld/punten te pakken, en jongere renners om op te leiden tot goede renners.

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Oke bedankt! En jongere renners zijn dan renners van 20/21 of jonger?

dustin

'@Luuuuuuukk
Net als bij jou in 5.6 is er ook bij mij in 5.7 een actieve ploeg toegevoegd.
Wel leuker, maar niet makkelijker!

Naspa

'@Dustin, Lu^8kk... Een beetje competitie stuwt je vooruit. Houd de transmarkt in de gaten en zorg dat je je concurrent een stap voor bent. Maar zelfs als je concurrent -ondanks alle adviezen hier aan je gewaagd is; als je de prijzen met 'n tweeën deelt, valt er nog meer dan genoeg te halen.

Ik was vandaag voor het eerst in mijn peloton-carrière tevreden met een derde plaats. Morgen waarschijnlijk weer een top 3 klassering met Fars, al zal hij het nu allicht moeten afleggen tegen Striani.

Naspa

Trouwens.... Zit ik nu scheel te kijken, of zijn de funraces nog niet gegenereerd?
Ah ik heb ze al. Sorry, mijn fout. Blij met de klimoverwinning van Ximenes.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.