'@Mardy / Naspa : Voor de eerste keer dit seizoen heeft mijn scout een jeugdrenner gevonden meteen ook een 18 jarige maar met een 1 op steering blijft ik een beetje op mijn honger zitten.
Momenteel zit ik op een resultaat van 18 renners in 33 weken en dat met een 15-15-15 scout, vooral in de eerste weken was het mager (in mijn eerste seizoen van 14 weken had ik 5 renners gevonden die nog ook is allemaal 19 waren) daarna ben ik op andere tijdstippen gaan pullen (niet meer in het eerste half uur na de update) en voor het 2e seizoen zat ik wel op de verwachtte return 12 renners op 16 weken waarvan er negen 18 waren.
Secondaries blijft wel een probleem , slechts één maal beiden boven 10 (12-15) en twee keer boven 5 (11-6 en 8-14), ik denk dus dat vooral dat aspect beter kan.
Ik heb ook lang een scout gehad. Uiteindelijk niets dan frustratie.
Alles wat hij pullde was hoofdzakelijk 19 jaar. Die enkele 18 die ik kreeg had dan weer dramatische secundaries.
En mijn scout had altijd minimaal 15-15-15.
Ik vind het wel interessant dat Schizm zegt dat hij betere resultaten krijgt als hij het niet direct na de update doet.
vermits ik onmiddellijk ben begonnen met evenredig optrainen van de YS, had de scout in zijn eerste 14 weken een gemiddelde kans van minstens (dus gesteld dat ik perceptie steeds als laatste van de drie skills heb opgetraind) 60,7 % om een renner te vinden maar slaagde daar slechts in 35,7% van de gevallen in. In het totaal zit ik nu op 54,5 % pulls terwijl de theoretische kans minimum 68,9 % was.
Het tijdstip zou niet mogen uitmaken als het echt random is , maar ik ken de code niet, het zou dus bijvoorbeeld gewoon kunnen zijn dat de uitkomst wordt beïnvloed door het aantal pulls dat ervoor zijn gehaald ?! En vermits zowat iedereen zo snel mogelijk wil kijken wat de scout oplevert ... Maar waarschijnlijk is het gewoon toeval dat ik en EG beiden nu (op andere en zeer verschillende tijdstippen) meer pulls scoren dan wanneer we tussen 20u en 20u30 laten zoeken .
Ik vind dit een leuk en interessant spel!
Het is wel jammer dat er niet meer deelnemers zijn.
Bij mij in de divisie, divisie 5:7, was ik toen ik begon (2 weken geleden) de enige actieve speler. Nu zijn dat er al 4, waarvan 1 waarschijnlijk al afgehaakt is. De laatste nieuwe is ook nog niet erg actief, hoop wel dat deze voortdoet.
Ik weet het nog goed dat ik begon. Het was in de 7e. Daarna heb ik tot en met de 4e geen noemenswaardige tegenstander gezien. Pas in de derde werd het leuk. Positief bijeffect was dat ik de meeste overwinningen door een NL ploeg had gehaald (nu weer voorbijgestreefd uiteraard, want in 3 ben ik middenmoter) en dat ik een leuke generatie jonkies op de wereld zette met mijn 17-17-17-scout. Die scout had alleen een loon van 256k, dus een gemiddelde pull kostte 3 ton (256*20/17). Dat haalde ik er in de verkoop bijna nooit uit.
'@Dustin. Ik weet het niet. Bij mij gaat er ook wat mis. Van de 3 die ik kan openen zie ik wel dat er twee gewonnen zijn door mijn aanstormend talent. Ik koop er geen brood voor, maar het is wel prettig te weten als je aan tegen tegenslag ten gronde gaat, dat je toch lekker bezig was.
De andere twee klagen: DataBinding: 'System.Data.DataRowView' does not contain a property with the name 'cyclist1_money'.
Beide de Andorra - Peyragudes races, trouwens.
Terzijde, doorgeven op het forum. http://peloton.proboards.com/
Reactie kan even duren; 'tis allemaal vrijwilligers werk afhankelijk van een paar goed willende liefhebbers.
Gisteravond een babyboom gekend ... Een drieling.
Daarom moet ik nu een beetje plaats maken in mijn team.
Mijn Benjamin is optie nummer 1 om te laten gaan.
Zeer goed getraind, maar heeft meer wedstrijden nodig om goed te worden, en daar komt hij bij mij momenteel niet aan toe.
Iemand interesse?
Hij is in 8 weken van BE7 naar BE8 gegaan.
En hij is nog blessurevrij.
4 5.4 8 1 5.2 6.2
2 4 0 1
191cm 72kg
23 yr
100
Manfrotto ? LS 15 is heel mooi inderdaad. Dat wordt je uitleven in tactieken :)
Misschien een bedenking: hij is 37 en daardoor op de terugweg, ook in LS. Je zal toch ook moeten uitkijken naar een jongere leider.
Gewoon ter info, en hoe het evt ook kan: je zit nu in 5de, daar heb je al die tactiekpunten niet onmiddellijk nodig. Het is eerder leuk, maar niet noodzakelijk. In 4de denk ik ook nog niet. Stel: op 1 seizoen krijgt je leider 3 LS punten erbij als je hem elke race opstelt, dus dit seizoen in 5de en volgend seizoen in 4de, krijgt je leider er 6 LS punten bij. Kom je zo al op 11 tactiekpunten als je naar 3de gaat. Lang niet verkeerd.
Begrijp je ? Moest je een jongere vinden die al op 3 - 4 staat ofzo en je stelt hem elke race op, dan gaat het best wel snel. En vooral: dan kan je nog pakweg 15 seizoenen geniet hebben van zijn LS, in divisies waar een hoge LS wel doorslaggevend kan zijn.
Ik heb een 20 jarige met LS 3, die ik als leider uitspeel in alle u21 wedstrijden. Ik dacht dat de LS enkel zou stijgen als je de renner opstelt als leider. Ik was dan van plan hem ook af en toe op te stellen in eendagswedstrijden.
Die LS15 is voor nu, zeker voor de grote rondes, om renners te sparen. Ook wil ik de hogere LS gebruiken om jongere renners beter te maken.
Ik had gisteren ook al een LS11 (ook 37) maar nogal blessure gevoelig, voor de zekerheid als ik Manfrotto niet zou binnen halen. Misschien dat ik die weg doe.
Mijn volgende doel is goede renners vinden tot een leeftijd van ca.26 jaar. Ik heb daar de tijd voor, wacht op koopjes, later in het seizoen.
Nu heb ik te veel oude renners (om te scoren), behoorlijk wat 'slechte' renners (de knechten) en verder jonge renners/wat talenten (voor de toekomst).
Bedankt voor de informatie.
Ik ga zeker een jongere verder ontwikkelen in LS.
Hij stamt nog uit de periode dat ik er ook niet naar keek.
Maar vermits hij nog nooit geblesseerd is geweest heeft hij misschien wel een toekomst bij iemand die hem dikwijls opstelt.
Hoe evolueren die secundaire stats eigenlijk?
Kan je daar een regel voor geven? Op 10 seizoenen (met laten we aannemen 15 wedstrijden) stijgt een renner gemiddeld x punten in durf en sturen?
En ik vermoed dat je sneller van 1 naar 3 evolueert dan van 12 naar 14 ...
Alvast 2 voorbeeldjes.
Mijn langsdienende renner had op 17/1/2016 voor durf 15 en sturen 9. Vandaag heeft hij 16 en 11.
Nu is dit wel mijn leider in opleiding. Dus hij rijdt elk seizoen wel meer dan 60 wedstrijden.
Een andere jongere (die veel minder gereden heeft) had op 24/1/2016 5 en 8. Vandaag heeft hij 6 en 9.
Mag ik concluderen dat je 1 punt per seizoen bijkrijgt mits je renner een beetje rijdt?
PS: Ik heb Mamadou Pol gewoon op de TL gegooid voor 250k. Ik zie wel wat er gebeurd. Deadline zondagavond.
http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=125292
Nee, een renner stijgt 1 punt op sturen na 10 lekke banden en 1 punt op durf na 10 valpartijen.
Hoe hoger de sturen/durf hoe minder lekke banden en valpartijen en hoe langer het duurt voor je daarin stijgt.
Als de durf laag is valt hij vaak en dus vaker kans op blessures waardoor ie minder kan rijden en minder mogelijkheden om te vallen zodat zijn durf stijgt enz. enz. enz.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.