Dan laten we het hier voorlopig bij. We zijn gewoon met een groter groepje fanatiekelingen en dat is alleen maar mooi. Uiteraard proberen zoveel mogelijk vaste spelers in een league te krijgen en volgens mij is dat nu gelukt (op Matisz na?). Echt onbekende of mensen die nauwelijks reageren kunnen altijd verwijderd worden.
Ik heb al een keer meegespeeld vorig seizoen in de subleague wielerflits.
Ik speel vaak mee in Guru en soms cyclingfever.
Maar die zitten natuurlijk ook een keer vol en het is wel eens leuk om met andere spelers samen te spelen.
Daarom meld ik me even en als er plek is in de subleauge dan vraag ik wel hier of ik vind het wachtwoord op wielerflits.
Ik hoop dan dat ik er niet uit word gegooid uiteraard. :)
Ik ben niet de grootste prater, maar ik zal me af een toe eens in de discussie mengen.
'@pirazzi helemaal goed.
@ laatste man voorheen speelde ik nog niet zo actief mee en heb mij nooit aangemeld in een subleague. Pas eind vorig jaar mij meer verdiept in de spelen en de sublueagues en ook aangemeld voor de jaarspelen etc.
Als er nu spelers zijn, die vaak samen spelen in een subleague, maar nu niet in een league kunnen, heb ik er geen problemen mee mij plek af te staan.
Waarschijnlijk is het weer een optie om een wielerflits subleague 2 te maken.
Als er genoeg animo is voor een 2e subleague, dan houd ik me ook aanbevolen als jullie dit geen probleem vinden?
Over de start van de jaarspellen zeker niet ontevreden trouwens. Mn budget team en 1 van Mn gewone teams in de top 30 na de Australische openings koersen. De dubai tour wordt afzien zonder echte sprint kleppers...moeten ze in Valencia maar voor me compenseren!
Ook blij met Groenewegen in mn budgetteam :)
Kittel boeit me niet zo, dat die nu punten haalt. Daar heb je nog steeds niet zoveel aan als ie een seizoen als vorig jaar heeft. Ik heb Cavendish, Ewan en Gaviria, van wie ik allemaal meer verwacht. Cavendish en Gaviria bijvoorbeeld in San Remo en Wevelgem. Ewan misschien ook wel, en anders in kleinere sprintklassiekers waar ie punten kan halen.
Persoonlijk zie ik Kittel dit jaar weer definitief aanhaken en zich ook meten met de top in een aantal (semi)klassiekers. Vorig jaar toch anderhalve ronde uitgereden en vooral de Tour en daarna kan beter. Bij Cavendish verwacht ik juist weer iets minder dan vorig jaar.
Al heb ik sowieso vrij weinig topsprinters in al mijn teams. Dat is nog wel eens een 'vergeten' onderdeel bij mij. Dit jaar in ieder geval Kittel, Matthews en Groenewegen. En ergens ook Modolo, Degenkolb, Ewan en Viviani.
Volgens mij zijn jullie vergeten dat Cavendish vorig jaar geen deuk in een pakje boter reed tot de Tour ;) Hij reed helemaal geen goed jaar vorig jaar, dat wordt dit jaar (met de focus weer op de weg) een heel stuk beter! Tot de Tour had ie vorig jaar 3(!) overwinningen, in Kroatië, Qatar en Californië.... Daar verloor ie overigens ook nog veel etappes.
De snelheid is dit jaar bij Cavendish, hoewel daar op basis van twee etappes weinig over te zeggen is, volgens mij een heel stuk beter dan vorig jaar op dit moment. Kittel hoort dit soort korte en vlakke etappes gewoon te winnen.
Uiteindelijk valt er pas na de klassiekers écht iets over te zeggen natuurlijk!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.