Zweeler 2017

« 1 2 3 4 ... 82 83
Laatste man

Voor alle Zweeler 2017 spellen.

Het Wielerjaarspel is vandaag open gegaan. Ik zal alvast even polsen voor een subleague. Vaste leden in principe voorrang. Vluchtige blik op de indeling. Ik zie het nu al niet meer zitten. Wat een keuze. Is het peloton ooit zo sterk geweest in de breedte?

Dat het weer een mooi jaar mag worden!

WF2017.

LyndaLid

Uiteraard bij!

TiesW

Oh god, we mogen weer voor het jaarspel.

Matisz

Check!

Noud89

Eitje, zo ingevuld en niks meer aan doen. :)

bbflood1

Team 1 klaar. Nog twee maandjes PFFF.
Geen Matthews genomen. Een uitzondering zo te zien.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ha Laatste man, heel alert, bedankt! Daar gaan we weer, ik verheug mij op het nieuwe seizoen en veel succes alle WFers.

robotour

Bedankt, laatse man! Nog 54 dagen winterslaap houden.

Laatste man

'@Noud,
Ha, geen voorpret maar meteen klaar. Dat is vaak wel de beste strategie!
Leuk dat meeste bekenden alweer meedoen.

LyndaLid

Ik heb het even snel bekeken, maar het ziet er weer verdomd lastig uit juist haha. Het is weer (te) veel kiezen tussen klassieker-renners en ronderenners... Maar dat maakt het juist leuk!

Ik vind vaak het budgetspel iets leuker, maar dat zal nog wel even duren zeker.

robertus

Tip van de week voor Rondes en AK: Zakarin en Majka, Groep C (Giro/Vuelta 2017) :)

ChefSpijker

'@LyndaLid > Budgetspel gaat ook een dezer dagen live. Van 't weekend kun je zeker al puzzelen ;)

Sunrider

Dat is fijn Chef, ook mijn favoriete spelsoort. 1x invullen, 25x wijzigen :D

Noud89

Yes, het budgetspel vind ik veel leuker, dat is inderdaad altijd een echte puzzel. ;)

Matisz

Een paar wedstrijden zijn door hun upgrade naar WT hoger in puntenaantal geworden. Zoals Turkije, Californië, Dwars door Vlaanderen,…
Toch iets om rekening mee te houden. Maar het wordt allerminst eenvoudig.

bbflood1

Voor het budgetspel ook maar vast subleage aangemaakt. Password WF2017

Laatst gewijzigd
Laatste man

Budgetspel team direct klaar xD

Noud89

Ik ook, bruut goed team. :)

drikkes

Super al vallop bezig met de ploeg. hopelijk verbetering of toch evenaring van vorig jaar ('k dacht zevendes).

BUdget team misschien ook wel is bekijken.

Kan/mag ik bij in de subleauge?

bbflood1

Wat mij betreft wel

Sunrider

'@ drikkes, geen bezwaar, bij grote animo kan er altijd een 2e subleague team gemaakt worden.

Mijn jaarspelteams hebben al vaste vormen aangenomen. Mijn team voor het wielerjaarspel is klaar, ik heb 2 teams voor het budgetspel en ook daar zal ik niet veel meer in wijzigen.

Laatste man

6 deelnemers in Jaarspel. Ik mis nog wat bekende namen (Pirazzi/Lynda/Jasper/Bertsu/Slik). Eventueel een 2e league kan altijd.

LyndaLid

Haha schitterend dat jullie allemaal je teams al klaar hebben. Ben benieuwd hoe lang dat stand houdt en hoe vaak jullie het nog gaan veranderen ;)

Heb me ingeschreven, puzzelen begint denk ik pas in Januari..

robotour

Heb vast teams aangemaakt om ook in de subleague mee te kunnen doen. Finetunnen ga ik tijdens de kerst-en feestdagen wel mee beginnen. Puntentellingen en koersen bekijken om renners van ploegen selecteren die ook de meeste van deze koersen zullen rijden.

Sunrider

Ja Pirazzi is zeker opvallend afwezig, heeft misschien een korte Zweeler sabbatical ingelast?
De ploegen liggen vast @Lynda, voor mij is het duidelijk. Ik wil beter voor de dag proberen te komen dan afgelopen seizoen, merk wel dat ik minder twijfels heb.
Opvallend veel gekozen tot zover vind ik Stijn Vandenberg, opvallend weinig Valverde. Hangt maar voor een deel van het prijskaartje af, in de hoogste prijs categorie wel meer concurrentie dan vorig jaar, maar toch.
@Robotour, inderdaad een aspect waar ik afgelopen seizoen te weinig aandacht aan geschonken heb.

Laatst gewijzigd
« 1 2 3 4 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.