Zweeler 2017

1 2 ... 9 ... 82 83
robotour

M.b.t. Quintana voorzie ik nog een ander scenario waarbij hij bijvoorbeeld de Giro of Tour de France niet uitrijdt door wat voor oorzaak dan ook, waarna hij alsnog de Vuelta aan zijn programma toevoegd.
TDU loopt inderdaad niet lekker, te weinig sprinters opgenomen - teveel gegokt op de punchers en meer verwacht van Gerrans en Swift o.a.
Ben wel blij dat Bennet, Guerrerio en Theuns zich al zo laten zien en punten pakken.

robotour

En Zakarin nergens opgestel, hopelijk gaat mij dat niet opbreken. Ik heb geen vertrouwen in hem, gezien zijn "geweldige" daalkunsten.

dennus

Hallo allemaal,

Ik ben dit jaar zo vrij geweest om me ook aan te melden voor de wielerflits subleagues .
Al jaren ben ik een actief wieler(flits) volger. Alleen een lezend lid. Zweeler speel ik enkele jaren, met name de jaarspellen en het klassiekerspel. Dit jaar wilde ik me ook eens meten met jullie wielerkenners! Ik hoop dat dit geen probleem is?
Succes allemaal met jullie teams en een mooi wieler jaar gewenst!

pirazzi

Dankjewel dennus, ook succes! Geen probleem hoor wat mij betreft. De starter van de Wielerflits subleague wilde alleen voorkomen dat "onbekenden" de subleague vol zouden maken maar dat is volgens mij niet gebeurd.

LyndaLid

Sta nu negende in het klassement van het Deposit spel...

Henao mist 1x boven mij
McCarthy mist 1x
Woods mist 2x
Chaves mist 3x
Ulissi mist 4x
Herrada heb ik als enige van de top 40!

Support met mij mee voor deze jongens! :D Dan komt er al een héél mooi prijsje uitrollen in de eerste wedstrijd van het jaar :) Ik heb in ieder geval alvast Porte en Ewan als winnaars van eind- en puntenklassement.

robotour

'@ll In het depositspel zijn er slechts voor de eerste tien plaatsen prijzen, dus het zal nog spannend worden, ook omdat je rekening moet houden met degene die onder je staan.
Vandaag heb ik in ieder geval al een klein bedragje terug gewonnen 12,50 + 2,95 euro.

LyndaLid

Ik ben er vrij zeker van dat ik niet ga zakken, maar alleen nog kan stijgen. Enige mogelijkheid daarvoor is als Gerrans morgen opeens voor winst meedoet, maar dat lijkt me bij dat team toch echt voor Chaves weggelegd.

Zekerheidjes bestaan niet in dit soort spelletjes, maar ik heb er vertrouwen in :) Denk zo rond plek 3-6 uit te komen uiteindelijk.. Tenzij Herrada morgen wint ;)

Laatst gewijzigd
Noud89

Heb je Haas, Dennis, Sanchez, Valls, Pozzovivo en Eiking ook? :P

Jekke

In geen enkel budgetspel quintana hier wel overal in de wielerjaarspellen (men ak en ronde team en ook contador daar ). Nergens valverde :s. Gerrans had ik inderdaad in TDU toch gehoopt op 75 a 100 ptn :s

Sunrider

Dat ziet er goed uit @LL, denk dat er wel een prijsje inzit.
@robotour, maar de eerste felicitaties gaan naar jou uit, goed gespeeld!
@Dennus, geen probleem, succes!

Laatst gewijzigd
HF2013

Bij het Depositspel lang getwijfeld tussen Chaves of Gerrans, maar historie en thuisland doorslag laten geven... toch jammer...

LL nog steeds op een 9e plaats met nog een goede kans op wat punten morgen en de extra vragen goed.

Sunrider

'@LyndaLid, gefeliciteerd, je eerste prijs is binnen!
De jaarspel subleagues zijn prima gestart, in beide spellen in de top 6!

LyndaLid

Yes, prima begin! Sta bij het budgetspel ook 17e al, zonder een team dat op Down Under gefocust was ofzo :) Haas was nu al een goede koop!

pirazzi

Mooi LL! De keuze voor Sam Bennett bij mijn budgetspel levert voorlopig weinig op, 10 renners met een lagere waarde scoorden hoger.

HF2013

Leuk begin LL.

Ik zag sommigen klagen over de voorspelbaarheid van Down Under, ipv blij te zijn dat we weer begonnen zijn.
Mij lijkt San Juan op voorhand voorspelbaarder, dus volop reden om een teampje samen te stellen.
Ik hou het bij één team en heb een subleague aangemaakt: (Wielerflits / ww: wielerflits)

Matisz

Gefeliciteerd @LL en een mooi begin voor de subleagues!!

robotour

'@hf2013 San Juan lijkt inderdaad voorspelbaarder, met de nadruk op "lijkt"!! Ik denk dat de TDU voorspelbaarder verlopen is dan dat San Juan zal verlopen vanwege veel "onbekende" renners uit Argentinie, Columbia, Mexico etc. Ook wordt er gestart met kleinere ploegen dus of alle vlakke etappes zomaar op een massasprint zullen uitdraaien betwijfel ik.

drikkes

De subleauges gaan alvast goed, proficiat!

robotour

Er is nog plaats in de Wielerflits subleague voor San Juan !

Bassieb

Vooruit, omdat ik moeite heb met het zwarte gat tot aan de fameuze Cadel Evans Ocean Race heb ik ook maar een team gemaakt, en me ingeschreven in de subleague voor San Juan. Ik hoop dat ik goed zit met het niet-selecteren van Nibali.

robotour

'@bassieb Denk niet dat het zal afhangen van het wel of niet selecteren van Nibali. De meeste etappes zijn vlak, er is een tijdrit van 12km een een klim van 15km lang dat gemiddeld de 5% nog niet haalt. Veel onbekende en mindere goden aan het vertrek. Benieuwd of de grote ploegen de koers wel willen en kunnen controleren met 6 man per team.

robotour

Nog minimaal 1 deelnemer nodig voor de wielerflits subleague voor San Juan. Kom op Wielerflitsers;)

Bassieb

Gooi hem maar open Robotour, of niet?

robotour

Er is nog tijd...ik ben alleen maar een beetje aan lobbyen. De league is geopend door HF2013.

Bassieb

Goed bezig Robotour. Ik ga op de verrassing spelen met maar liefst 7 Argentijnen in mijn basisopstelling.

1 2 ... 9 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.