Wielermaster CQ Spel 2015 - wilco kelderman heerst als een eindbaas

1 2 ... 7 8 9 10
Joachim

Na een 1e en 2e plaats in respectievelijk juni en juli blijft het goed gaan met mijn team: in augustus behaalden Pelucchi, Breschel, Greipel, Molard en Malori al overwinningen voor mijn team. En gisteren reed Fonseca, een van mijn meest tegenvallende renners, eindelijk eens dik in de punten (7e in Plouay). De Vuelta is dan weer een kleine catastrofe met het uitvallen van Pelucchi, Nibali en Degand.

Laatste man

Tosh van der Sande gaat lekker in de Vuelta!

waggie

Ohja, ik heb Chaves in mijn team xD

Edjahh

'@Waggie Haha! :P

@iedereen zoals jullie merken komen er vanaf mijn kant vrijwel geen updates meer simpel weg omdat ik het door de week erg druk met werk heb en m'n weekenden ook altijd vol zitten met van alles. Ik zeg dit met het oog op volgend seizoen! Is er iemand die het stokje over kan nemen en dit organiseren?

Wat betreft de biedingen (en de teams vormen) kan ik deze eventueel wel gewoon organiseren het wil zo zijn dat ik dan vakantie heb en dus tijd genoeg. :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben eventueel wel bereid het stokje over te nemen...

Silent Hill

Rahim heeft mijn stem :)

wilco kelderman

Ook ik kan het wel doen.

Silent Hill

Wilco heeft (ook) mijn stem :)

Edjahh

Mooi om te zien dat er al een aantal zijn die het spel wel over willen nemen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 123poet, omdat ik weet dat hij dit strak zou kunnen organiseren! Maar andere geef ik ook graag de kans. Laten we wachten tot dit seizoen erop zit en dan gezamenlijk een keus maken. :)

wilco kelderman

'@123poetertjes
Heb jij tijd om de uitslag te berekenen. Ik heb het best wel druk nu, maar als jij geen tijd heb, maak ik wel wat tijd vrij.

Laatste man

Shit. Bijna Jans vandaag..

Laatste man

Uran!

djoriana

ik hoop echt dat ik niet de winnaar van de vuelta heb!!!!!

rolei

2e en 4e in de Vuelta, dat gaat behoorlijk wat puntjes opleveren, ik hoop nog op een podiumplek

Wicky

De val van froome kost een top10 plek. Daniel moreno haalt een nipte top 10 en wat ereplaatsen. Barbero valt vies tegen. Jammer dus.

Hoop de podiumplaats te houden.

djoriana

jammer dat ik de winnaar heb maar toch heel erg tevreden met de vuelta. ik mag zeker niet klagen over het aantal punten dat ik gehaald heb. 1183 puntjes zijn het geworden

Laatst gewijzigd
Laatste man

Voorlopig best aardig.
Uran; 1111 (:D)
Stybar; 942
Pozzovivo; 892
Navardauskas; 442
d. Caruso; 320
Jans; 257
Oss; 250
Pozzato; 162
d. Gendt; 150
v.d. Sande; 135
Blythe; 126
* Chevrier; 50
* Wirtgen; 35
Nerz; 31
* Bokeloh; 2

Laatste man

Oss wereldkampioen! Uran 2e.

Jans sprokkelt punten deze week.

Laatste man

Podium WK Navardauskas!

Wicky

Ben wel benieuwd naar de oktoberstand...

Laatste man

Met augustus en/of september ben ik ook al blij ;)

Edjahh

Ik kom er niet aan toe jongens. Mochten jullie Poet ergens tegenkomen misschien dat hij tijd heeft...

Of Wilco Kelderman misschien?

wilco kelderman

Ik heb de helft van de puntenaantallen al aangepast, maar ik vind niet echt tijd om het verder te doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gaat helaas ook niet lukken, iets te druk vandaag

Laatst gewijzigd
djoriana

is dat bestand al up to date? gooi dat weer online

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.