Na een 1e en 2e plaats in respectievelijk juni en juli blijft het goed gaan met mijn team: in augustus behaalden Pelucchi, Breschel, Greipel, Molard en Malori al overwinningen voor mijn team. En gisteren reed Fonseca, een van mijn meest tegenvallende renners, eindelijk eens dik in de punten (7e in Plouay). De Vuelta is dan weer een kleine catastrofe met het uitvallen van Pelucchi, Nibali en Degand.
'@Waggie Haha! :P
@iedereen zoals jullie merken komen er vanaf mijn kant vrijwel geen updates meer simpel weg omdat ik het door de week erg druk met werk heb en m'n weekenden ook altijd vol zitten met van alles. Ik zeg dit met het oog op volgend seizoen! Is er iemand die het stokje over kan nemen en dit organiseren?
Wat betreft de biedingen (en de teams vormen) kan ik deze eventueel wel gewoon organiseren het wil zo zijn dat ik dan vakantie heb en dus tijd genoeg. :)
Mooi om te zien dat er al een aantal zijn die het spel wel over willen nemen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 123poet, omdat ik weet dat hij dit strak zou kunnen organiseren! Maar andere geef ik ook graag de kans. Laten we wachten tot dit seizoen erop zit en dan gezamenlijk een keus maken. :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.