Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 11 ... 35 36
thombvb

'@elstupidoloco,
Dat probeer ik ook. Alleen jammer dat over die koersen zo weinig bekend is. Zeker de Brabantse Pijl.

Sunrider

'@ WCEendT, Hermans voor de laatste 2 heuvelkoersen, beetje duur maar hij is nu in vorm, geen garantie voor april. Naesen, rijdt veel en vaak top 15-10 soms top 5 zekerheidje wel. Lutsenko rijdt de ene dag de keien uit de straat en is de andere dag onzichtbaar, te wisselvallig.

Klootje Kriekeljon

Budget is veel te hoog. Je zou altijd ook uit mindere namen en goedkopere renners moeten kiezen. In plaats daarvan is het moeilijk een ploeg met meer dan 1 of 2 koopjes te maken.
Variatie in ploegen zal er heus zijn, maar scorito kiest duidelijk voor lagere drempel voor gebruikers: maw ook voor de casual volger.

aardappeljager

Ik sluit me aan bij sunrider.

Ik gok het wel met Hermans, althans hij staat nu in mijn team. Ik weet dat het nog geen april is, maar zie hem het toch wel aardig doen. Wellens is ook een optie eventueel

WCEendT

'@Klootje
Dat is als je GvA, Sagan, Vanmarcke of Kristoff eruit laat? Anders ga ik toch echt 1-2 500-750 renners nodig hebben.

Jelle van der Linden

Welke koersen denken jullie dat Wellens dit jaar gaat rijden?
Want op Procyclingstats staat nog niks.

Ik denk zelf aan deze koersen:
- Liège - Bastogne - Liège (1.UWT)
- La Flèche Wallonne (1.UWT)
- Amstel Gold Race (1.UWT)

En dit is voor mij een vraagteken:
-De Brabantse Pijl - La Flèche Brabançonne (1.HC)

Als die deze 4 koersen zou gaan rijden, vind ik hem zelf een interessante renner, die verrassend uit de hoek zou kunnen komen.
Weet iemand of hij de Brabantse Pijl + de andere 3 heuvelklassiekers gaat rijden?

thombvb

'@Jelle

Op Cyclingfever staat dat hij de bovenste drie gaat rijden. De Brabantse Pijl staat voorlopig niet op zijn programma lijkt het.

Edit: Op Cyclingfever staat ook de Strade Bianche op het programma.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Thomb
Hij heeft nog nooit Strade goed gereden of überhaupt gereden, anders was het echt een koopje geweest naar mijn mening. Heb toch altijd het gevoel dat het een wedstrijd is waarbij ervaring meespeelt.

Maickky

Wie zouden jullie meenemen?
Debusschere + Vanmarcke
Of
Benoot + Stuyven

Jelle van der Linden

'@thombvb
Bedankt, die website geeft de kalenders veel uitgebreider aan, heb daar eigenlijk nog nooit opgekeken.

arviidd

'@Klootje

Helemaal eens! Ik zie leuke koopjes maar die passen gewoon niet in mijn team, ja past wel als ik 5 mil over houd.

Ik heb nu ook al 1.250.000 over. Ik zou van Poppel kunnen ruilen voor een Greipel of Kittel, maar zie daar geen reden voor want van Poppel rijd meer dan hun en kan ook prima eindigen.

WCEendT

'@Maicky
Benoot + Stuyven 100%

Maickky

Oké oke thanks

WCEendT

Wil je nog weten waarom of ?

Maickky

Nou ja zat zelf al te kijken naar aantal koersen dat ze zeker gaan rijden en prestaties van vorige jaar...
En dat zit vrij dus dichtbij elkaar
Alleen benoot en stuyven zijn vrij jong en nu weer een jaar ouder dus verwacht misschien nog wat betere prestaties dan jaar ervoor

WCEendT

'@Maickky
Persoonlijk verwacht ik wel veel van Vanmarcke, maar helemaal niks van Debusschere. Debusschere zal 3e, misschien zelfs 4e of 5e man zijn voor Lotto. Ook heeft hij geen indruk gemaakt in de voorbereidingskoersen, waar andere dat al wel gedaan hebben.

Stuyven rijdt het openingsweekend als kopman, of in ieder geval in 1 van de koersen, waarbij dat dus bij Debusschere nog maar afwachten is. Benoot is een van de kasseienmannen die zijn seizoen vroeg en redelijk vol is begonnen, verwacht dus dat hij niet helemaal super gaat zijn richting de RvV, maar vooral tijdens P-R. Hij zal zich tijdens het weekend zeker wel laten zien. Ook heeft hij tijdens de 9 koersdagen die hij al heeft gereden in vergelijking met Debusschere wel of in ieder geval meer indruk gemaakt op mij.

Daarom zou ik persoonlijk dus voor Benoot + Stuyven gaan, mijn probleem in jou keuze stelling zit hem dus vooral in Debusschere niet in Vanmarcke.

Edit:
+ Zijn Dwars door Vlaanderen overwinning vorig jaar vertekend een beetje doordat het dit jaar een hoogste niveau wedstrijd is, ook was het deelnemersveld vorig jaar gemiddeld en werd het een sprint.

Laatst gewijzigd
Maickky

Oké Dankje voor je toelichting @WCEendT

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Maickky
Nu maar hopen dat Debusschere niet de nieuwe Boonen wordt en dit zijn echte doorbraak jaar gaat zijn.

Jelle van der Linden

Verwachten jullie dat ??? alleen Strade Bianche rijdt, of dat hij daarna ook nog de heuvelklassiekers gaat rijden?
Is nog nergens iets van te lezen op Strade Bianche na.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jelle
Shhhh!

Jelle van der Linden

'@WCEendT
Sorry :)!
Zo goed?

arviidd

Oke vergeet maar weer alles wat ik heb gezegd. Weer alles vervangen. Ik wou geen Quick-step in mijn selectie om anders te zijn maar, om de Quick-Step mannen kan je moeilijk heen dus er zijn er nu toch 4 in geslopen(Geen Boonen). Geld over? nee nu ook niet meer voelde toch gek om geld over te houden.

Ik heb nu een nieuwe tactiek en daar houd ik mij nu echt aan. Ik wacht netjes tot zaterdag met het delen.

Heb er zin in!!!

WCEendT

'@arvii
Kopman van 3-4 teams en dan knechten er om heen? Of in iedergeval een zelfde soort principe?

@Jelle
Laten we het tussen ons houden ;).

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jelle
Ik vindt hem overigens een van de (top)favorieten voor de Strade dus mocht hij daar top 3 eindigen is hij zijn geld al waard, dan is de kans op het rijden van de heuvelklassiekers alleen maar mooi meegenomen.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Vorig seizoen reed hij alleen de SB en werd hij 74e. Met de vorm van Roglic zit het wel goed, maar imo gaat hij geen punten pakken in dit spel.
Ik zit vooral te worstelen met de 2.5-3M categorie. Heel veel leuke renners daar, maar kan er maar een paar kiezen als ik wel GVA neem (was eerst van plan hem thuis te laten, maar aangezien hij minstens 5 keer kopman kan zijn, is het toch bijna een moetje).

1 2 ... 11 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.