Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 33 34 35 36
Niballie

Maar vier man in koers vandaag. Wel veel puntjes met Colbrelli (x3), Matthews (x2) en Benoot (x1,5).

jsprunk

Ik vond het wel leuk om mijn gevoel te factchecken :)

Ik heb nu 2670 punten. Daarvan heb ik er 813 behaald door bonuspunten met kopmannen. Ik ben 676 punten misgelopen door verkeerde kopmannen te kiezen. Ik had dus op 3344 kunnen staan.

Van de 30 ideale kopmannen in mijn selectie (ik laat Scheldeprijs buiten beschouwing, daar scoorde niemand punten) heb ik er 17 gekozen, 4 op de juiste plek, 8 te laag, 5 te hoog.

Kobe

Momenteel heb ik 2707 punten. Vandaag had ik een goeie dag met Wellens, Benoot, Gilbert en Matthews.
Jammergenoeg wat foute kopmannen gekozen vandaag waardoor er een pak meer in zat.

Geen Alaphillipe in de klassiekers, dat is voor mij wel een geschenk aangezien ik de gok maakte om die te laten vallen..

snoek1974

Geen Alaphalippe komt mij ook aardig uit , heb D Martin en Gilbert die nu voor eigen kansen mogen rijden , is gelijk het lastige aan dit spel . Want je weet niet wie wat rijdt en of ze wel fit zijn als je je team selectie maakt .

Bijv Poels en Alaphalippe was een aardige keuze geweest , maar doen nu nergens mee , heb Ulissi als dark horse maar ook dat is erg twijfelachtig

ivo001

Toch maar gva als 3e kopman ipv kreuziger.

1. Valverde
2. Gilbert
3. GvA

snoek1974

Ik ga voor de volgende 3 kopmannen

1 Gilbert
2 GVA
3 Ulissi als dark horse

jsprunk

Ik zie het gewoon in een sprint met uitgedund peloton eindigen. Colbrelli, Felline en Matthews zijn op dit moment mijn keuzes.

Luuuuuuukk

GvA, Kwiatkowski en Felline hiero

JimKro

De spoeling is zonder Alaphilipe wat dun voor de heuvels. Ik kies voor 1. Matthews, 2. GvA, 3. Naesen

raymankapeens

Lastig.

Keuze uit GVA, Felline, Valgren, Naesen, D. Martin, Benoot

Tricky keuzes die eerst 3

jsprunk

10 renners aan de start, vandaag, dus genoeg ruimte om verkeerde kopmannen te kiezen.
Colbrelli, Felline, Matthews, GVA, Gilbert, Naesen, Benoot, Ulissi, Barguil, Moscon.
Lijkt me een mooie top 10 :p

ditisdavid

1. Matthews, 2. GvA, 3. Felline, en verder heb ik Dan Martin, Sergio Henao, Bettiol, Benoot, Naesen, Styby en Van Baarle aan de start... tja.

Kpenty

Iets te veel vertrouwen in Van Avermaet door hem als 1e kopman te kiezen. Kopman 2 en 3 waren wel goede keuzes met de 1e en de 2e plek.
Ik ben zo blij dat Gilbert geen pech heeft gehad dit jaar. Mijn jeugdheld presteert weer ouderwets lekker en het blijft een mooie aanvallende renner. Hopelijk blijft hij nog jaren op dit niveau.

pirazzi

Ik ben zo blij dat Gilbert geen pech heeft gehad dit jaar.
Gisteren wel dus maar hij wist nog te winnen. Veel keuze blijft er niet over in kopmannen voor de Waalse Pijl en LBL met het wegvallen van Gilbert, ben benieuwd hoeveel deelnemers het nieuws niet gevolgd hebben en hem toch als kopman laten staan. ;)

raymankapeens

Gilbert is klaar met zijn voorjaar gelukkig. Uitvallen van alaphillippe kost me veel punten. Ik heb voor Waalse pijl eigenlijk alleen D Martin Uran en Valgren.

Bi-winning

Heb als serieuze kopman eigenlijk alleen Dan Martin over, verder vrijwel alles weggevallen. Denk dat ik daarnaast alleen Bettiol, Hermans en Lutsenko over heb die gaan starten. Neig naar 2. Hermans en 3. Bettiol, of zien jullie Lutsenko stunten?

Luuuuuuukk

Ik sta nu 441e maar heb ik tegenstelling tot velen boven mij D. Martin, Kwiatkowski en S.L. Henao nog tot mijn beschikking. Heb geen Alaphilippe gekozen, goede keuze achteraf. Baal wel enorm van Gilbert, was echt een koopje en achteraf een must-have..

jsprunk

Tsja.. Gilbert kon alle kanten op. Toevallig rijdt hij briljant, maar had ook niks kunnen zijn. Ik durfde hem niet weg te laten voor het geval hij briljant zou zijn (net als Boonen); goede keuze dus.
Helaas bij Kwiat bij eenzelfde afweging de andere keuze gemaakt.

Woensdag voorlopig 4 mensen op de startlijst, maar het wordt punten sprokkelen. Matthews en Moscon verwacht ik niks van, Ulissi en Barguil moeten het doen.

snoek1974

Bij mij doen er ook maar 4 mee , D Martin , Ulissi , Hermans en Moscon , dus het is de laatste wedstrijd punten sprokkelen

raymankapeens

Ik lees net dat Felline ook niet rijdt?
Jammer

Rolfo

Ja de spoeling is zo wel erg dun. Go Kwiatkowski en Martin dan maar...

ivo001

Ik heb voor vandaag Valverde als absolute kopman. Nummers 2 en 3 zijn Barguil en Kreuziger, maar ik twijfel een beetje over de volgorde daarvan.

Jori

Kreuziger zal nog wel last hebben van de val in de AGR en is minder explosief, dus persoonlijk zou ik voor Barguil kiezen

jsprunk

Dat valt niet tegen! Alleen Barguil en Ulissi in de punten en toch gestegen van 217 naar 185.

hofsje

had Valverde , Kreuziger en Matthews alleen nog
152 punten

1 2 ... 33 34 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.