Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 33 34 35 36
jorryt

0 punten maar dat maak ik zondag wel goed ;)

Kpenty

Voor morgen waarschijnlijk een beetje gokken met de kopmannen. 1. Kristoff, 2. Terpstra, 3. V.Avermaet

Laatst gewijzigd
tricoloor

'@Kpenty, vanwaar dat vertrouwen in Kristoff?

Kpenty

Ik heb een beetje het gevoel dat er een groepssprint van 5 a 10 man zit te komen. Als dit niet om plek 1 gaat dan wel om plek 4. Voor de rest is Parijs Roubaix sowieso gokken en vind ik Van Avermaet en Sagan zeker geen zekerheidjes vergeleken met het Vlaamse werk. Ik hoop vooral dat zoals Kristoff zelf zegt dat hij zich fysiek en mentaal beter voelt dan ander jaren ook omdat hij de Scheldeprijs heeft laten vallen. En laten we eerlijk zijn als er een groepjessprint komt dan komt hij vanzelf naar voren. Overigens is het niet alleen vertrouwen, maar ook een beetje gokken om eventueel nog punten goed te maken als het goed valt.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

1. Van Avermaet (in deze vorm gaat hij hier ook met de besten mee)
2. Naesen (zegt niet voor niets dat dit hem beter ligt dan Vlaanderen)
3. Kristoff (verwacht hem niet voor de zege, maar is natuurlijk een garantie voor punten in dat sprintje om de 3e/4e/5e/6e plek daarachter)

Sagan heeft hier tot nu toe altijd teleurgesteld, Van Baarle vind ik een grote gok, Rowes vorm lijkt steeds minder te worden en Stybar idem dito.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Vorm van Stybar was prima haha

ditisdavid

Ja flinke afknapper, na Greg en Styby is Van Baarle ook de hoogstgeplaatste in mijn team... BP ziet er ook niet goed uit, heb alleen Matthews, Bettiol en Benoot aan de start als PCS klopt, dat wordt ook mijn volgorde qua kopmannen denk ik zo.

jsprunk

Matthews, Colbrelli, Cort, Gilbert en Benoot voor woensdag.

raymankapeens

Ik heb alleen Benoot zo te zien. Dus geen 2e en 3e kopman..... Wat een sneue ronde zeg

ivo001

De enige die uit mijn team mee doet is Gilbert, gelijk wel een mooie kanshebber gelukkig.

denise

Ik heb enkel Benoot, Matthews en Hermans. Ik vind dat het spel gespeeld is. Veel punten verwacht ik niet meer. Spijtig dat ik Gilbert
niet heb. Kristoff en Sagan zijn dikke tegenvallers.

Laatst gewijzigd
ivo001

Mijn keuze om Naesen te vervangen door mannen als Haussler (geblesseerd) en Erviti (teleurstellend) is ook niet echt optimaal geweest.
Mollema ipv Felline is ook een beetje treurig, want Mollema slaat het ardennendrieluik over, oeps.

ditisdavid

Sagan valt wel mee toch? Gezien Kristoff en Vanmarcke totaal tegenvallen zal hij sowieso in het ideale team zitten...

jorryt

Ja maar in de grote koersen levert hij niks op.

Ab Normaal

Ik heb alleen Wellens, helemaal boffen...

ditisdavid

Maar de grote koersen tellen niet zwaarder.

jsprunk

Kristoff is de enige in mijn team die écht tegen valt. Daar had ik graag Valverde voor gehad in de Ardennen.
Daarnaast inderdaad allerlei 0 punten x3 gescoord met Sagan; daar had steeds beter GVA kunnen staan.

jorryt

Het waren mooie wedstrijden en het was leuk om zo hoog te staan. Ik hoop dat ik nog 10 punten sprokkel straks :)

fringale

Voor Brabantse pijl enkel Colbrelli en Benoot, voor de Amstel komen daar nog Felline, Valgren, GVA en de hopeloze Vanmarcke bij. Voor het Ardense tweeluik alle hoop op een onverwacht sterke Uran, en zou het me wat zijn als Moscon ook daar nog eens toont wat een talentvolle renner hij is.

Kristoff had beter de Scheldeprijs gereden ipv Roubaix. Samen met Vanmarcke, Boonen en Benoot, veel geld voor weinig punten. Sagan neem ik niets kwalijk, maar rijdt dus niet de Amstel ?

snellerfietsen

Ik verwacht eigenlijk dat felline naast de amstel ook wel mee kan doen in wp en lbl, of zou hij vermoeid zijn na al die kasseienkoersen

ditisdavid

Alaphilippe out, dat gaat het spel omgooien en in mijn nadeel...

Kpenty

Gilbert, Wellens, Uran en Kwiatkowski heb ik nog voor de heuvelklassiekers. Voor de Amstel ook nog Greg en Lars Boom:P en zoals hierboven ook wordt gezegd Vanmarcke. Voor aankomende woensdag dus alleen Gilbert en Wellens, hopelijk staan ze beide op het podium. Achteraf gezien blij dat ik geen Alaphilippe heb gekozen en ook weer meer een voordeel voor Phil.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Aii.. geen Alaphilippe in de Ardennen. Dat gaat me serieus punten kosten, met name in de Waalse Pijl (heb ook geen Valverde).

Zadelpen

Kan nu al wel zien waar het naartoe gaat. Ik startte als een Gilbert, maar langszaamaan wordt duidelijk dat ik de scorito-Lars Boom van het klassiekerspel ben. Vaak genoemd als talentvol, maar het komt er maar niet uit, ;-).

jsprunk

Als ik toch eens een keer goed gegokt had met de kopmannen..
Vandaag Colbrelli als 3e kopman en Benoot ernaast. Overige kopmannen Matthews en Gilbert halen ook punten, dus nog wel aardige score, maar het is echt elke wedstrijd raak

1 2 ... 33 34 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.