Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 33 34 35 36
jsprunk

Gestegen naar plek 249 (beste 1% :)), maar had er vandaag meer van gehoopt. De valpartijen van Sagan, Naesen en Boonen kosten wel wat punten en Felline is ook aardig weggezakt in het slot.

Imbatido

Ik kan er wel een groot kruis over maken. Gekozen om geen Van Avermaet te nemen en te gaan voor een sterk team in de breedte met o.a. Kristoff, Vanmarcke, Boonen, Benoot en Stybar. Ik had het idee dat hij nog wel te compenseren zou zijn en ook het kopmanschap in elke wedstrijd op te vangen zou zijn. Maar alle subtoppers vallen zo ongeveer door de mand dit voorjaar, terwijl Van Avermaet - ook nog eens de grootste zekerheid om kopman te maken - in elke wedstrijd podium rijdt. Wat kon ik het fout hebben.

Kpenty

Kopman keuze voor vandaag bleek een goede te zijn. 1. v.Avermaet 2. Gilbert en 3. Sagan. Verder nog Terpstra, Kristoff en Greipel die punten haalde voor mij. Gestegen van plek 938 naar 309. Voor de Scheldeprijs heb ik 4 man wie kunnen scoren. Greipel, Groenewegen, Kristoff en Arndt. De volgorde van de eerste drie is ook de volgorde van mijn kopmannen.

ditisdavid

Voor de Scheldeprijs eigenlijk alleen Kristoff en Groenewegen, had wellicht toch voor een extra sprinter moeten gaan gezien het tegenvallen van de subtoppers op de kasseien, maar vond het niet de moeite voor 1x als derde kopman... categorie leermoment.

Edit: Kristoff start niet, dat wordt een groot drama woensdag :p

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik had staan:
1. Kittel
2. Kristoff
3. Sagan

Balen dat Kristoff dus niet mee doet. Dan schuif ik Sagan maar door naar plek 2.
Dan zet ik Boonen maar op plek 3. Ze gaan natuurlijk vol voor Kittel, maar hoop dat hij door een goede leadout misschien zelf nog in de top 10 eindigt.

jsprunk

Ik had voor woensdag idd ook Kristoff staan en daarom geen Greipel of Kittel geselecteerd.
Had ook nog op Cort gehoopt.

jort101

Alles wat fout kan gaan bij mijn team gaat ook fout ;( maar alsnog geniet ik volop van de koersen!

jorryt

Geen Gilbert wat dom is, Sagan valt. Het groepje Sagan, Avermaet, Neassen en Baarle was perfect voor mij geweest. De eerste drie opgesteld en de laatste in mijn team maar de val gooide roet in het eten.

MrSpeckNeck

Gister kopmannen 1. Greg, 2. Sagan, 3. Naesen. Natuurlijk vallen ze dan, maar toch nog wel 60 plaatsen gestegen terug naar de top 400.

Scheldeprijs alle ballen op Dylan G. :)

tricoloor

Woensdag wordt leuk, hopen dat ik nog in de top 100 blijf. Met van Poppel als kopman zal het wel niet zo veel soeps worden

Kpenty

Denk je voor de Scheldeprijs 4 man te hebben doen Kristoff en Arndt niet mee. Gaan mijn kansen om te stijgen. Met Arndt en Boom toch 2 flinke miskopen waar ik nu flink van baal. Maar voor de rest ben ik niet heel ontevreden met waar ik sta.

ONCE

Je hoeft Sagan en Boonen echt niet te verwachten in de top 20 woensdag. Die nemen geen enkel risico met het oog op zondag

raymankapeens

'@jorryt jij gaat wel stijgen vandaag haha. De nummer 1 heeft Kristoff als 1e en Ewan als 3e kopmannen hahaha

jorryt

Alle ballen op dylan :)

raymankapeens

Ik heb precies dezelfde 3 kopmannen als jij. Naesen voor de ontsnapping haha

jsprunk

Sagan en Kristoff de meest gekozen kopmannen :D
Heb zelf geen pure sprinter meegenomen, dus alle ballen op Demare

jorryt

Ik denk niet dat Sagan mee doet in de sprint maar als hij de lead-out doet eindigt hij nog wel voorin. Dus ook maar gekozen.

Luuuuuuukk

1. Greipel
2. Démare
3. Sagan (voor de klassementspunten dan maar?)

raymankapeens

Die klassementspunten gaan niet keer 3 2 of 1.5 he haha

ivo001

Zo, Kittel doet waarvoor hij meegenomen is haha. 2500 plekken gestegen.

ditisdavid

0 punten :D

Benzardi

Flink gestegen door Kitteltje, ik stap de top 1000 binnen.

fringale

Ik durf Boonen zondag geen 1e kopman te maken, want had hem 1e kopman in Kuurne (ziek), Sagan in Strade (val), E3 (stukken) en RVV (jas), en nu Dylan (opgehouden)...

ivo001

Ik begin ook heel erg te twijfelen aan boonen als eerste kopman voor zondag.
Zie niet in waarom hij Van Avermaet en/of Sagan zou verslaan eigenlijk.
Voor mij worden het dan ook die 3 namen als kopmannen zondag, maar de volgorde betwijfel ik nog.

tricoloor

Haha, 6 punten wel uit de top 100, maar nog #157 :)

1 2 ... 33 34 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.