Mijn laatste twijfels:
Keukeleire - doet het eigenlijk toch altijd wel redelijk en er zou zelfs nog meer in moeten zitten
Cort Nielsen - Back-up man achter Keukeleire, maar zie hem eigenlijk niet zo snel gelost worden en dan in een sprint zal hij toch beter dan Keukeleire zijn
Barguil - Kan goed LBL en WP aan, maar was eind seizoen wel erg teleurstellend
Uran - Zou erg sterk kunnen zijn gezien naseizoen, maar grote onbekende factor qua Ardennen
Moscon - Zie hem het wel beter doen dan Rowe etc. maar of Sky hem de kans geeft?
Colbrelli - OA kopman eerste weekend en fysieke problemen met Haussler, grote kans dus dat hij extra veel koersen zal pakken en qua vorm ook wel vertrouwen
Stybar - Klein wonder dat hij nog niet in mijn team zit, maar weet niet waar ik die 2.5 miljoen vandaan moet halen
Ben alleen nog aan het twijfelen over nog een echte sprinter die eventueel wel mee gaat doen in de lastigere kasseiklassiekers
Heb er ook wel een paar gokjes bij zitten die zich nu moeten gaan bewijzen: Petit, Thwaites, Naesen, Theuns en vind ik het lastig in te schatten hoe Felline gebruikt gaat worden de komende maanden
Hallo liefhebbers. Mijn team is bijna compleet. Echter heb ik over 3 renners nog mijn twijfels over demare (3milj), feline (1milj) en Tony Martin (1milj). Wie van deze renners zijn sowieso het geld waard? En is 1 topsprinter in het team voldoende. Of zelfs 1 te veel vanwege het weinige sprintkoersen? Alvast bedankt!
Leuk en aardig maar wat als demare weer MSR wint, top3 schelde en nog een paar top10 noteringen behaalt? Demare is voor mij een zekerheidje. Felline lijkt goedkoop maar heeft in principe nog niks bewezen in het vlaamse voorjaar.dan zou ik voor T martin gaan. Won 2 jaar terug nog een kasseienrit in de tour.
Felline kan alles, maar tis niet dat ie met alles ook top is he of zelfs kan winnen.
Overigens heb ik ook zitten twijfelen om Bystrom of Zabel van Katusha in de ploeg op te nemen als koopje. Nog steeds. Maar voorlopig staat er maar 1 koopje in bij mij en dat is Senechal. Rest allemaal grote namen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.