Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 13 ... 35 36
thombvb

Ik heb mijn team nu echt rond. Enige waar ik nu nog over twijfel is Groenewegen of Greipel. Groenewegen kan punten pakken in KBK, DDV, Scheldeprijs en misschien Gent-Wevelgem. Greipel in RVV, Scheldeprijs en Parijs-Roubaix. Maar voor die koersen heb ik al genoeg kopmannen. Neig dus toch meer naar Dylan.

Maickky

Ik dacht net dat ik eruit was had Benoot en VanMarcke in me team gekregen, begin ik nu toch weer te twijfelen door alle reacties voor van Debusschere...

Dat wordt weer lekker rekenen tot zaterdag middag

aardappeljager

Ik heb geen idee hoe het is met de rug van Theuns. Hij heeft van de arts groen licht gekregen om over de steentjes te fietsen, maar dat zegt niet dat hij helemaal top is natuurlijk

Patrijs

Jawel, ook weer een teampje in elkaar geflanst. Mooie uitdaging was het, want zoals eerder genoemd zijn er zo ontzettend veel renners die je wel in je team wilt hebben. Grote namen als Boonen, Degenkolb, Alaphilippe en Valverde hebben het bij mij uiteindelijk niet gered. Voor verrassingen is nauwelijks plaats met dit budget en zoveel goede renners, maar ik heb er toch twee in weten te fietsen. Kan niet wachten tot zaterdag! Veel plezier allemaal.

Laatste man

Had eerst €12 miljoen over haha. Nu het budget maar op gemaakt. Zonder pech, vind ik dit serieus een goed team.

jort101

'@patrijs
Alaphillippe en Valverde allebei niet in je team vind ik toch echt wel een gok, maar misschien pakt het wel goed uit..

fvtende

Weet iemand of Nils Pollitt zijn programma ongeveer? Vorig jaar maakte hij best indruk op mij. Jaartje ouder inmiddels, dus meer inhoud denk ik.

Patrijs

'@jort101 Tja, het is natuurlijk sowieso veel gokken, zeker bij de kanshebbers voor de heuvelklassiekers. Geen idee hoe die renners er over twee maanden voor staan. Daarnaast vind ik ze beiden erg duur, als je bedenkt dat ze eigenlijk alleen voor WP en LBL tot de topfavorieten behoren. Ik vermoed dat dat geld beter te besteden is, maar misschien zit ik er wel hartstikke naast.

RRobson

'@fvtende : Politt focust alleszins op het klassieke werk : http://www.pezcyclingnews.com/interviews/katusha-alpecin-nils-politt-gets-pezd/

Ik zie wel dat hij als enige DNF was in de rit naar Green Mountain in Oman. De reden ervoor ken ik niet, maar voorlopig staat hij wel gewoon op de startlijst voor Kuurne.

RRobson

'@WCEendt : vorig jaar heeft Debusschere in DDV toch wat mooie namen geklopt (Coquard, Gaviaria en jawel... Theuns). En in de Tirreno heeft hij ook wel eens Sagan geklopt.

Laat het maar beginnen, lekker kijken wie gelijk heeft!

ditisdavid

Dacht erover uit te zijn, maar bedenk me nu dat Lammertink de Brabantse Pijl wel eens over zou kunnen slaan. Lastig allemaal...

fringale

Voor je ploegopstelling zou je eigenlijk moeten vertrekken van een tiercé van elke rit, en dus de renners die je kopman zou maken als je ze in je ploeg had. Als daar bijvoorbeeld geen Vanmarcke bijzit, dan kan je je de vraag stellen of die zijn 4.500.000 wel waard is...aangezien je nergens van plan bent zijn score met een factor 3, 2 of 1.5 te vermenigvuldigen.

lnnrt

Dat ben ik niet met je eens fringale. Als bijvoorbeeld Vanmarcke in de helft van de wedstrijden 5e wordt heb ik hem graag in m'n ploeg, en zou ik hem toch nergens kopman maken (vooral ook omdat er precies in die koersen i.i.g. al twee zijn die je kopman maakt).

fvtende

Precies! Zo kwam ik er toevallig net één tegen die 10 van de 14 wedstrijden gaat rijden volgens procyclingstats. Het zou me verbazen als hij er één wint, maar het zou niet verbazen als hij vrijwel overal punten pakt. Prima investering denk ik dan.

Phoenix0000

'@innrt Dan heb ik ni die koersen liever iemand die tussen 6 en 12 rijdt voor 2,5 miljoen minder dan Seb

lnnrt

Haha @fvtende, die heb ik ook ;)

En ik geef hem in de Strade nog best kans ook!

fvtende

'@Phoenix0000, misschien is die nog wel goedkoper dan dat :p

Phoenix0000

'@fvtende 500k goedkoper ja :-0.. en meerdere ook

Roel92

Iemand enig idee of Direct Energie, Cofidis en Abu Dhabi veel wedstrijden meerijden? Zo ja welke?

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Ik ben nog ff over die Ardennen aan het nadenken..... Henao, Sanchez of Martin gaat het nog tussen.
Henao onzeker of hij rijdt, Martin wellicht alleen goed in WP en Sanchez mss een one-off vorig jaar?

thombvb

Hoezo Henao onzeker of hij rijdt? Daar heb ik niks van meegekregen. In dat rijtje misschien ook Fuglsang zetten? Focust zich dit jaar echt op de Ardennen en lijkt daar niet te hoeven knechten.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Ja, is een goeie idd Fuglsang, en Chavez is mss nog een aardige gok.

Kpenty

Fuglsang heb ik ook nog een tijdje aan gedacht. Ik zie hem niet zo gauw winnen in de Ardennen, maar top 10 behalen kan die zeker. Ook rijdt hij volgens mij nog een aantal kasseiklassiekers, omdat hem dat vorig jaar ook zo beviel. Vorig jaar toch 25e in de ronde van Vlaanderen dus een top 20 zou er in kunnen zitten. Al met al voor €750.000 best het overwegen waard.

thombvb

Nee Fuglsang rijdt niet op de kasseien:

http://www.cyclingnews.com/news/fuglsang-enjoys-increased-freedom-at-astana/

Kpenty

Oke mijn fout. Dacht te hebben gelezen dat hij dat wel graag wou, omdat hem dat beviel.

1 2 ... 13 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.