Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 21 ... 35 36
hofsje

Boom afgestapt??

Jori

Jup net als Boonen, toch grote namen. Al zou het goed kunnen dat ze nu gewoon extra sparen en morgen dan maar uitpakken, omdat vandaag die kopgroep en achtervolgende groep al gevlogen waren

EDIT: @Marthijn8: sorry voor de late reactie. Ik kijk altijd graag bij de Belg (Sporza). Beter commentaar, vaak vroegere inschakeling (zeker Belgische koersen) en stuk meer herkenning/informatie uit peloton zoals opgaves, valpartijen etc.

Laatst gewijzigd
Kpenty

Balen dat ik Kristoff op het laatst als 3e kopman heb gedaan ipv Sep, ook nog even getwijfeld over Gilbert. Maar dat zijn de klassiekers er kan van alles gebeuren.

Klootje Kriekeljon

Ik word ook helemaal gek hier. Zoals ik vanmorgen zei: van Avermaet gisteren nog even uit ploeg gehaald om te kijken wat ik er voor kon krijgen. Toch gewoon weer teruggezet, maar daarbij wel vergeten hem opnieuw als de nummer 2 kopman voor vandaag te selecteren.

Ik heb dus 1 Sagan 2 leeg (was Avermaet) 3 Vanmarcke als kopmannen... Zonde zonde zonde. Kep Rowe (niet Stannard), Stuyven (niet Teuns). Stybar (niet Boonen), en ook Gilbert en Felline heb ik. Ik loop zeer kostbare punten mis door wederom dat gezeik met die kopmannen invullen... Elk jaar verneuk ik het voor mezelf.

WCEendT

'@Klootje
Dit was pas de eerste wedstrijd, niks aan het handje man.

jort101

Inderdaad, eerste wedstrijd.. iedereen gaat nog eens punten verliezen

Twaburov

Waar is Kristoff? Oja die kwam morgen pas.

WCEendT

'@Twaburov
Niet gekeken zeker?

ONCE

Kristoff lag onder een heel peloton op de grond

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Tuurlijk, maar tis niet een verkeerde renner kiezen. Tis gewoon dom en daardoor hap punten mislopen.. Zeer frustrerend.

WCEendT

Voor morgen nog wel grote twijfels:
1. Kristoff
2. Sagan
3. Coquard/Demare/GvA/Groenewegen?

snellerfietsen

Zouden er mensen zijn die GVA niet in hun team hebben?

ONCE

Benieuwd of kristoff nog ergens last van heeft

WCEendT

'@ONCE
Vooral benieuwd naar de reactie van Twaburov morgen, aan de hand van Kristoff's resultaat.

Laatst gewijzigd
nathancouw

'@WCEendT Groenewegen zat nog redelijk lang vooraan, idem met Demare. Coquard lag bij de crash maar zat dus blijkbaar goed vooraan. DUs moeilijk ja :p

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@snellerfietsen: Een paar mensen wel en die hebben nu spijt.

Kpenty

WcEendt. Ik zou eerder voor de pure sprinters als kopman gaan dan Sagan. Sagan wordt morgen mijn 3e kopman. 1 en 2 Groenewegen en Kristoff. Vond Groenewegen sterk rijden. Hoe hij terug kwam na die lekke band en benieuwd naar hoe hij gefinishd is. Hopelijk heeft Kristoff niet teveel last van die val. Nog even twijfelen tussen deze twee wie kopman 1 of 2 wordt.

Twaburov

Groenewegen 1e kopman is pure chauvinisme

nathancouw

Gaat Bouhanni morgen presteren?

arviidd

Nou met geen Vanmarcke en Avermaet in mijn team en Kristoff en Stannard als kopmannen naast Sagan geen ideale start.

WCEendT

'@Twaburov
Gelukkig wordt je niet al te serieus genomen.

@Kpenty
Zat ik ook al te denken, maar dan zit ik alsnog met de volgorde. Beetje afwachten of er vanavond/morgenvroeg nog nieuws komt over Groenewegen, Demare, Coquard of Kristoff. Heb zelf ook nog Cort, die ik ook nog wel zie verassen.

Altijd moeilijk om zo'n sprint te voorspellen.

Kpenty

'@Twaburov. Dan maar een beetje chauvinisme. Begint het seizoen goed en zit toch bij de categorie subtop sprinters onder de grote drie. Reed vandaag ook sterk en zie hem wel om de zege meesprinten.

raymankapeens

Morgen geen Benoot en rijdt hofland grr

Kpenty

'@wceendt inderdaad wacht ik ook nog het nieuws af over de renners. Vooral benieuwd naar de situate van Kristoff.

nathancouw

Benoot verwachtte ik morgen toch niet mee te doen voor de overwinning.

1 2 ... 21 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.