Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 22 ... 35 36
arviidd

Morgen wordt voor Felline.

Twaburov

'@WCEendt:

Word*
En ik had vandaag wel mijn 3 kopmannen bij de top 3 dus je doet er goed voortaan naar mijn tips te luisteren.

WCEendT

'@Nathancouw
Bouhanni is een van de 7-8 namen die ik morgen kans zie maken.

Cort, Bouhanni, Coquard, Kristoff, Sagan, Groenewegen, Debusschere, Demare, Theuns en dan vergeet ik er vast nog een paar.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Theuns lijkt gevallen te zijn, afgeschreven voor morgen (door mij). Trek nu de kaart Stuyven/Felline? Debusschere meesprinten mits die niet te veel schade heeft opgelopen vandaag. Rowe reed redelijk goed vandaag, heeft een redelijke sprint. Afwegen, afwegen en nog eens afwegen. Misschien zelfs Cort Nielsen..

nasibal

GVA zou vandaag voor mij 115 punten gehaald hebben, mocht ik hem gehad hebben.

Daartegenover staat dat:

* Er verder niemand in de punten is gereden die bij aanwezigheid van GVA wél mijn team gehaald zou hebben, maar nu ontbreekt
* Rowe, Stybar en Vanmarcke mijn team op zeker níet gehaald zouden hebben bij aanwezigheid van GVA en nu samen 48+30+14 = 92 punten halen
* Trentin een enorm twijfelgeval was geweest bij aanwezigheid van GVA (en het wss niet gehaald zou hebben), maar nu een zekerheid. Als ik voor hem daarom de helft van zijn punten reken zijn dat er nog eens 12

Al met al 'verlies' ik nu dus 115-104 = 11 punten met mijn keuze om GVA thuis te laten. Gezien dit natuurlijk het slechtst denkbare scenario was voor mij heb ik absoluut nog geen spijt van het thuislaten van GVA. Het probleem zit hem vandaag voor mij meer in de ongelukkige kopman keuze. Stannard en Kristoff rijden niet in de punten, terwijl Vanmarcke natuurlijk ook vóóraf een verdedigbare keuze was geweest. Sterker nog, als ik daarvoor had gekozen had mijn keuze om GVA thuis te laten vandaag zelfs in mijn voordeel uitgepakt. Maargoed, dat heb ik niet en zoals gezegd maakt het hebben van GVA het kiezen van kopmannen een stuk makkelijker en dus minder 'risicogevoelig'

Enfin, lang verhaal kort: Over mijn totale punten aantal vandaag ben ik niet tevreden. Over mijn keuze om GVA thuis te laten ben ik ondanks zijn winst vandaag voorlopig nog steeds in mijn nopjes.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Twaburov
Spreekje over maandje of twee wel :).

nathancouw

Deze vragen vooral omdat ik met een ander spelletje meespeel waar ik gewoon 9 mannen moet kiezen. Dus als je nog goede tips hebt geef ze vooral ;)

arviidd

'@WceendT: Geen Felline? Na het optreden van vandaag?

Klootje Kriekeljon

Mij kost het geintje 65 punten en een top 10 plek overall zoals de score nu nog is.

WCEendT

'@Nasibal
Voorlopig ben ik zelf ook nog tevreden over het thuislaten van Vanmarcke... laat het zo blijven.

@Arviiiddd
Heb Felline helaas niet in mijn team opgenomen, zie Felline ook geen massaspurt winnen van de gegeven namen.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Wat denken jullie van dit team (ander spel):
1. Kristoff (als alles goed blijkt te zijn met hem)
2. Sagan
3. Demare
4. Groenewegen
5. GVA
6. Bouhanni
7. Felline
8. Debusschere
9. Coquard
Nog replacements die je vindt dat moet of andere volgorde want 1 = 150% van punten, 2 en 3 125% 4-5-6 100% en 7-8-9 80%

WCEendT

'@Nathan
Misschien GvA eruit voor iemand anderes, voor de rest succes ;).

arviidd

'@Nasi:

Volgens mij hebben wij bijna het zelfde team. En vandaag de zelfde kopmannen.

ONCE

Het verschil van GvA thuis laten zit m ook meer in kopmankeuzes dan de kale punten. Die compenseer je wel aan het eind met gasten die je nu wel mee kunt nemen. Had vandaag Sagan benoot en vanmarcke als kopman . Met GvA is de kans op een zeperd natuurlijk kleiner dan benoot. Maargoed we zijn net begonnen.

nathancouw

Kan Debusschere nu afschrijven, rijdt morgen niet.

jort101

Vandaag had ik een super slechte dag door het betrokken zijn van de valpartijen, zoals Kristoff, Theuns, Boonen,Benoot en Debusschere.. allemaal in mijn team :p

raymankapeens

Ben heel blij met Felline. Minder blij met gva als 3e kopman en met stannard ipv rowe.

nathancouw

Cort wordt vandaag 16de. Nu toch wel een zekerheid voor morgen. Groenewegen ook knap 25ste.

WCEendT

'@Nathancouw
Denk stiekem dat Cort morgen gaat winnen.

Zit wel enorm te kloten nog steeds met kopmannen en met de AK punten, heb Sagan, Demare, Coquard, Cort en Groenewegen voor morgen. Als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Ik zou Sagan als 3rde kopman nemen, Demare op 1 en Cort op 2. Maar dat is omdat ik denk dat Demare wint :)

Phoenix0000

En Sagan krijgt ook punten AK nog

Kpenty

Mijn wilde gok Breschel 19e. Niet ontevreden mee. Hopelijk kan die in bijvoorbeeld Dwars door Vlaanderen voor mij scoren.

ivo001

Mijn team is al een week lang niet meer gewijzigd. Enige wat ik jammer vind is dat ik geen plaats heb kunnen maken voor Alaphillipe.

Sagan (7m)
Van Avermaet (6m)
Vanmarcke (4,5m)
Kristoff (4,5m)
Boonen (3m)
Gaviria (2,5m)
Debusschere (1,5m)
Erviti (1m)
Haussler (1m)
Oss (1m)

Valverde (4m)
Gilbert (2m)
Kreuziger (1,5m)
Mollema (1m)
Barguil (1m)

Kittel (1,5m)

Naesen heeft ook lang in mijn team gestaan. maar uiteindelijk vervangen voor Haussler omdat die me onbetwist de kopman lijkt voor de kasseien binnen zijn team. Felline is het ook niet geworden omdat ik hem met degenkolb, theuns en stuyven te weinig als kopman verwacht. Ook denk/hoop ik dat de heuvelklassiekers Mollema wordt uitgespeeld. Stannard heeft er ook een tijdje ingestaan, maar ik had het idee dat er gewoon net te weinig koersen waren waar hij echt mee kan doen. Overigens heb ik wel flinke twijfels bij mijn keuzes voor Gilbert, Boonen en Gaviria, maar kon gewoon niet zo snel echt een betere oplossing bedenken.

Overigens had ik vandaag de top 3 netjes in de juiste volgorde voorspeld, en daar een flinke sloot punten mee gepakt :)

Laatst gewijzigd
nathancouw

Katusha maakt net op facebook bekend dat Kristoff geen serieuze verwondingen heeft en morgen gewoon rijd voor de overwinning.

ONCE

Nou ben benieuwd, meestal als ik die gekke viking speel bakt ie er geen reet van

1 2 ... 22 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.