Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 30 ... 35 36
Janjanssen98765

Tot nu toe is Kwiatkowski de puntenpakket die je moet hebben inderdaad.
Vanmarcke degene die je het meeste kost.

pirazzi

Danny van Poppel heeft uitgereden dus zal nog wel teampunten krijgen.

snoek1974

Van Marcke rijdt te weinig voor zijn geld en Kristoff brengt ook nog te weinig , hier moet ik dus op letten de les voor volgend jaar

Van Marcke en Kristoff is gelijk in geld aan Alaphalippe / Kwiatowski en Trentin

jsprunk

De nummers 1,2,4,6,7,10 van het totaalklassement hebben geen Kwiatkowski. Hij is dus niet onmisbaar in je team.

Kingstown

Het belangrijkste is en blijft de juiste kopmannen selecteren en ik vermoed dat er vandaag maar heel weinig mensen zijn geweest die Kwiat als kopman hebben genomen.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik had Sagan-Gaviria-Kristoff als kopmannen, maar dat waren ook gelijk de enige van mijn team in de top 20.

Voor Dwars door Vlaanderen wordt het wel een stuk moeilijker om te kiezen voor de kopmannen.
Had op basis van voorgaande resultaten 1. Debuschere 2. Gaviria 3. Kristoff ingevuld, maar nu Gilbert, Vanmarcke en Sagan ook mee doen uit mijn team denk ik dat er wel iets aan mag veranderen.

Zadelpen

Ik zak langszaam weg naar de 1200ste plaats overall na de strade en msr. Maar nu komen de klassiekers waar mijn team op is gebaseerd, althans... dat is de bedoeling, ;-).

ONCE

Onzin om te beweren dat je Kwiat moet hebben. Zoals gezegd draait het om je kopmannen en er zullen er gisteren maar weinig Kwiat kopman gemaakt hebben.
Daarnaast rijdt Kwiat aankomende vlaamse klassiekers ook niet. Pas in de AGR weer

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@ivo: Peter Sagan doet toch niet mee aan DDV?
En Kristoff zie ik ook niet op de startlijst staan?

Laatst gewijzigd
ONCE

Sagan staat op de startlijst van DDV, dus lijkt me wel.
Kristoff doet niet mee

Luuuuuuukk

107e van de 17500 tot nu toe. Gaat zeer goed :)

jsprunk

'@ONCE: waar zie jij die startlijst dan? Op cyclingfever zie ik alleen Juraj Sagan, niet Peter. Bora start met Bennett staat daar?

Laatst gewijzigd
ONCE

Op procyclingstats

Zie op cyclingfever Ackerman ipv Peter Sagan, maar Ackerman start morgen in Catalonie dus ik denk dat Cyclingfever niet helemaal klopt

Laatst gewijzigd
ONCE

Cyclingfever zal wel kloppen. Kan ackermann ook nergens in de uitslag van vandaag vinden terwijl hij wel volgens pcs op de startlijst staat.

Jelle van der Linden

Nee, Peter Sagan doet morgen definitief niet mee aan DDV!
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170320_02791179

fvtende

Morgen gaat echt zo'n dag worden dat je flink verschil kan maken in de poule. Deels omdat je goeie keuze had qua kopmannen die wel/niet starten, maar ook je 'koopjes' kunnen hier zomaar eens een keer uitpakken met een topnotering.

Phoenix0000

Is nog lastig kiezen met mijn team qua kopmannen:

Gaviria, Demare, Matthews, Colbrelli, Felline, Debuscherre of toch Stybar?

Ik denk nu: 1. Demare, 2. Gaviria, 3. Colbrelli

Ab Normaal

Met die renners:
1. Demare, 2. Debusschere, 3. Gaviria

Phoenix0000

Gaviria pakt nog wel teamklassementspunten, Demare niet

ivo001

Jammer van de afwezigheid van Sagan en Kristoff.

Heb nu staan:
1. Gaviria
2. Debuschere
3. Vanmarcke/Gilbert (heb voorlopig Vanmarcke staan vanwege die toegevoegde kasseienstrook op 6km van de finish)

fvtende

Ik twijfel wel over Vanmarcke. Vind het toch niet echt geruststellend dat verhaal bij die blessure.

Jori

Vrees ervoor dat het nu wel heel erg bergafwaarts gaat met het klassiekerspel. Geen kwiatkowski kon je in principe nog overleven, vanwege zijn onwaarschijnlijkheid van winnen. Echter, deze race wordt een 1 tegen 1 van Demare vs Gaviria en die zitten niet in mijn team (Demare onderschat en had verwacht dat Boonen meer zou rijden omdat die zijn seizoen en carriere er naar Parijs Roubaix opzit, dus automatisch Gaviria in de weg zou zitten).
Denk ook dat het winnende team in ieder geval Demare en Gaviria heeft, toch 2 goed uitgevallen keuzes lijkt het nu.

Voor deze race keuze uit 4 renners : Benoot, Vanmarcke, Stybar en Naesen. Dus logischerwijs 1. Benoot 2. Naesen 3. Stybar (Vanmarcke heeft nog steeds problemen met zijn lies, kon de gehele Tirreno Adriatico niet op niveau komen)

Laatst gewijzigd
jsprunk

Felline, Matthews, Naesen, Colbrelli, Benoot voor 2 plekjes.. lastig :)

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik ga nu voor 1. Stybar, 2. Gaviria, 3. Demare denk ik. Maar misschien verander ik de volgorde nog.

Kpenty

Ik gok (en hoop) voor morgen een harde koers. Kopmannen: 1, Gilbert 2,Terpstra en 3, Boom

1 2 ... 30 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.