Ik had Sagan-Gaviria-Kristoff als kopmannen, maar dat waren ook gelijk de enige van mijn team in de top 20.
Voor Dwars door Vlaanderen wordt het wel een stuk moeilijker om te kiezen voor de kopmannen.
Had op basis van voorgaande resultaten 1. Debuschere 2. Gaviria 3. Kristoff ingevuld, maar nu Gilbert, Vanmarcke en Sagan ook mee doen uit mijn team denk ik dat er wel iets aan mag veranderen.
Vrees ervoor dat het nu wel heel erg bergafwaarts gaat met het klassiekerspel. Geen kwiatkowski kon je in principe nog overleven, vanwege zijn onwaarschijnlijkheid van winnen. Echter, deze race wordt een 1 tegen 1 van Demare vs Gaviria en die zitten niet in mijn team (Demare onderschat en had verwacht dat Boonen meer zou rijden omdat die zijn seizoen en carriere er naar Parijs Roubaix opzit, dus automatisch Gaviria in de weg zou zitten).
Denk ook dat het winnende team in ieder geval Demare en Gaviria heeft, toch 2 goed uitgevallen keuzes lijkt het nu.
Voor deze race keuze uit 4 renners : Benoot, Vanmarcke, Stybar en Naesen. Dus logischerwijs 1. Benoot 2. Naesen 3. Stybar (Vanmarcke heeft nog steeds problemen met zijn lies, kon de gehele Tirreno Adriatico niet op niveau komen)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.