Dacht nog luidop na (p. 7 21 februari 2017 om 07:16) over Durbridge, maar toch niet gedurfd...terwijl het leven...aan de top van Scorito nu net aan de durvers is, zo blijkt, want mijn schoonvader (fan van greg) staat daar zowaar op 1 te pronken, en ik hem nog Thwaites willen afraden...want DD rijdt zo weinig koersen mee. Ik ga me een ander lief zoeken.
Toch goed gescoord met de Strade. Numbers 1,2,3,4 (en 64). In mijn team. Sagan gelukkig 3e kopman gemaakt helaas toch niet voor de gok Kwiatkowski als 3e kopman gekozen. 317 Putten en overall van 11.170e plek naar de 4307e plek gestegen. Hopelijk is Kwiatkowski heel sterk in de Waalse klassiekers en kan ik misschien nog hoog eindigen.
grote kans dat ik ga spelen voor:
1. Sagan
2. Kristoff
3. Colbrelli
al neig ik dus naar GVA als 3e kopman, dit komt echter meer omdat ik in mijn huidige subpoule 1e sta en er van uit ga dat mijn naaste achtervolgers vrijwel allemaal GVA als een kopman gaan opstellen, zou hem dan dus 3e kopman maken met het oog op 'consolideren'. ga er wel gewoon van uit dat het een sprint zal worden, al denk ik dat de kans dit jaar wellicht iets groter is op een ontsnapping door de goede vorm van bijvoorbeeld GVA en Kwiatkowski in combinatie met de topfavoriet Sagan en zijn gewilligheid om mee te springen.
Ik volg min of meer BI-winning
1. Sagan
2. Colbrelli
3. Kristoff
Colbrelli op 2 en geen GVA is al straf genoeg als gok, dus zie ik af van een Felline en Trentin, omdat zij niet op één staan in de pikorde van hun ploeg, hoewel ze er volgens mij wel op gebrand zijn, na lange tijd de eerste Italiaan te zijn die weer een voorjaarsklassieker wint. Trentin heeft maanden geleden al laten verstaan dat MSR zijn grootste doel voor 2017 is, en ik zie hem zomaar een Pippo'ke doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.