Zie Sagan hier niet winnen. Heeft al meerdere keren laten zien dat hij bij de aankomst in Siena moet afhaken. Wel zie ik hem top 5 eindigen.
Kopmannen voor zaterdag zijn 1. Stybar, 2. Van Avermaet, 3. Sagan.
Voor 3. twijfel ik nog of ik Kwiatkowski of een Wellens boven Sagan zet, maar vind Sagan wel meer een zekerheidje om hoog te eindigen.
'@Kpenty : toen ie al fluitend 2e werd achter (toenmalig) ploegmaat Moser, vond ik dat toch niet echt afhaken
Ik ga m'n dochters 6 namen (sagan, stybar, gva, felline, benoot,valgren (serieuze outsider vind ik)) geven, waar ze dan maar een top 3 mee moeten maken. Op m'n dochtertjes kan ik niet kwaad worden ;-)
'@Bi-winning : elk nog maar 1 keer de Strade gereden, Benoot 8e, Vanmarcke dubbel zo goed en 4e, maar zelf zie ik die laatste morgen geen top 10 rijden, en Tiesj wel. Zonder de massale valpartij zou Tiesj volgens mij ook mee geweest zijn met de 3 in de omloop, en voor Sep geëindigd zijn. Maar het blijft gissen natuurlijk. Je zou je keuze kunnen afstemmen op de sterindeling of stemming op wielerflits, dan hoef je jezelf achteraf niks te verwijten ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.