Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 28 ... 35 36
Kpenty

Zie Sagan hier niet winnen. Heeft al meerdere keren laten zien dat hij bij de aankomst in Siena moet afhaken. Wel zie ik hem top 5 eindigen.

Kopmannen voor zaterdag zijn 1. Stybar, 2. Van Avermaet, 3. Sagan.
Voor 3. twijfel ik nog of ik Kwiatkowski of een Wellens boven Sagan zet, maar vind Sagan wel meer een zekerheidje om hoog te eindigen.

fringale

'@Kpenty : toen ie al fluitend 2e werd achter (toenmalig) ploegmaat Moser, vond ik dat toch niet echt afhaken

Ik ga m'n dochters 6 namen (sagan, stybar, gva, felline, benoot,valgren (serieuze outsider vind ik)) geven, waar ze dan maar een top 3 mee moeten maken. Op m'n dochtertjes kan ik niet kwaad worden ;-)

jort101

'@fringale
Hahahaha, goed idee idd ;)

ONCE

Als Sagan 5e wordt en stybar wint ontloopt dat elkaar niet zoveel als je Ak punten meerekent. Ik denk dat +ev is om Sagan 1e kopman te maken. De kans dat Sagan top 5 eindigt lijkt me groter dan winst van stybar

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@fringale

Oke sorry. Maar 2014 en 2016 wel en in 2015 moest die al eerder lossen.

ONCE

Volgens mij is Sagan nog nooit zo vroeg zo sterk als dit jaar het geval is. Met kop en schouders boven de rest uit vorige week

fringale

Weet iemand wat de weersvoorspellingen zijn ?

Laatst gewijzigd
Jori

En de grootste tempobeul, Cancellara, is gestopt, wat automatisch ook een prettigere opening vormt voor Sagan

jsprunk

Sagan voor mij ook zonder twijfel als eerste kopman. Verder ga ik waarschijnlijk voor Felline en GVA.
Erg jammer dat Ullissi niet mee doet. Zijn uitslagen hier gaven voor mij de doorslag om hem te selecteren.

snellerfietsen

De dubbele punten tellen toch alleen voor de dagscore? En niet voor punten van ak en team

ONCE

Oh ja my bad

Kpenty

'@ONCE had je me bijna op het verkeerde been gezet hahah.

ONCE

Laten we het maar op macht der gewoonte houden. Nog wel ff wennen die klassiekerscorito :D

Bi-winning

Heb Sagan en GVA als mijn imo vrij logische eerste twee kopmannen, voor mijn derde kopman twijfel ik tussen Benoot en Vanmarcke, wat denken jullie?

fringale

'@Bi-winning : elk nog maar 1 keer de Strade gereden, Benoot 8e, Vanmarcke dubbel zo goed en 4e, maar zelf zie ik die laatste morgen geen top 10 rijden, en Tiesj wel. Zonder de massale valpartij zou Tiesj volgens mij ook mee geweest zijn met de 3 in de omloop, en voor Sep geëindigd zijn. Maar het blijft gissen natuurlijk. Je zou je keuze kunnen afstemmen op de sterindeling of stemming op wielerflits, dan hoef je jezelf achteraf niks te verwijten ;-)

wielerliefhebbervandeweek

'@Bi-winning, ik zou net als mezelf Felline als 3e nemen ;-)

fringale

'@raymankapeens : van Valgren misschien toch niet teveel verwachten, want start de dag nadien in Parijs-Nice en ik dacht gelezen te hebben niet geheel zonder ambitie

Noud89

Ik geloof er helemaal niks van dat Valgren hier gaat starten. Is gewoon een foutje van PCS.

http://www.strade-bianche.it/en/squadre/

Laatst gewijzigd
wielerliefhebbervandeweek

Astana denkt van wel hoor ;-)

http://www.astanaproteam.kz/modules.php?name=astana&page=news&id=553

jort101

Astana heeft denk ik wel gelijk idd ;)

JimKro

1. Sagan 2. Stybar 3. GvA is mijn logische opstelling voor morgen!

fringale

'@JimKro : ik volg je 100%

jort101

Ik ga voor Benoot als 3e kopman ;) moet toch wat gokken om wat te stijgen...

Zadelpen

Sagan, Stybar, Felline...

Ik had eigenlijk Brambilla gepland voor morgen, maar die is nog niet in vorm. Wordt een zware koers... iemand anders een kans geven.

Dus Brambilla zal morgen wel iedereen er af fietsen haha, ;-).

Laatst gewijzigd
ConINGtador

P. Vakoc? Hoor ik niemand over. Reed vorig jaar ijzersterk.

1 2 ... 28 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.