Heb me nooit echt verdiept in de Strade Bianche (ben het wielrennen pas sinds een jaar of 1.5 echt aan het volgen), maar namen als Boasson Hagen, Rui Costa verassen me wel en ook het ontbreken van Valverde, Ulissi.
Moscon is volgens mij schaduw-kopman, achter Rosa, maar vond ik al sterk ogen in het openingsweekend.
Qua kopmannen kies ik toch Sagan als 1, alleen daarachter mogen V Avermaet en Stybar het nog uitvechten.
Had eigenlijk wel gerekend dat Ulissi hier ook zou starten , maar staat nog niet op de lijst , dat is wel een nadeel bij het spel , want weet ook niet welke koersen bijv Gaviria rijdt anders had ik Gaviria verkozen boven Kristoff als duidelijk zou zijn dat die genoeg koersen zou rijden en zou ik nog 2 miljoen over hebben om ergens up te graden .
Stybar heb ik niet en daar baal ik van. Maakte op het laatste moment de keuze tussen Stybar en Terpstra en snapte al heel snel niet waarom ik voor de laatste ben gegaan. Voor aankomende zaterdag is het voor mijn team aan Sagan, v Avermaet, Vanmarcke, Benoot, Felline, Uran, Trentin & Costa. Dat is toch een mooi rijtje.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.