Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 26 ... 35 36
MrSpeckNeck

Alleen Stuyven en Planckaert niet uit de top 10.

Maar na gisteren van Avermaet niet als kopman te hebben opgesteld vandaag Sagan niet opgesteld als kopman. Toch al een goede 200 punten die ik daarmee ben misgelopen... blijkt maar weer wat voor een invloed die kopmannen hebben..

Klootje Kriekeljon

Twaburov, dan hoor ik bij de meute? :)

MrSpeckNeck: kopmannen zijn KUT!

Laatst gewijzigd
Kingstown

'@ fringale":

Het is vrij simpel: van Avermaet en Sagan scoren altijd en overal. Die stellen nooit teleur, dus die kun je beiden overal als kopman inzetten waar ze aan de start verschijnen. Bij de rest is dat altijd maar afwachten.

fringale

'@Kingstown : klopt, een gouden regel, die ik met de voeten trad en nu dus helemaal ga moeten opzij zetten wil ik kans maken om weer wat goed te maken, want één ding is duidelijk, met je niet-kopmannen dicht je geen kloof

jsprunk

Vandaag exact even veel punten als gisteren (333). Scoor er wel beduidend beter mee in het klassement.
Als 3e kopman helaas Cort, maar Sagan en Demare hebben de punten binnen gehaald.

Zadelpen

Zo...... vandaag van 1900+ naar plek 300+ algemeen gestegen. Had plek 1 t-m 6, 8,9 en 11. Dat schiet lekker op.

Ik blijk een prima team te hebben tot zover.

Laatst gewijzigd
jort101

Eerste weekend voor mij een drama.. weer verkeerde kopman, Demare niet gekozen in plaats van Groenewegen.. wel 2000 plekken opgeschoven met de 245 punten m.

Kingstown

'@ Fringale:

Ik heb mezelf er ook aan bezondigd vandaag. Wel Sagan als kopman, maar bij een dergelijke race vantevoren toch denken dat Cort hier lekker mee kan gaan sprinten (zeker na zijn optreden in de Omloop) en dus kopman maken ipv GvA. Tsja....dom dus. :p Die 2 zijn zo ongeloof sterk op dit moment dat eigenlijk alleen een val zoals in de RvV van vorig jaar roet in het eten kan gooien.

nathancouw

k doe het redelijk goed na het openingsweekend op een 208ste plaats. en dat met een 'team snel maken zodat ik iets heb' team.. :)

WCEendT

'@Nathancouw
Misschien juist de reden dat je het zo goed doet ;).

ivo001

Het lijkt er nu al op dat Boonen zijn geld niet waard gaat zijn. Ook Debusschere is wat zuur dat die gister viel en daardoor vandaag mist.
Kristoff gewoon teleurstellend vandaag.

fringale

Er is een spreekwoord dat zegt, spijt komt na het openingsweekend, maar ik trek me op aan de gedachte dat de sterren van het openingsweekend al vaker bewezen hebben nadien geen deuk meer in een pakje boter te kunnen slaan ...al werd dat vorig jaar natuurlijk wel compleet tegengesproken door GVA en Peter De Verschrikkelijke...Yeti, en in hun geval mag dat zo blijven.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Iemand een idee of Ulissi de Strade Bianchi gaat rijden?

nathancouw

'@jsprunk, geen flauw idee!

ONCE

Lijkt me niet. Hij staat volgens pcs voor 5/3 bij Parijs-nice.

aardappeljager

Toch een kanshebber. Had hem van te voren als kopman aangemerkt voor de strade

jelle013

Sta nu 811de... matige score gehaald het eerste weekend..
Iedereen die GVA en Sagan en Vanmarcke niet in 1 team hebben gaan sowieso niet hoog eindigen (lopen al te veel punten mis, dat compenseert een Felline of Naesen nooit). We zullen het op het einde van de klassiekers zien.

Moeilijkere vraag gaat zijn.. Kopmannen voor Strade Bianche...
Benoot, Stybar, Sagan gewoon?

snellerfietsen

Zou een GVA altijd boven benoot verkiezen als kopman jelle

jort101

'@jelle
Haha, dus jij weet NU AL dat die mensen niet hoog gaan eindigen, mag ik ook even in je glazenbol kijken? :)

jelle013

'@jort101, ja het is toch kansloos als je van de 3 renners die sowieso de meeste punten pakken er 2 niet in je team hebt..
@ snellerfietsen het zal inderdaad eerder GVA, Sagan, Vanmarcke worden.. De laatste kopman maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, is toch maar factor 1,5...

nathancouw

Etixx all the way

jort101

'@jelle
Ja als je er 1 van in je team hebt ben je vrij kansloos idd denk ik.. maar met 2 niet.

Myk

Iemand idee waar het zaterdag wordt uitgezonden? Eurosport heeft nu exclusieve rechten maar Eurosport 1 is gewoon te zien maar Eurosport 2 zit in een betaalpakket.....is toch, zeker ook voor de mooie omgeving, 1 van mijn favoriete wedstrijden....

Noud89

Volgens de programmering is dit ook op eurosport 1 te zien. Hopelijk met de goede (mannelijke) José

Myk

'@Noud89 waar heb jij dat vandaan? Ik zie in de volgende link dat het libe op eurosport 2 wordt uitgezonden;
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/latest-news/strade-bianche-live-tv-guide-214600

1 2 ... 26 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.