Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 8 ... 35 36
lnnrt

Ik ben eruit, ga er niet meer naar kijken (tenzij iemand deze week nog iets overkomt). Ik heb vier 750.000'ers. Waarvan drie heuvelmannen (dat zijn ook de enige heuvelmannen die ik heb). De parcourswijziging in de AGR heeft bij mij de doorslag gegeven om vol in te zetten op de kassei- en sprintmannen. De drie heuvelmannen kan ik dan nog inzetten als kopman en duimen voor een (redelijk) hoge notering voor ze.

aardappeljager

'@ab

Eerste optie zijn 2 heuvel mannen
Tweede optie 1 heuvel en 1 kassei

Als je al voldoende heuvel mannen hebt om kopman te maken in het waalse werk zou ik optie 2 kiezen. Zo niet dan optie 1

Ab Normaal

'@Aardappeljager
ja, heb ook nog Barguil, Poels en Uran.

JimKro

Gallopin rijdt dit jaar de kasseien geloof ik

jelle013

Jongens jongens wat een discussie terwijl het zo makkelijk is...
Lijkt me duidelijk dat Bennoot gewoon top gaat zijn! Ook Theuns is een moetje bij mij...
Mijn verrassing gaat Uran Vliegen en Gougeard zijn.. Ik neem aan dat ik het algemeen klassement wederom ga winnen..

jelle013

Daarnaast natuurlijk gewoon alle toppers zoals Sagan ed meegenomen, past makkelijk in het team als je ziet dat je voor 500 en 750 ook zeer leuke renners kunt selecteren!

jort101

'@jelle
Wederom? Eerste keer dat je dit spel kan spelen ;)

daaan

Experts wie kan mij helpen? :) is arndt (750.000) zijn geld waard. Tevens zal demare veel rijden dit jaar maar is hij ook zijn 2.000.000 waard? Trentin is voor ik oveigens een zekerheidje in mijn team.

daaan

Ik is mij en alvast bedankt voor de reactie (s). Gr. Daan

fringale

ik denk dat ik vooral renners ga kiezen die hier om "privé" redenen nog niet ter sprake zijn gekomen ;-)

@daaan : Demare kost je 3.000.000, en is naar t schijnt gebrand op MSR (t zal me benieuwen of iemand hem nog over de Cipressa durft heisen) en Parijs-Roubaix, twee koersen die hij "vanzeléveni" gaat winnen, maar k zie hem wel sprokkelen in Kuurne, Wevelgem, DDV en waarom niet, Scheldeprijs. Of dat genoeg gaat zijn om z'n prijs te rechtvaardigen, daar vrees ik voor.

daaan

'@fringale: super bedankt voor je reactie. Ik ga er nog is over na denken aan de hand van deze informatie :)

ONCE

'@ daaan

Wat gaat Arndt rijden dan. Alleen de scheldeprijs?
Voor dat geld heb je betere opties in het sprintersgilde, hell ik heb er op het moment zelfs 2 van 750.000

Noud89

Arndt zei eerder dit:

The victory is Arndt’s third at WorldTour level, after a stage of the Criterium du Dauphine in 2014 and a stage of the Giro d’Italia last year. He builds now towards the start of his European season where he’ll be hoping to add his palmares.

“[The win] gives me actually a lot of motivation also towards the Classics,” Arndt said. “I mean the Classics is again something different — it’s just 60-70 kilometres longer and then not in 30 degrees. Then we have probably rain and zero degrees but you know it gives me a lot of motivation and it’s really nice to finish it off with a WorldTour victory.”

Ik denk dat hij dus wel meer gaat rijden dan alleen de Scheldeprijs

aardappeljager

Benieuwd wat Gilbert gaan doen nu hij betaald wordt per prestatie

Laatst gewijzigd
Stefantastisch

Iemand enig idee wie er uit gespeeld wordt bij Trek? Stuyven, Degenkolb of toch Theuns?

Jori

Stuyven en Degenkolb delen het kopmanschap, voor het openingsweekend krijgt Theuns Omloop en Stuyven KBK

Gilbert heeft naar mijn inziens een te groot ego en doet het niet voor het geld. Dus geeft hij altijd maximaal, maar in mijn ogen is hij over de top van zijn kunnen heen.

Laatst gewijzigd
thombvb

'@Jori, Aan de ene kant verwacht ik veel van Gilbert. Hij rijdt veel koersen en blijft altijd wel Philippe Gilbert. Aan de andere kant is het ook een gok. Op welke plek staat hij in de pikorde? Zijn de jonge honden hem voorbijgestreefd. Zoals altijd, lastig lastig.
En als ik hem niet neem gaat hij het uiteraard goed doen. En andersom.

Laatst gewijzigd
ONCE

'@Noud89.

Hij rijdt al geen KBK, dus al 1 "sprinterswedstrijd" minder kans. Daarnaast zal Matthews wel naar voren worden geschoven in MSR
Er zijn mi betere 750.000 sprinters als optie, denk dat Arndt in de echt kasseiklassiekers nu ook niet de punten voor je gaat halen

Laatst gewijzigd
Jochemss

Wie zal het beter gaan doen dit jaar, Stuyven of Benoot?

aardappeljager

Ik verwacht iets meer van Benoot. Hij is vooral iets veelzijdiger dan stuyven

MrSjaakBraak

Benoot en Stuyven zijn toch allebei te duur voor hoe goed ze zijn ?!

aardappeljager

Ik heb ze ook beide niet hier, maar dat was niet de vraag die gesteld werd

jort101

Alleen Stuyven vind ik te duur.. omdat ik denk dat Degenkolb alsnog een streepje voor krijgt als kopman. Bij benoot heb ik ook m'n twijfels, maar die is wel de absolute kopman.

thombvb

Nou absolute kopman? Ze hebben daar ook nog Debusschere, Roelandts, Gallopin en Greipel.

Laatst gewijzigd
jort101

'@thom
Ja, maar denk wel dat Benoot de eerste kopman is.. en Stuyven niet

1 2 ... 8 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.