Ik ben eruit, ga er niet meer naar kijken (tenzij iemand deze week nog iets overkomt). Ik heb vier 750.000'ers. Waarvan drie heuvelmannen (dat zijn ook de enige heuvelmannen die ik heb). De parcourswijziging in de AGR heeft bij mij de doorslag gegeven om vol in te zetten op de kassei- en sprintmannen. De drie heuvelmannen kan ik dan nog inzetten als kopman en duimen voor een (redelijk) hoge notering voor ze.
ik denk dat ik vooral renners ga kiezen die hier om "privé" redenen nog niet ter sprake zijn gekomen ;-)
@daaan : Demare kost je 3.000.000, en is naar t schijnt gebrand op MSR (t zal me benieuwen of iemand hem nog over de Cipressa durft heisen) en Parijs-Roubaix, twee koersen die hij "vanzeléveni" gaat winnen, maar k zie hem wel sprokkelen in Kuurne, Wevelgem, DDV en waarom niet, Scheldeprijs. Of dat genoeg gaat zijn om z'n prijs te rechtvaardigen, daar vrees ik voor.
Arndt zei eerder dit:
The victory is Arndt’s third at WorldTour level, after a stage of the Criterium du Dauphine in 2014 and a stage of the Giro d’Italia last year. He builds now towards the start of his European season where he’ll be hoping to add his palmares.
“[The win] gives me actually a lot of motivation also towards the Classics,” Arndt said. “I mean the Classics is again something different — it’s just 60-70 kilometres longer and then not in 30 degrees. Then we have probably rain and zero degrees but you know it gives me a lot of motivation and it’s really nice to finish it off with a WorldTour victory.”
Ik denk dat hij dus wel meer gaat rijden dan alleen de Scheldeprijs
'@Jori, Aan de ene kant verwacht ik veel van Gilbert. Hij rijdt veel koersen en blijft altijd wel Philippe Gilbert. Aan de andere kant is het ook een gok. Op welke plek staat hij in de pikorde? Zijn de jonge honden hem voorbijgestreefd. Zoals altijd, lastig lastig.
En als ik hem niet neem gaat hij het uiteraard goed doen. En andersom.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.