Scorito Klassiekerspel

1 2 ... 7 ... 35 36
Tim076

Heb mijn team eindelijk zo goed als rond. Heb alleen nog 1 renner nodig en heb nog 1 mil over. Maar geen idee wie ik moet nemen.. iemand een leuke tip?

WCEendT

'@Aardappel
Ik zou dan weer altijd voor Stannard gaan.

WCEendT

'@Tim076
Gok het een jaar te laat op Haymann ;).

nasibal

Ik laat v. Avermaet thuis.

arviidd

Ik vind 750.000 echt een shit bedrag. Als je er 1 neemt moet je er meteen 2 nemen of 250.000 over houden.

WCEendT

'@Arvii

Ik zie echt geen reden om een 750 renner te nemen.

Kingstown

'@ Nasibal:

Was jij niet die dude die tijdens de Tour Sagan thuisliet en daar pagina's lang allerlei mooie redenen bij wist te vertellen en hem uiteindelijk toch meenam als sprintkopman? Leuk dat je weer een balletje opgooit, maar het wordt een tikje voorspelbaar op deze manier dat je bij elke poule roept dat je een grote favoriet thuis laat.

arviidd

Ik wel! Ik kom op 3 renners die ik graag wil maar, ik hou het op 2.

WCEendT

'@Kingstown
Hij is ook degene die ons al minstens 4 grote ronde poules vermaakt en ook degene die heeft bewezen er genoeg van af te weten. Het is net wat jij je van iemand kan herinneren, had je je laten "ompraten" door Nasi en heb je toevallig zelf Sagan daardoor thuis gelaten? ;)

@Arriii
Jaah ik was weer te snel met reageren, weer het een en ander veranderd en zit nu zelf ook met 2 750 renners ;).

Laatst gewijzigd
jort101

'@kingstown
Jij durft.. Nu moet je zelf ook laten zien dat je wel een echte "kenner" bent ;) ik zie idd ook geen reden om kritiek op Nasi te hebben.

arviidd

'@Kingstown

Kan hij toch ook gewoon zeggen en doen? Neem aan dat je je eigen team maakt en niet doet wat hij zegt? Dat is namelijk de bedoeling.

Ik vind het ook fijn dat er nog geen lijstjes gedeeld zijn.

jort101

'@arviidd
Ja vind ik ook. Met name bij de poule van de Giro vorig jaar waren er heel veel mensen die hun team deelden.. daardoor werd het er niet veel leuker op.

nasibal

Haha jongens bedankt dat jullie in de verdediging schieten voor mij, maar Kingstown heeft natuurlijk honderd procent gelijk. Ik probeerde ook een beetje te stoken

Al is het wél zo dat ik destijds daadwerkelijk echt pas op het laatste moment Sagan er weer ingefietst heb. Dat ik bij elke poule alleen maar roep dat ik grote jongens weglaat is ook niet waar. Vaak blijven er daadwerkelijk wel 1 of 2 thuis bij mij. Ook nu moet ik oprecht zeggen dat ik zeer sterk overweeg om hem er uit te laten. Kan met vrij grote zekeheid zeggen dat als.ik hem er wel in doe het ten koste van Vanmarcke zal en Benoot of Alaphilippe zal gaan. (En ja, ook wat andere mutaties, want die bedragen zijn niet gelijk aan elkaar natuurlijk ;) )

Laatst gewijzigd
WCEendT

Toch leuk om weer de bekende namen terug te zien, met natuurlijk ook de nodige nieuwe namen.

Zadelpen

Ik kwam er net een beetje in bij de grote rondes, en nu moet ik ineens klassiekers gaan poolen. Erg lastig moet ik zeggen. Maar goed, iedereen is nu een groentje, wie weet kan ik verrassen, :-).

Jori

Toch maar weer een gokje wagen.
De 750.000 renners zijn in mijn ogen 1 van de mooiste renners. Stel je nou eens voor dat dit jaar de doorbraak is van Moscon, dat V Poppel een race pakt (scheldeprijs, kuurne-brussel-kuurne of misschien wel Milaan-San Remo), dat Wellens er met gewoon op de muur van Hoei er vandoor gaat, dat Langeveld Vanmarcke als bliksemafleider gebruikt, dat Hermans gewoon Luik-Bastenaken-Luik pakt, dat Uran de woorden van zijn manager waar maakt, dat Chaves van de Waalse Pijl een doel zou maken, dat Betancur de vorm van 2013 heeft.

Toegegeven, het ene scenario is waarschijnlijker dan de andere en er is altijd wel een reden te bedenken waarom ze enkel 750.000 kosten. Maar met zulke gedachten kan ik prima het voorseizoen doorkomen!

@Nasibal: Vanmarcke eruit is toch een zekerheidje? Rijdt immers voor Cannondale, die vallen altijd tegen in Scorito ;)

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@jori
Het is toch Vanmarcke, niet een Dombrowski ;).

Kpenty

Voor 750.000 vind ik Stijn Vandenbergh ook wel een interessante keuze. Of heeft hij voorgaande jaren alleen maar geprofiteerd van de sterkte van QS dat hij nu bij AG2R geen top 10 plaatsen meer kan klaarspelen?

Jori

http://www.sport.be/nl/wielrennen/article.html?Article_ID=795896

Busted

Ah, de in ruzie escalerende discussies met o.a. nasibal en WcEendT, de nostalgie. Ik begon het al te missen.
Was er tijdens de tour niet iemand die daar constant tegenin ging? Quizvraagje?

Oh, ik neem btw Rowe én Stannard mee, opgelost.

fringale

Iemand een mening over Luke Durbridge ? 25 nu en blijkbaar in Gent verbleven om zich volledig toe te leggen op de Vlaamse klassiekers. Hij viel me vorig jaar al op waarin hij naar eigen zeggen een grote stap zette waar hij er dit jaar een paar wil aan toevoegen, maw hij hoopt de finales te kunnen rijden. Hij lijkt mij er alleszins het "gabarit" voor te hebben en hij zou niet de eerste hardrijder zijn met succes op Vlaamse wegen. Het zou een mooie joker kunnen zijn, maar misschien nog een jaartje te vroeg ? Bovendien plakt op hem ook het "vervelende" bedrag van 750.000, net iets teveel voor een dark horse.

Ab Normaal

Je moet ook een beetje geluk hebben. Er zijn zó ongelofelijk veel renners die kans maken op een incidentele hoge uitslag. Als je toevallig de juiste hebt, ben je spekkoper. Hoewel je die toch geen kopman maakt.
Persoonlijk vind ik Phinney wel interessant. Heeft in het verleden bewezen heel hard te kunnen en is ook niet traag als het op een sprintje aankomt.
Is inmiddels weer redelijk fit, mist alleen de hardheid van de wedstrijd nog, maar misschien kan ie verrassen.

aardappeljager

Laat het maar snel beginnen. Al wil je de voorpret natuurlijk ook niet missen.

Stijn komt er bij mij zeker in voor 750k en heb vertrouwen in hermans als een van mijn drie heuvelmannen.

We gaan uiteindelijk wel zien of mijn verdeling tegen mij gaat werken of niet. Van poppel is ook een van mijn sprinters, al neem ik waarschijnlijk ook kristoff en degenkolb mee

thombvb

En mogen we al wat verwachten van David Per, of is dat net wat te vroeg? Weinig druk, maar kan misschien wel verrassen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik ben er ver uit.
Heb nog 6 mln over voor twee posities en twijfel tussen Valverde en Dan Martin plus 500.000 overhouden of Alaphillipe en Theuns. Bah bah. maar ook weer leuk.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 ... 35 36

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.