WielerFlits Live

1 2 3 »
Spruch

'@Wheely
Ik denk juist dat die meer uitgesproken leden niet erg interessant zijn om naar te luisteren. Veel leden horen zichzelf veel te graag en zijn vrij arrogant. Daarnaast zijn er denk ik vrij weinig leden die echt wat kunnen toevoegen met hun mening. Vlek vind ik wel iemand die vrij genuanceerd is en bij de feiten blijft. En een paar wat minder frequent reagerende leden. Solitary Shell wellicht, tendam is ook een lid dat aardig wat weet.

S. Morgenstern

Ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die zo'n uitzending inhoudelijk zonder moeite aan moeten kunnen. Het zal vooral zaak zijn degenen te vinden die zich op hun gemak voelen in zo'n setting. Xistnc samen met Youri aan tafel? Lijkt me wel wat.

Retro Lex

Ook wel belangrijk. Wel Biermerk sponsort deze speciale uitzending ?
Hoe is de setting. Zoals gewoonlijk een tafel met 4 die bloed serieus zijn ? Of wat meer volk en wat jolliger zoals Tour du Jour ?

Wheely

Zelf vind ik de bijdragen van Poeksel, Verweggistan en 123poetertjes altijd wel leuk om te lezen. Spruch, Hoofdisvrij, Leukefans, klootje, vlek en xistnc zijn volgens mij ook prima kerels. Waarschijnlijk vergeet ik er een hele hoop nu...

Edit: zie daar, Reto Lex vergeten.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Je vergeet natuurlijk mij Wheely!

Avatar of
Maxim Horssels
admin

'@Retro Lex, in de studio staat een tap met Heineken. ;)

@vlek, setting en sfeer zijn zeker niet onbelangrijk. Er mag, beter gezegd er moet, ook gelachen worden aan tafel. Qua onderwerpkeuze hebben we alle vrijheid. Het hoeft dus niet alleen over de wieleractualiteit te gaan. Mij lijkt het bijvoorbeeld best interessant om het over fanbeleving te hebben. Hoe jullie dat ervaren, hebben zien veranderen en hoe dat beter kan.

Laatst gewijzigd
Wheely

'@LL
Eigenlijk ben jij must have

Romāns Vainšteins

Heineken, gatver.

achtpuntzes

inderdaad RV. het bier met de minste smaak van allemaal.

Wielrennertje

Zou een leuk idee kunnen zijn. Het moeten wel bekwame mensen zijn die leuk kunnen babbelen. Ik denk namelijk dat er genoeg WFers zijn die hier een grote mond hebben, maar in de studio hoogstwaarschijnlijk stilletjes erbij zullen zitten. Je moet gewoon mensen hebben die hier in de reacties ook gezellig kunnen zijn en in zijn voor een lolletje. Zo zijn er in volghier-topics altijd wel wat leuke stemmingsmakers (nederbelg, 8.6, xistnc, RV). Ik zou dan ook wel mensen kiezen die echt al een tijd deel zijn van de WF 'community'.

Mathieu Moller

Ik denk ook dat rahimns wel interessant kan zijn, maar het moet natuurlijk niet de hele avond over één team gaan. Ik zou verder wel graag RV, 8.6 of xistnc zien.

simplex

Misschien is het ook wel leuker om éénmalig een minder serieuze uitzending te maken en geen " betweetkenners" te krijgen, maar leden met wel wat meer langere ervaring als wielrenner of toerrijder die vanuit een ervaringsperspectief met humor en echte verhalen de kijkers kunnen vermaken.
De deskundigheid moeten we echt aan de voorgaande (reguliere) gasten over laten.
De vandaag al regelmatig genoemde namen moeten zich niet aan deze sessie wagen. Doet vermoedelijk te veel afbreuk aan hun imago.
PS ik ben zeker geen kandidaat want ik schiet op diverse fronten tekort.

FritsvanHoefelen

rahimns mag van mij wel aan tafel, maar dan mag hij alleen over andere ploegen praten ;)

Adelaar

De Bouhanni Box mag er wat mij betreft uit. Liever zou ik, als je dan toch luchtig wil afsluiten, eindigen met een fietsspel. Waarbij het Holland Sport-spel uiteraard het summum is!

simplex

Petje op, petje af van Wilfried de Jong was destijds echt een leuk spel en groot succes.
Heb het later nog eens bij onze feestavond van wielerclub toegepast maar dan meer op ludieke wijze.
Helaas kan zoiets niet werken bij Wielerflits Live.

klassementsrenner

Misschien is het leuk de bouhanni box tijdelijk te vervangen. als verschillende dingen hebt op het eind en dat afwisseld... misschien is dat leuk maar dat is aan jullie.

Klootje Kriekeljon

Wil/mag Nick Doup ook nog eens aan tafel aanschuiven? Die was voorheen bij WFLive al heel degelijk als 'man op de achtergrond', daarom miste ik hem eigenlijk al een beetje in de nieuwe opzet.

Nu zit ik net dat filmpje te kijken van Scorito/Vuelta en ook daar valt weer op hoe sterk hij overkomt. Heeft van nature denk ik gewoon al een prettig voorkomen, maar daardoor op beeld ook de juiste intensiteit (rust). Komt altijd prima uit zijn woorden en blinkt uit in beknopt en duidelijk taalgebruik. Heeft daarmee dus ook een grote gun-factor. Stoort op geen enkele manier, weet altijd ondergeschikt aan het gespreksonderwerp zijn rol te in te vullen. Alles in het teken van zo goed en gevat mogelijk informatie verstrekken aan de kijker.
Wanneer hij zich in het gesprek mengt is het relevant, anders hoor je hem gewoon niet. Maar voelt op bepaalde momenten ook onwijs goed aan wanneer er voor de kijker misschien net dat beetje extra uitleg of duiding nodig was.

Je ziet allerlei zaken die je iemand heel moeilijk aan kunt leren. Hij heeft het van nature (lijkt het voor mij als kijker) al. Talent.

Hup Nick!

Laatst gewijzigd
Verweggistan

'@klootje: Daar sluit ik mij bij aan.

Spartacus

Als je een amusante uitzending wil: nodig Jose Been eens uit ;)

Roy van den Busken

Gaat de uitzending met trouwe bezoekers van WielerFlits door?

Secondant

Goedemorgen allen,

Ik mis WF Live enorm. Ik hoop dat er eerdaags weer gestart wordt met de talkshow. Hoeft wat mij betreft niet persee live, mag ook best een paar uur later ge-upload worden, maar ik vond het altijd echt top.

Wordt er nog gestart met een nieuw seizoen?

Groeten,
De Secondant.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wordt er nog gestart met een nieuw seizoen?
Helaas kan ik daar nog geen concrete update over geven. We hebben de ambitie om in 2018 terug te keren met een verbeterde versie van WielerFlits Live, maar of dat gaat lukken kan ik nu nog niet zeggen.

Het produceren van een wekelijkse talkshow is een kostbare onderneming, vandaar dat we de voorbije maanden met verschillende partijen in gesprek zijn geweest om met WielerFlits Live een doorstart te maken. Die gesprekken zijn inmiddels zeer concreet en we zijn in een vergevorderd stadium, maar we zijn nog niet zo ver om te kunnen zeggen of en wanneer er weer een uitzending komt.

Secondant

'@Martin,
Thanks, succes met het format en de gesprekken. Wat mij betreft zeker een aanwinst en hoewel ik het praktisch nooit live kon kijken, heb ik alle uitzendingen gezien. Hopelijk komen jullie er uit en kunnen wij wielervolgers snel weer inschakelen. Jullie verdienden meer YouTube-hits dan jullie kregen!

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.