Wielerflits Grandtour spel: Giro 2017

1 2 3 4 ... 16 17
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kan de 2e divisie in principe nog uitbreiden tot 25 deelnemers, maar dat is dan ook echt het maximale wat ik kan verwerken in 1 divisie.

coolietje

Aanwezig!

shyguy

Count me in

Milsen

Ik ben er weer bij. Moet wel weer ff alles oppakken gelukkig nu ff vakantie :-)

SlamSam111

Ik wil graag meedoen!

Ilfuego

Hallo, ik doe ook weer graag mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wow, wat een belangstelling... echt waanzinnig. Heel veel nieuwe aanmeldingen en op dit moment zou ook de 2e divisie 25 deelnemers hebben. Wel heb ik nog relatief veel oude deelnemers van wie ik geen bevestiging hier voorbij zien komen en dat stelt me dus wel voor een dilemma. Vanuit de 1e divisie heb ik nog van 4 deelnemers niets voorbij zien komen:

Jorik112
Laatste man
TiesW
Wilco Kelderman

Ik stuur de 25 deelnemers vanuit de 2e divisie straks allemaal het deelname formulier, maar het zou dus kunnen dat ik maar 15 reacties terugkrijg. In principe speel ik deze divisie dan ook met die 15. Mocht het alleen zijn dat ik nog meer aanmeldingen krijg voor de 2e divisie dan schuiven automatisch de eerst volgende van einduitslag van vorig jaar door naar de 1e divisie, ik vind het onterecht dat nieuwe aanmeldingen niet mee zouden kunnen spelen als er plekken over zijn.

Dat betekent wel voor diegene die dus nu vanuit de 1e divisie de Giro niet meedoen automatisch terugvallen naar de 2e divisie voor de TDF.

Maar ook vanuit de 2e divisie heb ik nog 6 man van de vorige editie nog geen bevestiging, dus ook daar ligt nog ruimte.

Billi
Busted
Noud89
Rolei
Nasibal
WCeendT

Hopelijk gaan we de Giro in met 50 deelnemers... maar ik ben al heel tevreden met de deelnemers die zich nu hebben aangemeld.

Even nog een mededeling voor de nieuwe aanmeldingen. Ik heb veel mailtjes gezien waarin de screennaam er niet bijstaat. Dus je staat dan op de deelnemerslijst onder je eigen naam. Wil je vanwege je eigen privacy dat voorkomen, stuur me dan nog even een mailtje met je screennaam erbij. Dat kan natuurlijk ook straks op het deelnameformulier.

Eventuele rijtjes mogen trouwens straks ook worden aangeleverd via PB.

Laatst gewijzigd
Goozbabs

Excuses, ik dacht dat in je eerste bericht stond dat we automatisch aangemeld waren. Geweldig dat je dit jaar het spel weer organiseert!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Goozbabs Sorry, maar dat is natuurlijk ook zo... alleen had ik niet verwacht zoveel nieuwe aanmeldingen te krijgen. Maar diegene die niet reageren krijgen gewoon een deelname formulier. Dus een bevestiging dat je meedoet in dit topic, maakt het nu even wat makkelijk voor mij. Maar leuk dat je er weer bij bent.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

de deelnameformulieren zijn verzonden. Je kan deze dus invullen en het excelbestand aan mij terugmailen, of reageren via een PB

Als je via PB reageert, doe dit dan als volgend:

vb

KWIATKOWSKI Michal
MARTIN Daniel
enz

Dus niet met getallen ervoor en kopieer ze van de deelnamlijst op PCS... zo kan ik ze makkelijker terugzetten in Excel en voorkom je fouten. Ook de naam van de wielerploeg invullen zoals ze op PCS staan vermeld. Het Excelbestand luistert heel nauw, bij spelfouten of andere benamingen rekent hij de punten verkeerd. En het kost mij onnodig veel tijd om dit te corrigeren.

Veel plezier met invullen en met een tactische ploeg te komen. Ik heb er weer zin in.

Moraalridder

Ik doe uiteraard ook weer mee, hopelijk op naar divisie 1!

davidavid

Ah mail ontvangen, bedankt! Ik doe ook weer mee.

krypton

Ik ben er bij hoor Rahimns, bedankt voor het mailtje. Ik lees niet altijd op het forum...

dustin

Bij deze, present!

ezequiel

Ik ben er ook weer bij.

Peter Post Forever

Ik doe mee!!

Senioralex

Ik denk wel dat we tot einde Ronde van Romandië (30 april) moeten wachten voor een volledige deelnemerslijst.
Nu zijn er nog ploegen met drie renners,iets wat opgevangen wordt door ploegen met 13 renners...
Met een afgewerkte deelnemerslijst op 1 of 2 mei wordt het nachtwerk om alles klaar te krijgen voor 4 mei voor
de deelnemers die het na hun werk moeten doen...

Senioralex

honderdprocent

Bedankt voor de mail Rahims ik zie het op het forum vaak net te laat, maar doe heel graag mee. Op naar de divisie 1!

rosencrantz

mail ontvangen, ik ga ook weer meedoen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ziet er naar uit dat we met een recordaantal deelnemers gaan spelen... echt top.

arviidd

Mail ook binnen. Nu nog even wachten op de selecties.

pirazzi

Met 3 geconfirmeerde selecties heb je inderdaad maar de keuze uit 27 renners. Wel te doen natuurlijk omdat je maar 15 hoeft op te geven.

Luuuuuuukk

Ik heb hier toch reeds vermeld dat ik weer mee doe? Ben althans wel van de partij! Ben tot 1 mei op vakantie, ga er daarna eens naar kijke

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Luuuuuuukk sorry man, over het hoofd gezien. Heb de post al aangepast..

pirazzi

Een rekenvoorbeeld: Renner X wint de eerste etappe en is door 21 deelnemers gekozen.
Etappe punten voor die renner X is dan 25 +100/21 = 29,761904
Voor de tussentijdse klassementen staat hij dan eerste in de leiderstrui en de puntentrui, de bergtrui kan theoretisch ook maar is niet waarschijnlijk.
Tussentijdse klassementen punten voor die renner X is dan 10 + 40/21 = 11,904761 (leiders en puntentrui samen).
In totaal heeft deze renner dan na de eerste etappe 41,67 verdiend voor 21 deelnemers.
Dit zou moeten kloppen, welke afronding het excel programma gebruikt weet ik niet. :)

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.