Wielerflits Grandtour spel: Giro 2017

1 2 3 4 ... 16 17
Busted

Ik doe gewoon weer mee, het is even wachten op de selecties uiteraard. Het is wel fors groter dan vorig jaar zeg, leuk. De promotiekansen nemen wel af zo, dat is dan weer de andere kant! Of er moeten nog 3 uit de eerste niet meedoen :D

Pieterboy

Kan ik nog meedoen?

TiesW

Bin dabei! Thanks voor het mailtje, sorry voor late reactie. Zal de komende dagen even mijn selectie opsturen. Thanks voor de organisatie wederom Rahim!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pieterboy stuur even een mailtje naar [email protected] ... je staat wel op de reservelijst, maar dan kan je wel alvast een formulier insturen mochten er nog mensen afhaken.

wilco kelderman

Ik doe ook weer mee!

billi

Ben er bij :)

Laatste man

Ben er bij. Vanaf zondag tijd.

Noud89

Ik ben erbij!

Senioralex

Bij het opstellen van een ploeg is het voor de tweedeklassers een hopeloze zaak.Bij Cyclingfever zien
we bij 14 ploegen andere leidersnamen dan bij Procyclingstats!!! En bovendien zijn de renners bij
CF genummerd...Morgen is het reeds 1 mei en er staan bij mij nog maar alleen schetsen terwijl 4 mei.
dichtbij komt (voor de tweede klassers dus).

Senioralex

Ga seffens de Ronde van Romandie volgen.Sinds vrijdag met stoppen in m'n oren.Jullie mogen raden
waarom...

Snelle wieltjes

ik doe mee

Mathieu Moller

Ja, dat probleem heb ik ook, Senioralex.
Van de meeste ploegen weet ik wel wie nummer 1 opgespeld krijgt (Nibali, Quintana, Kruijswijk), maar bij sommige ploegen heb ik eigenlijk geen idee (Astana, Willier).

pirazzi

Bij Astana hebben ze nummer 22 t/m 29. Scarponi zou nummer 21 hebben gehad, zie nieuwsbericht daarover.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De deelnemers uit de 2e divisie jullie zullen pas kunnen insturen als de volledige startlijst met startnummers bekend is. Dus wacht zo lang mogelijk. Ik mag er toch vanuit gaan dat donderdag dit zeker er is. Ik zal voor de zekerheid nog even een lijstje publiceren met renners die niet gekozen mogen worden.

Mathieu Moller

Bedankt Pirazzi.
Ik had wel gezien dat Scarponi niet vervangen zou worden, maar ik wist niet dat nummer 21 dan ook niet uitgereikt zou worden.

pirazzi

Zo staat het tenminste bij de startlijst van Cyclingfever. Nummer 108 zal waarschijnlijk nog veranderen in 100, nu staat Maxime Monfort bij nummer 108. Dat nummer had Wouter Weylandt toen hij verongelukte in de Giro van 2011.

Laatst gewijzigd
PaulSchoonakker

'@ Rahimns

Welke startlijst is voor jou leidend? Aangezien je in het mailtje aangaf dat de naamgeving zoals op procyclingstats.com aangegeven staat aan te houden, ga ik uit dat we de startnummers van die site aanhouden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@PaulSchoonakker startnummers van PCS houden we aan. Op dit moment zijn die nog niet bekend, maar zodra ze bekend zijn zal ik dat melden in dit topic.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Een vraag over de puntentelling m.b.t. de eindklassementen; in de tekst hierboven in de eerste post staat: : "Renner uit je team staat in de top tien van de leiders, punten en bergtrui. Punten enkel na de laatste etappe."
Maar ik heb het gedeelte van de puntentelling uitgeprint dat ik via de mail heb gekregen en daar staat: "Renner uit je team staat in de top tien van de leiders, punten, bergtrui of jongerentrui. Punten enkel na de laatste etappe."
Dus het verschil is punten voor de jongerentrui wel of niet na de eindklassementen?

Laatst gewijzigd
Fondista

copy paste foutje tav vorige ronde vuelta vermoed ik

pirazzi

Of uit de vorige Tour de France want bij het hoofdstuk puntentelling staat bij het kopje extra vragen: Aantal renners dat de TDF volledig uitrijdt (Tie breaker bij gelijke eindstand).
Overigens wil ik wel als tip meegeven dat er dit jaar een startveld is van 197 op dit moment.

waggie

Team verzonden

waggie

Team verzonden

shyguy

Ik heb inmiddels een concept aangemaakt in afwachting van de startnummers ....

shyguy

Ik heb inmiddels een concept aangemaakt in afwachting van de startnummers ....

arviidd

Ik heb mijn team zo goed als af. Nu nog de startnummers af wachten.

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.