'@Pieterboy stuur even een mailtje naar [email protected] ... je staat wel op de reservelijst, maar dan kan je wel alvast een formulier insturen mochten er nog mensen afhaken.
Bij het opstellen van een ploeg is het voor de tweedeklassers een hopeloze zaak.Bij Cyclingfever zien
we bij 14 ploegen andere leidersnamen dan bij Procyclingstats!!! En bovendien zijn de renners bij
CF genummerd...Morgen is het reeds 1 mei en er staan bij mij nog maar alleen schetsen terwijl 4 mei.
dichtbij komt (voor de tweede klassers dus).
Senioralex
Ga seffens de Ronde van Romandie volgen.Sinds vrijdag met stoppen in m'n oren.Jullie mogen raden
waarom...
De deelnemers uit de 2e divisie jullie zullen pas kunnen insturen als de volledige startlijst met startnummers bekend is. Dus wacht zo lang mogelijk. Ik mag er toch vanuit gaan dat donderdag dit zeker er is. Ik zal voor de zekerheid nog even een lijstje publiceren met renners die niet gekozen mogen worden.
Een vraag over de puntentelling m.b.t. de eindklassementen; in de tekst hierboven in de eerste post staat: : "Renner uit je team staat in de top tien van de leiders, punten en bergtrui. Punten enkel na de laatste etappe."
Maar ik heb het gedeelte van de puntentelling uitgeprint dat ik via de mail heb gekregen en daar staat: "Renner uit je team staat in de top tien van de leiders, punten, bergtrui of jongerentrui. Punten enkel na de laatste etappe."
Dus het verschil is punten voor de jongerentrui wel of niet na de eindklassementen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.