Wielerflits Grandtour spel: Giro 2017

1 2 3 4 ... 16 17
arviidd

Ik heb mijn team zo goed als af. Nu nog de startnummers af wachten.

Moraalridder

de nummers staan op PCS

Moraalridder

de nummers staan op PCS

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

001. Nibali
011. Pozzovivo
021.
031. Pirazzi
041. Van Garderen
051. Barta
061. Rolland
071. Hirt
081. Pinot
091. Firsanov
100. Greipel
111. Quintana
121. Yates
131. Jungles
141. Haas
151. Zakarin
161. Kruijswijk
171. Landa
181. Dumoulin
191. Mollema
201. Costa
211. Pozzato

Dit zijn de renners die niet gekozen mogen worden in de 2e divisie.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

001. Nibali
011. Pozzovivo
021.
031. Pirazzi
041. Van Garderen
051. Barta
061. Rolland
071. Hirt
081. Pinot
091. Firsanov
100. Greipel
111. Quintana
121. Yates
131. Jungles
141. Haas
151. Zakarin
161. Kruijswijk
171. Landa
181. Dumoulin
191. Mollema
201. Costa
211. Pozzato

Dit zijn de renners die niet gekozen mogen worden in de 2e divisie.

Laatst gewijzigd
pirazzi

100 Greipel, 101 Bak. Maar Greipel is uiteraard de kopman. Spelers van de tweede divisie mogen wel Bak kiezen met nummer 101 toch?

pirazzi

100 Greipel, 101 Bak. Maar Greipel is uiteraard de kopman. Spelers van de tweede divisie mogen wel Bak kiezen met nummer 101 toch?

Pieterboy

Rahims doe ik mee?

Pieterboy

Rahims doe ik mee?

Mathieu Moller

'@Pirazzi
Kijk rahimns post nog eens na. Jij mag überhaupt niet meedoen :D

Mathieu Moller

'@Pirazzi
Kijk rahimns post nog eens na. Jij mag überhaupt niet meedoen :D

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het ging allemaal wat lastig via mijn telefoon... lijst is nu correct. Greipel is de kopman, Bak mag dus gekozen worden. Bij Astana is er geen kopman.. dus Cataldo mag ook gekozen worden.

@Pieterboy vanavond maak ik de volledige deelnemerslijst bekend. Ligt er dus aan hoeveel deelnemerslijsten ik terug krijg. Had je trouwens mij nog een mail gestuurd?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het ging allemaal wat lastig via mijn telefoon... lijst is nu correct. Greipel is de kopman, Bak mag dus gekozen worden. Bij Astana is er geen kopman.. dus Cataldo mag ook gekozen worden.

@Pieterboy vanavond maak ik de volledige deelnemerslijst bekend. Ligt er dus aan hoeveel deelnemerslijsten ik terug krijg. Had je trouwens mij nog een mail gestuurd?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Klopt dat ik niet mee mag doen in de tweede divisie maar ik mag wel meedenken natuurlijk. ;)

pirazzi

Klopt dat ik niet mee mag doen in de tweede divisie maar ik mag wel meedenken natuurlijk. ;)

arviidd

Team verstuurd!:D Succes!

arviidd

Team verstuurd!:D Succes!

kokkie1975

Team verstuurd.
veel succes en plezier all.

kokkie1975

Team verstuurd.
veel succes en plezier all.

Fondista

Eigenlijk zou je de spelregels voor de 1e en 2e divisie moeten omwisselen, gezien de moeilijkheidsgraad, niet? ;)

Fondista

Eigenlijk zou je de spelregels voor de 1e en 2e divisie moeten omwisselen, gezien de moeilijkheidsgraad, niet? ;)

rosencrantz

mail met team opgestuurd !

rosencrantz

mail met team opgestuurd !

Senioralex

Rahimns/ Fondista: Stelde zojuist een bericht over de deelnemerslijsten op,wou nog er nog iets aan toevoegen,
maar vind er niets van (86?...)
Heb vanmorgen het "Inschrijfformulier" verstuurd,maar deze middag zag ik dat sommige ploegen op de recente
lijsten gewijzigd werden tegenover deze van gisteren.Het betreft de "topfiguren":
Om kort te zijn : Ik moest Pinot wijzigen omdat die op 3/5 nog 5e was en nu 1e en Costa Rui was op 3/5 2e en nu
1e.Ik wijzigde aldus (totaal bleef O.K.):

Pinot 1.104 werd Porte Richie 1109 en Costa Rui 1058 werd Planckaert Baptiste 1074.Het totaal bleef hierbij in-
takt.Moet ik hiervoor een nieuw Inschrijfformulier opsturen?

SENIORALEX (Ben deze morgen om kwart na vier opgestaan om alles af te maken.Ga nu....Jawel,een slaapje doen)

Senioralex

Rahimns/ Fondista: Stelde zojuist een bericht over de deelnemerslijsten op,wou nog er nog iets aan toevoegen,
maar vind er niets van (86?...)
Heb vanmorgen het "Inschrijfformulier" verstuurd,maar deze middag zag ik dat sommige ploegen op de recente
lijsten gewijzigd werden tegenover deze van gisteren.Het betreft de "topfiguren":
Om kort te zijn : Ik moest Pinot wijzigen omdat die op 3/5 nog 5e was en nu 1e en Costa Rui was op 3/5 2e en nu
1e.Ik wijzigde aldus (totaal bleef O.K.):

Pinot 1.104 werd Porte Richie 1109 en Costa Rui 1058 werd Planckaert Baptiste 1074.Het totaal bleef hierbij in-
takt.Moet ik hiervoor een nieuw Inschrijfformulier opsturen?

SENIORALEX (Ben deze morgen om kwart na vier opgestaan om alles af te maken.Ga nu....Jawel,een slaapje doen)

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.